Ons nieuwe geluks boefje.

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ciinderella

Berichten: 1222
Geregistreerd: 13-07-06
Woonplaats: Zetten

Ons nieuwe geluks boefje.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-07 17:19

Eindelijk is hij er dan! Ons boefje, Dorus. Geboren op de mooie datum 7-7-'07. En ik kreeg de eer om deze mooie foto's van hun samen te mogen maken vandaag. Hij is echt een pracht beestje en heerlijk zacht, mooi en het belangrijkste Gezond! Lachen

AfbeeldingAfbeelding

Hij ligt nu languit in de wei te slapen van al het gestier en de drukte. Hopelijk kom ik morgen nog even langs bij mijn vriend thuis om nog een paar foto's te schieten en hem nog eventjes te knuffelen. Ik zal er vandaag of morgen nog een aantal plaatsen, maar wou het goede nieuws eventjes delen met jullie natuurlijk.

Moeders is er ontzettend lief voor en verzorgd hem ontzettend goed, gelukkig! Nu wachten tot hun andere ezel, floortje ook zover is. Maar dat zal ook niet zo heel lang meer duren, aan haar uiers en buik te zien.

Lachen Lovers

LisaxFalco
Berichten: 427
Geregistreerd: 04-01-07
Woonplaats: Poperinge

Re: Ons nieuwe geluks boefje.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 17:20

OOH zo lief Haha!

Eleionomae

Berichten: 19604
Geregistreerd: 08-01-05
Woonplaats: Friesland

Re: Ons nieuwe geluks boefje.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 19:04

wat een schatje zeg Lachen

Moet zeggen dat ik ezel veulens er al direct een stuk steviger uit vind zien dan de meeste paarden veulens.

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Re: Ons nieuwe geluks boefje.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 13:33

Ach, gosh, wat een lief plaatje, die eerste, zoals mams de kleine verzorgt Lachen . Ik vind ezels toch al zo leuk, die kleintjes stelen natuurlijk helemaal de show!

whisperramse

Berichten: 2719
Geregistreerd: 31-12-04

Re: Ons nieuwe geluks boefje.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 14:53

Wat 'n schatje is het!
Echt een adorable kleintje! Vind ezelveulentjes altijd zo schattig met die oortjes en dat staartje Lovers

Dorus is een hele leuke naam! Ja

Ciinderella

Berichten: 1222
Geregistreerd: 13-07-06
Woonplaats: Zetten

Re: Ons nieuwe geluks boefje.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-07 10:37

Dankjulliewel Haha!

idd vond ik hem ook al zo mooi op zijn beentjes staan, toen ik hem voor het eerst zag stond hij al zo mooi recht en sprong al door de stal heen. In vergelijking met veel veulens is dat idd heel mooi.