Foto's gezocht: leuke kruisingen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 12738
Geregistreerd: 27-09-05

Re: Foto's gezocht: leuke kruisingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 19:08

Heb de pagina net even bekeken :) leuk om al die kruisingen te zien.

marjan1986
Berichten: 3013
Geregistreerd: 16-07-09
Woonplaats: @ the beach in FRYSLAN

Re: Foto's gezocht: leuke kruisingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 19:55

Indd leuke pagina! Vind het alleen wel raar stukje dat een shire op een shet merrie nare gevolgen kan hebben ivm een zeer groot veulen. Ik zeg niet dat zo'n dekking goed is maar veulen past zich aan aan de merrie kwa groei. Heb zelf veulen gehad uit shet merrie van 1.00 met papa fjord 1.50, kwam gewoon veulen uit, schoot de lucht in toen het al geboren was.

Team_Sublime

Berichten: 1288
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 19:59

arabier x ijslander :D

Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Team_Sublime op 12-11-12 20:06, in het totaal 2 keer bewerkt

keona
Berichten: 10751
Geregistreerd: 29-03-09
Woonplaats: meers(gemeente stein)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 20:01

marjan1986 schreef:
Indd leuke pagina! Vind het alleen wel raar stukje dat een shire op een shet merrie nare gevolgen kan hebben ivm een zeer groot veulen. Ik zeg niet dat zo'n dekking goed is maar veulen past zich aan aan de merrie kwa groei. Heb zelf veulen gehad uit shet merrie van 1.00 met papa fjord 1.50, kwam gewoon veulen uit, schoot de lucht in toen het al geboren was.

ik vind wel meerdere dingen raar en niet kloppend.

Arashah

Berichten: 1142
Geregistreerd: 24-03-07
Woonplaats: Op een mooi plekje :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 20:39

drie fotos van mijn pony,

hij heet franco, op dit moment beleerd maar nog niet doorgereden.
schofthoogte ongeveer 1,55 m.
Ras: nou ja kruizing; Andalusier x KWPN TG waar ook hackney bloed in zit.
vader is anda en moeder kwpn.
kleur: roodschimmel

foto 1: Afbeelding
foto 2: Afbeelding
derde foto was hij nog 2 jarige hengst
foto 3: Afbeelding

alle foto's zijn door mezelf gemaakt, je mag ze gebruiken. ik vind alleen jammer dat foto's wazig zijn.. de derde foto kreeg ik niet in link, mijn excuus.
Laatst bijgewerkt door Arashah op 12-11-12 21:07, in het totaal 1 keer bewerkt

irisloove

Berichten: 725
Geregistreerd: 13-01-11

Re: Foto's gezocht: leuke kruisingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 20:46

fjord x fries.
Afbeelding

Afbeelding

de foto's zijn door mn moeder gemaakt

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Re: Foto's gezocht: leuke kruisingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 21:30

Hmm, info op de pagina klopt niet echt, beetje 'jammer' voor een Wiki-pagina, als je iets schrijft, zorg dan ook dat wat je schrijft klopt. Nu klopt de helft van de pagina niet want ook de info over de Quarter klopt niet, de Thoroughbred mag zonder restricties gekruist worden met de Quarter, maar alleen een echte Thoroughbred (met de juiste papieren dus) dus niet zomaar een 'engels volbloed'. Maar dan is een kruising Quarter x Thorgoughbred gewoon als Quarter registreerbaar.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 21:35

marjan1986 schreef:
Indd leuke pagina! Vind het alleen wel raar stukje dat een shire op een shet merrie nare gevolgen kan hebben ivm een zeer groot veulen. Ik zeg niet dat zo'n dekking goed is maar veulen past zich aan aan de merrie kwa groei. Heb zelf veulen gehad uit shet merrie van 1.00 met papa fjord 1.50, kwam gewoon veulen uit, schoot de lucht in toen het al geboren was.

Hier is in Engeland zelfs onderzoek naar gedaan dat het veulen zich aanpast aan de baarmoeder

PrimaDonna_

Berichten: 3679
Geregistreerd: 10-03-07

Re: Foto's gezocht: leuke kruisingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 22:11

Leuk gedaan! Jammer dat mijn fries x draver er niet bij staat :P

marjan1986
Berichten: 3013
Geregistreerd: 16-07-09
Woonplaats: @ the beach in FRYSLAN

Re: Foto's gezocht: leuke kruisingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 22:19

die van mij ook niet helaas.

Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-12 22:20

Het zijn heel veel posts en heel veel foto's. Ik had even geen tijd om alles te lezen (moest naar de training) vandaar dat ik nog niet bij gelezen was. Heb het nu vluchtig doorgelezen (morgen tentamen :) )

Ik heb ook al meerdere malen gemeld dat alles gepost mag worden, ik ga niet voor elke suggestie zeggen of het wel of niet nodig is. Ik kan alles gebruiken als het er niet al vaak in staat :) (wat voor nog niets het geval is :) )

@Wendy: ik kan dat helaas niet, dan moet je even Temmen. Ik zal gelijk even snel kijken of jouw foto's goed zijn.

