Groentje voor de sleep

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dennis

Berichten: 31474
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Groentje voor de sleep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-07 17:30

Tiara heeft vandaag weer voor de sleep gestaan. Aan de dubbele longe gaat het perfect, voor de sleep heeft ze steeds erg spannend gevonden. Dit was de 3e keer voor de sleep. Ze is nog te onbehouden om haar meteen voor de sleep te zetten.

Het gaat echt goed met haar komen, maar het kost even wat meer tijd en gedult. Onder het zadel was (en is) het de makkelijkste ook niet

Eerst met een autoband er achter voor het geluid. Strengen bungelen expres aardig los(alles wat klapperd went ze aan), maar kunnen niet lager komen omdat ze onde de rugriem door zitten.
Afbeelding
En nog een keertje
Afbeelding

Daarna met de strengen bungelend tegen haar benen. Omdat ze er zo verschrijkelijk gevoelig op is hebben we er alles mee geprobeerd, druk geven, druk tegen het binnen been, druk tegen het buiten been, tegen beide benen klapperen, er overheen laten stappen en gewoon door gaan
Afbeelding

Wil ik niet
Afbeelding

En braaf stappen
Afbeelding

janouk
Blogger

Berichten: 17881
Geregistreerd: 18-04-06

Re: Groentje voor de sleep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 07:53

Driftig ponytje. Ze ziet er prachtig uit. Met geduld komt het vast goed.

Off topic:
zijn alle pony's weer helemaal beter?

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Re: Groentje voor de sleep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 12:05

Ziet er goed uit hoor, is dit je nieuwe pony ?

IvysToeter

Berichten: 11891
Geregistreerd: 14-10-04
Woonplaats: Nieuwegein

Re: Groentje voor de sleep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 18:49

leuke pony!
komt vast allemaal goed.
Inderdaad is dit een nieuwe pony van je?

Dennis

Berichten: 31474
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Re: Groentje voor de sleep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-07 20:14

Tiara is van Fleur1977. Ze is veel te klein voor mijn doel. Ze is hier alleen om te betuigen en in te rijden.
Het is de volle zus van Sascha(maar dan een jaartje jonger en een heel eind groter Lachen ) die ik ook voor hun betuigd heb, met Sascha ben ik ook nog een paar keer officieel voor de wagen gestart.

Ik herken heel veel kwa karakter hoor. Beide kunnen ze zo extreem heftig op eigenlijk niets reageren. Maar als ze het eenmaal door hebben doen ze alles voor je Lachen.

Fleur1977

Berichten: 1278
Geregistreerd: 23-03-04
Woonplaats: Het drentse landschap

Re: Groentje voor de sleep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 21:16

Ja, zo zijn ze he Cool ? Maar wel lieverds Lovers !! en mooi weer een uitdaging voor jullie toch? Allemaal supermak in 1 x is ook niet leuk toch?? Pling