Gezocht: Foto's voor de Wiki

(Naar Wiki artikel)

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Aurora3

Berichten: 9716
Geregistreerd: 28-05-05

Re: Gezocht: Foto's voor de Wiki *update tot 14-11*

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 09:38

Dat is natuurlijk ook prima. Als je dan toch foto's gaat maken, zou je dan eens willen kijken of je de typische vorm van de billen er ook op kunt krijgen? Dus als je erachter staat dat je zo'n bolle bil ziet aan de ene kant en dan een kuil in het midden bij de ruggegraat en dan nog zo'n bolle bil aan de andere kant.
En misschien heb je ook wel een paard (of pony) met een heel duidelijke dikke nek? Of een schoft die helemaal kwijt is door al het vet er omheen?

Lolleke

Berichten: 2970
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Discworld

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 10:14

Heb antwoord :j

Citaat:
Hi Loes,
This is Mia, Cynthia’s assistant. Thank you for your inquiry.

We are quite busy getting ready for Cynthia’s filming for another movie the end of next week, but if you can wait until the end of the month, we would be happy to provide you with a couple of our copyrighted pictures for use in your wiki, as well as some information about Blanco and what he is doing. In exchange, we would ask for a link back to Blanco’s Facebook page and Cynthia and Blanco’s website.

Let me know if that is acceptable J Mia


Mijn response is vooral dat het even wachten geen probleem is. Dat het me leuk lijkt wat goede foto's te krijgen. Dat we dan een pagina over Blanco kunnen schrijven eventueel (veel gebruikt paard in films/series stiekem, zoals bijv. hercules tv serie, dus wat mij betreft pagina waardig, wil dat stukje wel op me nemen)
En dat ik de info zal vertalen naar Nederlands (kortom, ik voeg in wat nieuw is :) ) En dat de links sowieso wel kunnen aangezien er voetnoten, referenties en bronnen bijstaan. Website / facebook kunnen als referentie gegeven worden voor meer info o.i.d.

Aurora3

Berichten: 9716
Geregistreerd: 28-05-05

Re: Gezocht: Foto's voor de Wiki *update tot 14-11*

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 10:19

Website en facebook kunnen ook geplaatst worden in de beschrijving van de foto's als ze dat willen :j en wachten is inderdaad geen probleem. Als jij het contact met hen verder wil verzorgen dan horen wij het wel als je iets hebt :)

Lolleke

Berichten: 2970
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Discworld

Re: Gezocht: Foto's voor de Wiki *update tot 14-11*

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 10:21

Leek mij idd ook dat de linkjes vast wel ergens op de pagina in gepast konden worden :j

Zal het antwoord mailen en dan wacht ik gewoon even af :)

Aurora3

Berichten: 9716
Geregistreerd: 28-05-05

Re: Gezocht: Foto's voor de Wiki *update tot 14-11*

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 11:28

Top :D

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 26599
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 13:42

JPitty schreef:
Hebben jullie nog foto's van diverse (giftige) planten nodig en zo ja, welke? Heb binnenkort een weekje vrij en dan kan ik me daar wel eens in verdiepen...


Heb het gevoel dat deze vraag van de vorige bladzijde even over het hoofd is gezien, dus bij deze nog even een keertje.

Aurora3

Berichten: 9716
Geregistreerd: 28-05-05

Re: Gezocht: Foto's voor de Wiki *update tot 14-11*

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 14:40

Ik had hem wel gezien maar wilde eigenlijk eerst nog even iets aanpassen in het giftige planten artikel. Als het goed is is dat vandaag geregeld en dan heb ik een overzicht voor je met alle planten waar we nog een foto van zoeken. Vandaar dat ik het antwoord nog even tegen gehouden had ;)
Nu weet ik op dit moment niet zeker of het vandaag nog gaat lukken want ik moet straks nog weg.

Je kunt anders alvast kijken op lijst van giftige planten daar zie je heel snel van welke planten nog helemaal geen foto is. Van een aantal planten staat daar al wel een foto, maar kunnen we nog meer foto's gebruiken. Daar is op dit moment dus nog even geen simpele lijst van te geven, dat komt zsm.

Lara

Berichten: 7459
Geregistreerd: 18-09-09
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 14:44

Is er nog een foto van de Aegidienberger nodig?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 26599
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 15:20

Aurora3 schreef:
Ik had hem wel gezien maar wilde eigenlijk eerst nog even iets aanpassen in het giftige planten artikel. Als het goed is is dat vandaag geregeld en dan heb ik een overzicht voor je met alle planten waar we nog een foto van zoeken. Vandaar dat ik het antwoord nog even tegen gehouden had ;)
Nu weet ik op dit moment niet zeker of het vandaag nog gaat lukken want ik moet straks nog weg.

Je kunt anders alvast kijken op lijst van giftige planten daar zie je heel snel van welke planten nog helemaal geen foto is. Van een aantal planten staat daar al wel een foto, maar kunnen we nog meer foto's gebruiken. Daar is op dit moment dus nog even geen simpele lijst van te geven, dat komt zsm.


Overzicht heb ik al bekeken, kan ik wel wat mee! Wacht nog even je reactie voor de rest af.

Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 15:25

Laraax schreef:
Is er nog een foto van de Aegidienberger nodig?


