[wedstrijd] inschrijven kan een update gebruiken

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SillyB

Berichten: 4211
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Liempde

[wedstrijd] inschrijven kan een update gebruiken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-12 22:48

Citaat:
Hoe moet ik me inschrijven?
Als jij je wilt inschrijven voor een wedstrijd, stuur jij je startcoupons volledig ingevuld (datum, plaats, klasse) naar het secretariaat van de vereniging. Het adres staat altijd in het vraagprogramma vermeld, je kunt het vaak ook vinden via http://www.KNHS.nl -> KNHS -> Verenigingen. Als jij je kort voor de wedstrijd nog wil inschrijven kun je het beste even bellen of er nog plaats is. Zorg dat de enveloppe voldoende gefrankeerd is (> 2 coupons = 2 postzegels).

Sommige verenigingen schrijven hun ruiters gezamenlijk in; in dat geval kun je het beste bij je club navragen wat de afspraken hierover zijn.

Omdat paardrijden steeds populairder is geworden, zijn ook de wedstrijden steeds eerder vol. Vooral voor grote concoursen met geldprijzen moet je op tijd inschrijven.


het stuk over de coupons en inschrijven is al een tijdje niet meer zo. Hoewel ik wel benieuwd wat nu precies de goede manier is waarop het wel moet. Is mailen de meest gebruikte manier sinds de startpas?

Aurora3

Berichten: 9716
Geregistreerd: 28-05-05

Re: [wedstrijd] inschrijven kan een update gebruiken

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 02:04

Goeie vraag. Als er bokkers zijn die hierop kunnen antwoorden dan passen wij het graag aan :j

Marieke_K

Berichten: 12899
Geregistreerd: 03-06-04
Woonplaats: ****

Re: [wedstrijd] inschrijven kan een update gebruiken

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 20:56

Bij ons in de kring werken we nog met aanmeldformulieren (eigenlijk gewoon een soort coupon, maar dan door de kring verstrekt) en pas per 1 oktober wordt digitaal aanmelden via de KNHS site mogelijk.

Werkt bij iemand het digitaal inschrijven al? Ik heb daar nu namelijk zelf geen ervaring mee :)

SillyB

Berichten: 4211
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Liempde

Re: [wedstrijd] inschrijven kan een update gebruiken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-12 22:27

ik zelf ook niet, ik mail nu naar het adres dat op startlijsten.nl staat met de gegevens die ze vragen in het omschrijving vak