Haflinger Wimbley op de BPDS 2018!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lovehaffie

Berichten: 893
Geregistreerd: 08-04-05
Woonplaats: Den Haag

Haflinger Wimbley op de BPDS 2018!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-18 21:23

De tweede editie van dit leuke evenement! Natuurlijk konden wij het niet laten om weer mee te rijden na het gezellige feest van vorig jaar... We gingen gezien de warmte voor rust en regelmaat. We hebben Wimbley hier aangespannen heen gereden en ook weer terug naar stal, dit is ongeveer een half uur/3 kwartier rijden prima te doen dus! De rust en regelmaat zat aardig goed! Nog steeds ben ik elke dag trots op mijn knappe maflinger! Zo rijd je een trektocht van ruim 207km en zo ga je naar een druk evenement en wandel je rustig je rondje... Oke... De start at wel paarden maar ach als dat het grootste probleem is in je leven? <3

1. Vleesetende start!
Afbeelding
2.
Afbeelding
3.
Afbeelding
4.
Afbeelding
5.
Afbeelding
6.
Afbeelding
7.
Afbeelding
8.
Afbeelding
9.
Afbeelding
10.
Afbeelding
11.
Afbeelding
12.
Afbeelding
13.We hebben zelf de prijs gewonnen voor: degene die het NETST het parcours aflegt, dus met respect voor de
pony('s)/paard, goede stuurmanskunst, zonder de pony('s)/paard te storen, waarbij snelheid niet perse van belang is!
Afbeelding
Halster, vliegenspray en snoepjes voor ons draakje(zebra)!

We hebben genoten! Hiervoor rijden wij nou 'wedstrijden' en de gewonnen prijs is gewoon geweldig om te krijgen... De tranen sprongen bijna in mijn ogen :o Deze prijs hebben we echt dankzij onze instructrice heb ik zoveel geleerd over Wimbley serieus nemen, kijken naar zijn vermogen ipv zijn onvermogen en hoe ik hem goed kan ondersteunen! Zonder haar waren we nooit op dit punt geweest!

Bewegend beeld:

pluche_pluus

Berichten: 2439
Geregistreerd: 18-07-05
Woonplaats: N-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 13:01

Leuk filmpje om naar te kijken, je rijdt zo rustig en vriendelijk.
De tijd om te kijken en in te sturen gaan hierdoor zo soepel!

Dekjes/pads zijn ook leuk, heb je die zelf gemaakt?

lovehaffie

Berichten: 893
Geregistreerd: 08-04-05
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-18 16:34

Met de warmte was dat idd ook echt onze insteek... We rijden nooit meer wedstrijden verder en dit was zo heerlijk om te doen! Parcours was ook best technisch vond ik dus dit ging perfect samen met onze keuze...
Ja de onderleggers zijn zelfgemaakt door moeders, onwijs blij mee!!
Bedankt voor je reactie <3

lovehaffie

Berichten: 893
Geregistreerd: 08-04-05
Woonplaats: Den Haag

Re: Haflinger Wimbley op de BPDS 2018!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-18 22:50

Afbeelding

Zo leuk er is zelfs een foto gemaakt tijdens het losrijden en in een weekkrant gezet *\%/*