Ik ben trouwens even tussendoor nieuwsgierig naar de eigenaren van IJslander-kruisingen: kunnen zij ook tolten/teilgang? En is dat toeval of bezitten ze die bijna altijd wel (of niet) :) (gewoon benieuwdheid van mijn kant)

Ik ben nog niet klaar hoor, maar ik heb nog meer dingen te doen naast het modden. Studie enzo. Nogmaals, ik waardeer het enthousiasme maar ik heb helaas niet alle tijd van de wereld voor de wiki (helaas... ;( )

marjan1986
Berichten: 3013
Geregistreerd: 16-07-09
Woonplaats: @ the beach in FRYSLAN

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 22:22

die van mij ook niet helaas. Werd toen gevraagd na 't liefst wedstrijd foto's. Maar geen enkele foto van een paard op wedstrijd, wel een beetje jammer. Of 't moet nog verder aangepast worden.

Team_Sublime

Berichten: 1288
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 22:23

mijn ijsland kruising kon tolten toen ik hem kreeg, maar tijdens het inrijden heb ik dit niet doorgetraind met hem, telgangen kan hij ook , dit doet hij als hij iets moeilijk vind .

Mistral_Bink

Berichten: 1192
Geregistreerd: 25-11-03
Woonplaats: Noordwolde

Re: Foto's gezocht: leuke kruisingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 22:42

Mijn IJslander X Quarter heeft los wel eens tolt laten zien, maar tijdens het werken nog niet mee bezig geweest en ook niet gezien..

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Re: Foto's gezocht: leuke kruisingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 23:44

Ach mijn toch wel heel bijzondere kruising staat er ook niet in (en ik durf toch wel redelijk zeker te beweren dat ze heel waarschijnlijk de enige Hucul-kruising in Nederland is), ging er ook niet van uit dat alle geplaatste foto's gebruikt worden. Als een van de twee foto's van haar die door de andere fotograaf gemaakt zijn alsnog gebruikt worden kan ik de naam van de fotograaf wel geven.

keona
Berichten: 10751
Geregistreerd: 29-03-09
Woonplaats: meers(gemeente stein)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 23:46

mijne is ook niet gebruikt,maar ze kan natuurlijk niet alle foto's nemen

SorpresaKyra

Berichten: 366
Geregistreerd: 11-11-09
Woonplaats: durpie in Germany

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 10:48

Pagina is toch ook nog niet af..misschien komen die foto's er nog wel bij te staan. En ze kan natuurlijk niet alles plaatsen. Ze geeft ook al aan het erg druk te hebben dus geduld en dan komt hij er misschien nog wel bij te staan. Zo niet , is dat toch ook niet erg lijkt mij.

Norrit

Berichten: 159
Geregistreerd: 18-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 11:02

Welsh X Dartmoor 118 cm zal vanavond ff foto's plaatsen

mijn dochtertje rijdt er B dressuur mee (bijna L1)

Kim90

Berichten: 2194
Geregistreerd: 22-12-06
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 11:55


Aurora3

Berichten: 9716
Geregistreerd: 28-05-05

Re: Foto's gezocht: leuke kruisingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 19:52

Ik wil hier ook nog even reageren op een aantal opmerkingen die ik in dit topic tegen kwam.
Jullie foto's zijn allemaal geupload via een andere website dan Bokt denk ik. Over het algemeen kun je je foto's op die site verwijderen en ze zijn dan hier op Bokt ook niet meer te zien. De foto's kunnen dan ook niet meer gekopieerd worden door anderen.
Verder kan Bokt weinig doen aan het gebruik van foto's op allerlei paardenspellen en elders op internet.

Als er inhoudelijk dingen niet kloppen in het artikel mag je die uiteraard altijd aanpassen. Je kunt gewoon bovenaan de pagina op bewerken klikken als je ingelogd bent op de Wiki. Wel graag even de bron van jouw informatie vermelden ;)

Ine23
Berichten: 4241
Geregistreerd: 16-11-09
Woonplaats: Zeeland

Re: Foto's gezocht: leuke kruisingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 20:11

Ik heb een welsh x AV (met afschuwelijk lelijke sokjes merk ik nu :') ), ingeschreven in het Royal Belgian Palominostamboek (vader is goedgekeurde dekhengst voor het stamboek)
Afbeelding

Afbeelding

Ik heb toestemming van de fotografe gekregen om deze te plaatsen :j

sprins

Berichten: 58
Geregistreerd: 04-11-12
Woonplaats: Utrecht/ Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 20:21


marymary2

Berichten: 505
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: den helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 14:26

Ine23 schreef:
Ik heb een welsh x AV (met afschuwelijk lelijke sokjes merk ik nu :') ), ingeschreven in het Royal Belgian Palominostamboek (vader is goedgekeurde dekhengst voor het stamboek)
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Ik heb toestemming van de fotografe gekregen om deze te plaatsen :j


mooi

rayoow

Berichten: 3456
Geregistreerd: 16-02-09
Woonplaats: Belgie

Re: Foto's gezocht: leuke kruisingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 16:47

mn foto is gebruikt :D
zal alleen ipv hafarabier wel Haflo-Arabier neerzetten :)

Paulien93

Berichten: 19
Geregistreerd: 24-06-11
Woonplaats: Drunen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 21:14