skelet en spieren.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Quir

Berichten: 17364
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Zweden

skelet en spieren.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-07 10:41

Heej,

Ik heb voor een werkstuk ooit het hele skelet en spierenstelsel moeten uitwerken van het paard.
Als er interesse voor is en het in de wiki past, wil ik het wel op de computer uitwerken, ook zou het fijn zijn als iemand dan zou willen helpen, omdat ik niet alle functies van de botten en spieren (meer) weet!

Laat maar weten of er interesse naar is!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41662
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Re: skelet en spieren.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 12:48

Wow, klinkt goed! Ik ben erg benieuwd Lachen

Moet wel in de wiki passen, we moeten vooral even kijken hoe dat het beste te organiseren is maar dat is het beste te beoordelen a.d.h.v. het detailnivo e.d.

lesilla
Berichten: 26847
Geregistreerd: 11-08-06
Woonplaats: Efteling

Re: skelet en spieren.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 12:50

ik wil best helpen als je een functie zoekt Lachen ik heb ze hier allemaal. materiaal kan ik niet vrijgeven vanwegen auteursrechten maar wil je wel helpen met de functies

Lise81

Berichten: 2315
Geregistreerd: 08-09-04
Woonplaats: Eelde

Re: skelet en spieren.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 15:24

Ik wil je ook wel helpen, heb zelf ook al wat geschreven hierover. Past op Wiki bij exterieur en dan bijv stukje over bouw, skelet- botten, spieren, pezen (en ligamenten) en de hoeven. (?)

haffiefreak

Berichten: 1662
Geregistreerd: 02-05-05

Re: skelet en spieren.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 22:10

Quir schreef:
Heej,
Ik heb voor een werkstuk ooit het hele skelet en spierenstelsel moeten uitwerken van het paard.
Als er interesse voor is en het in de wiki past, wil ik het wel op de computer uitwerken, ook zou het fijn zijn als iemand dan zou willen helpen, omdat ik niet alle functies van de botten en spieren (meer) weet!
Laat maar weten of er interesse naar is!


Ik heb hier een boek over paardenziekten liggen en daar staan een aantal foto's in over bv. het skelet, het spijsverteringssysteem, het zenuwstels van het paard en nog een paar Weet niet of jij die al hebt maar anders kan ik ze misschien wel inscannen voor je??? De functies enzo staan er helaas niet bij