Onze eerste en de laatste cross van ons samen.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Mellanie

Berichten: 2509
Geregistreerd: 11-12-07

Onze eerste en de laatste cross van ons samen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-15 11:12

3 mei hebben wij mee gedaan aan de oefencross in Hooghalen ze deed het super we hadden 1 weigering en de waterbak niet gedaan dat leverde teveel stress op. Dit was onze eerste cross 3 jaar geleden wel een keer een cross lesje gedaan maar verder niet. Wij zijn 7de geworden van de 27 deelnemers.

Afbeelding
Negrita is een 13 jarige springgefokte duitse rij pony die al 8 jaar in mijn bezit is. Na de cross mocht ze lekker even vakantie vieren in het land. Anderhalf week na de cross hield ik haar met drie benen het land uit. De diagnose is een forse blessure aan de binnenkant van haar spronggewricht aan haar rechter achterbeen en ze moet nu 3 maand minimaal op rust.

Dit is helaas niet haar eerste blessure 2 jaar geleden een pees blessure aan haar linker achterbeen waar ze niks aan heeft over gehouden. Aangezien de toekomst nog erg onzeker is wat ik straks nog met haar kan doen is dit haar laatste cross heb haar minimaal nog 20 jaar bij mij en dan maar als buitenrit pony.


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding



Afbeelding


Afbeelding




Afbeelding
Nu staat ze dus de hele dag dit te doen, gelukkig vind ze het niet erg alleen en ze kan de kudde zien.

debbiew
Berichten: 152
Geregistreerd: 22-04-15
Woonplaats: Perth, Australiƫ

Re: Onze eerste en de laatste cross van ons samen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 13:54

Wat gaaf om eens zo'n cross te zien met zo'n GoPro :D Het ziet er heel fijn uit, je hebt een prettige rijstijl zo te zien :) Wat gebeurt er eigenlijk voor je klassering/punten als je zoiets als het water overslaat?
Erg rot voor jullie dat ze nu een blessure heeft, wat een pech :(:) Hopelijk knapt ze snel weer op, kan me voorstellen dat t enorm zuur is.

_Mellanie

Berichten: 2509
Geregistreerd: 11-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-15 21:43

debbiew schreef:
Wat gaaf om eens zo'n cross te zien met zo'n GoPro :D Het ziet er heel fijn uit, je hebt een prettige rijstijl zo te zien :) Wat gebeurt er eigenlijk voor je klassering/punten als je zoiets als het water overslaat?
Erg rot voor jullie dat ze nu een blessure heeft, wat een pech :(:) Hopelijk knapt ze snel weer op, kan me voorstellen dat t enorm zuur is.



geloof dat ik hier behoorlijk wat strafpunten voor heb gekregen.
Ben inderdaad heel blij met het filmpje :D fijn om terug te zien wat fout ging

Sunneva

Berichten: 2383
Geregistreerd: 08-11-10

Re: Onze eerste en de laatste cross van ons samen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 14:39

Wat zonde van de blessure! Sterkte ermee, jullie zijn een leuke combi.

_Mellanie

Berichten: 2509
Geregistreerd: 11-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-15 14:53

Sunneva schreef:
Wat zonde van de blessure! Sterkte ermee, jullie zijn een leuke combi.


dankjewel :o
ik baal enorm, en had al wat oefencrossen in planning. Wij hebben namelijk beiden genoten hiervan