Ook SGW Maarsbergen was weer een Faystje! Met capcam!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
martinev

Berichten: 2593
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: Soest

Ook SGW Maarsbergen was weer een Faystje! Met capcam!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-15 16:13

Afgelopen weekend hebben Fay en ik onze derde SGW gereden, dit keer in het prachtige Maarsbergen. Fay is een 5 jarige merrie van Campbell vdl x Pacific. Ze is erg veelzijdig en presteert zowel in de dressuur, als in het springen en dus de SGW erg goed! We zijn zo ontzettend blij met zo'n fijn paard!

De vorige twee wedstrijden, in Markelo ([SGW-ITP] Top SGW debuut voor puppy Fay!! +capcam filmpje!) en Renswoude ([SGW-ITP] Fay flikt het gewoon weer! SGW Renswoude +capcam!) gingen erg simpel foutloos, al hadden we wel flink wat tijdfouten. Ik had me voorgenomen om in Maarsbergen wat meer door te rijden, en ook wat vlotter het water in te gaan, de vorige twee wedstrijden deed ik dit uit een rustig drafje.

Het springparcours ging super, heel mooi foutloos rondje. De cross ging ook weer heel fijn, Fay kijkt nergens naar en springt overal zonder twijfel overheen, ook over de lastige witte dubbel waar heel veel stops op waren. Het geeft zo'n gaaf gevoel om zo rond te kunnen rijden, ze geeft me echt enorm veel vertrouwen!
Mijn voornemen bij het water pakte iets minder goed uit, ik overviel haar wat, en had er niet genoeg rekening mee gehouden dat ze het een beetje spannend vindt als de wal schuin naar beneden afloopt. Hierdoor twijfel bij het water en een weigering, later moesten we nog een keer door het water, daar sprong ze zonder twijfel de facultatieve afsprong het water in, de stop was dus echt volledig aan mij te wijten!
Ik was maar 12 seconden buiten de tijd binnen, ondanks de weigering, dus mijn doel om wat meer door te rijden was gehaald! De volgende wedstrijd, in Ede, gaan we in het L starten!

De foto's met dank aan de fotografen! Ze zijn erg mooi geworden!


Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Van de zijkant:



En natuurlijk de capcam, let vooral op haar oortjes die er nog net niet af vallen! :D

Laatst bijgewerkt door martinev op 03-06-15 16:41, in het totaal 1 keer bewerkt

testes76

Berichten: 1028
Geregistreerd: 04-02-13
Woonplaats: Noord brabant

Re: Ook SGW Maarsbergen was weer een Faystje! Met capcam!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 16:17

Mooi paard! Ziet er gaaf uit zeg... +:)+

amies100

Berichten: 2050
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 16:25

Wauww gaaf zeg!!! Hopelijk kom ik ook nog ooit zo ver +:)+

Percy

Berichten: 12085
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 17:30

Ziet er goed uit! Blijf het een leuk paard vinden.

Ze kan ook mooi zijwaarts lopen ;)

martinev

Berichten: 2593
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: Soest

Re: Ook SGW Maarsbergen was weer een Faystje! Met capcam!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-15 22:15

Dank jullie! :)

Haha Percy, dan werpen de dressuurtrainingen ook hun vruchten af! 8-)