Aegidienberger , zoals je ziet, staat er nog niets :) mooie foto's! Ik gok dat we ze wel kunnen gebruiken :)

Bagheera_206

Berichten: 25915
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 18:00

@Lara: Ik heb vd week al aan eigenaar via Yo gevraagd of we de foto's mochten gebruiken voor het artikel van de Aegidienberger. Heb ik Dribbel over gesproken. Ik wacht even af tot eigenaresse van Maatje het goed vindt. Dan stel ik voor om mijn portretfoto te doen en jouw standfoto. ;)

ellepel

Berichten: 47432
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 06:00

lichte zonnebrand:
Afbeelding

maar dat heelt alweer,rest van de paarden had al genezen snoetjes,dus kon daar niks meer van maken

ellepel

Berichten: 47432
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 07:57

vetlok:
Afbeelding

Afbeelding

Aurora3

Berichten: 9716
Geregistreerd: 28-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 14:05

Bagheera_206 schreef:
@Lara: Ik heb vd week al aan eigenaar via Yo gevraagd of we de foto's mochten gebruiken voor het artikel van de Aegidienberger. Heb ik Dribbel over gesproken. Ik wacht even af tot eigenaresse van Maatje het goed vindt. Dan stel ik voor om mijn portretfoto te doen en jouw standfoto. ;)


Deze reactie begrijp ik niet helemaal. Door wie zijn de foto's die Lara hierboven laat zien gemaakt? En is er toestemming van de fotograaf?
Bagheera: had jij zelf ook nog foto's van de Aegidienberger? Welke foto's zijn dat dan?

Aurora3

Berichten: 9716
Geregistreerd: 28-05-05

Re: Gezocht: Foto's voor de Wiki *update tot 14-11*

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 14:06

@ ellepel: jouw foto van de zonnebrand ga ik bij het artikel plaatsen. De foto's van de vetlok zijn allebei net te klein helaas. Op de Wiki gelden minimale afmetingen van 400 * 600 pixels. Als je de foto's ook op groter formaat hebt kunnen we ze wel gebruiken.

Lara

Berichten: 7459
Geregistreerd: 18-09-09
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 14:10

Ik ben zelf de fotograaf, alleen de eigenaar moest nog toestemming geven :)
Richard heeft deze:
Afbeelding

Afbeelding

CarinaR

Berichten: 11954
Geregistreerd: 15-10-04
Woonplaats: Net buiten ons dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 14:22

Ik zie bij graan, zwarte haver en gerst staan.
Hebben jullie daar nog fotos van nodig.
Mijn broer werkt bij een bedrijf waar ze dat allemaal hebben.
Kan er zo fotos van maken.

Aurora3

Berichten: 9716
Geregistreerd: 28-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 15:36

CarinaR schreef:
Ik zie bij graan, zwarte haver en gerst staan.
Hebben jullie daar nog fotos van nodig.
Mijn broer werkt bij een bedrijf waar ze dat allemaal hebben.
Kan er zo fotos van maken.


Daar zoeken we inderdaad nog foto's van, dus als je die zou willen maken heel graag :j

CarinaR

Berichten: 11954
Geregistreerd: 15-10-04
Woonplaats: Net buiten ons dorp

Re: Gezocht: Foto's voor de Wiki *update tot 14-11*

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 15:41

Ok, ga ik doen.
Nog meer granen nodig?

Aurora3

Berichten: 9716
Geregistreerd: 28-05-05

Re: Gezocht: Foto's voor de Wiki *update tot 14-11*

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 16:48

Tarwe zoeken we in elk geval ook nog. Wat kun je verder nog maken?

CarinaR

Berichten: 11954
Geregistreerd: 15-10-04
Woonplaats: Net buiten ons dorp

Re: Gezocht: Foto's voor de Wiki *update tot 14-11*

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 18:48

Ik zal m is even vragen wat ze hebben.

Bagheera_206

Berichten: 25915
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 18:52

Aurora3 schreef:
Bagheera_206 schreef:
@Lara: Ik heb vd week al aan eigenaar via Yo gevraagd of we de foto's mochten gebruiken voor het artikel van de Aegidienberger. Heb ik Dribbel over gesproken. Ik wacht even af tot eigenaresse van Maatje het goed vindt. Dan stel ik voor om mijn portretfoto te doen en jouw standfoto. ;)


Deze reactie begrijp ik niet helemaal. Door wie zijn de foto's die Lara hierboven laat zien gemaakt? En is er toestemming van de fotograaf?
Bagheera: had jij zelf ook nog foto's van de Aegidienberger? Welke foto's zijn dat dan?


Ik vind het netjes als we toestemming van eigenaar hebben om foto's te plaatsen. Ik ga er vanuit dat het OK is, maar toch... Dan kan de standfoto van Lara gebruikt worden en mijn portretfoto voor op de Wiki. :=

Zo bedoelde ik mijn antwoord. Sorry voor de verwarring. :=

Aurora3

Berichten: 9716
Geregistreerd: 28-05-05

Re: Gezocht: Foto's voor de Wiki *update tot 08-06-12*

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 21:12

In principe is toestemming van de eigenaar niet nodig om de foto's te mogen gebruiken, maar het is inderdaad wel netjes om het even te vragen.
Wil een van jullie het dan even laten weten als er toestemming is?

Bagheera_206

Berichten: 25915
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Re: Gezocht: Foto's voor de Wiki *update tot 08-06-12*

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 21:15

Ik zal het je laten weten zodra eigenaar OK heeft gezegd. :)

Bagheera_206

Berichten: 25915
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Re: Gezocht: Foto's voor de Wiki *update tot 08-06-12*

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 15:28

@Aurora3: De eigenaresse vind het OK. :) Je mag onderstaande foto's gebruiken voor bij de Aegidienberger:

Portret:
Afbeelding

Stand:
Afbeelding