Flicka met nieuw tuig voor de sleep!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
merrieveulen

Berichten: 13889
Geregistreerd: 24-11-04
Woonplaats: Zwolle

Re: Flicka met nieuw tuig voor de sleep!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-07 11:51

@ BD, bedankt, ik zal eens kijken wat de beste optie is, ik zet Flicka toch pas voor de kar als het sturen etc. er goed in zit, dus dan kan degene op de kar inderdaad gelijk de leiding nemen.
en ik denk inderdaad dat wij elkaar niet helemaal goed begrepen hebben, nou ja kan gebeuren. Knipoog

Ogrop
Berichten: 6089
Geregistreerd: 29-09-06

Re: Flicka met nieuw tuig voor de sleep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 14:30

Leuk om dit topic te zien zeg, Merrieveulen! Flicka doet het goed, fijn dat er verbetering is. En volgens mij niet een klein beetje, maar heel wat! Super!

Bitloos, en lekker relax. Echt een leuk beeld heeft het dus. Ook de zweep begint ze al wat meer te aanvaarden?! Super hoor! Flicka ziet er goed uit trouwens, mooi blinkend in de vacht! Veel plezier nog hé! Ja

merrieveulen

Berichten: 13889
Geregistreerd: 24-11-04
Woonplaats: Zwolle

Re: Flicka met nieuw tuig voor de sleep!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-07 00:22

bedankt! ja ook met de zweep gaat het nu goed, we hebben het veel geoefend, gewoon aaien ermee, ze vond dat ding toch wel erg eng in het begin. dat gaat nu goed, hoewel het slepen de afgelopen twee weken ivm de keuring en weinig tijd op een laag pitje stond. we pakken het straks weer op, lekker verder werken, de rust erin houden, maar een wat actievere houding creëren. hoewel Flicka (ook op de keuringfoto's) er gewoon vaak uitziet alsof ze een dutje doet... haha!

Rooltje

Berichten: 48
Geregistreerd: 28-08-07
Woonplaats: Drenthe

Re: Flicka met nieuw tuig voor de sleep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 14:48

Ziet er leuk uit! Mooi tuigje hoor Haha!

merrieveulen

Berichten: 13889
Geregistreerd: 24-11-04
Woonplaats: Zwolle

Re: Flicka met nieuw tuig voor de sleep!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-07 23:15

bedankt! van de week willen we het wel weer oppakken in ieder geval, de laatste twee weken is er weinig van het werk in het tuig terecht gekomen wegens voorbereidingen voor de keuring. en na de keuring heeft Flicka een paar dagen vrij gehad, hihi!