Kittens groeien hard!

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Misty12

Berichten: 7049
Geregistreerd: 31-10-05
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Kittens groeien hard!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-07 20:14

Onze lieve loge-babies zijn inmiddels 17 dagen oud en ze groeien gruwelijk hard! Mama Niekje eet ook voor 6 volgens mij. Ze eet zeker anderhalf blikje per dag, plus de rest. Ik heb wel een digitale weegschaal, maar de batterij is leeg, dus ik kan ze niet wegen. Maar ik kan wel zien dat ze goed groeien. (maar dat moet ook Knipoog ). Eerst pasten ze nog met gemak in 1 hand; nu wordt dat al lastiger. Ze beginnen nu ook een beetje rond te kruipen. Soms halen we de hele bups uit de doos en leggen ze op een deken op de grond zodat we er bij kunnen zitten en knuffelen. Niekje vindt dat allemaal heel gezellig en gaat er gezellig bijliggen.
Alleen tegen onze eigen beesten doet ze nog erg lelijk....
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Onze grote knuffel: Eros (hier nog kapitein Eenoog)
Afbeelding
Dit is Batman, kijk maar naar de tekening op zijn buikje
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Hier heeft Eros beide ogen open.
Afbeelding
gezellig, zo liggen ze met zijn alle op het kleed!

Naomi21

Berichten: 2493
Geregistreerd: 05-08-04

Re: Kittens groeien hard!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 00:01

Ochjee wat een bolletjes Lovers
prachtige beestjes zeg Ja .

Ga je er eentje (of meer) houden? Lachen

Misty12

Berichten: 7049
Geregistreerd: 31-10-05
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Re: Kittens groeien hard!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-07 10:36

Nee, ik hou er niet eentje Verdrietig Dat komt: mamapoes is niet van mij zelf, maar van het asiel. Ze hebben haar op straat gevonden pas bevallen. En wij hebben ons een paar jaar geleden al opgegeven als pleeggezin. Dus daarom logeert (bijna woont) mama met haar kindjes bij ons. Straks als de kleintjes 8-9 weken oud zijn, gaan ze terug naar het asiel met mama. Het asiel zoekt dan nieuwe baasjes voor de babies. Mama wordt gesteriliseerd en wordt ook een nieuw baasje voor gezocht. We hebben ook wel eens moederloze kittens gehad. Die moet je dan met de fles groot brengen. Gelukkig hebben ik nu weer een mama poes erbij. Het zijn er 5 en dan word je daar behoorlijk druk mee.

Saskia89

Berichten: 1818
Geregistreerd: 29-01-06
Woonplaats: Noordwijk

Re: Kittens groeien hard!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 18:36

Och wat een droppies!

Wel jammer dat je er niet eentje kunt houden Knipoog

Iris_B
Berichten: 2086
Geregistreerd: 23-04-06
Woonplaats: Dronten

Re: Kittens groeien hard!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 20:04

wat een schatjes Haha! 5 van die hummeltjes aan mama drinken whaha echt leuk !!!
ze groeien inderdaad erg hard.. geniet er nog van!! voor je het weet zijn ze net zo groot als hun moeder Haha!

Misty12

Berichten: 7049
Geregistreerd: 31-10-05
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Re: Kittens groeien hard!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-07 21:06

kooslover: tuurlijk is het jammer dat we er niet eentje kunnen houden, maar dat is de afspraak die ik thuis met mijn echtgenoot heb gemaakt. We mogen wel voor een nestje zorgen, maar ze gaan allemaal weer terug naar het asiel. En in elk nest zit er wel eentje die heel schattig of lief of knuffelig is. Als ik uit elk nest 1 zou houden, hadden we nu een stuk of 8 katten in huis! en zo is het eigenlijk net zo leuk hoor. Wij zien ze echt opgroeien en maken mee dat ze gaan lopen, spelen, zelf eten en de rest van alle dingen. En als ze oud genoeg zijn ,gaan ze terug naar het asiel. En wij hebben dan een tevreden gevoel dat we ze goed groot hebben gekregen, zodat het lieve zindelijke katjes zijn die aan een hoop dingen gewend zijn.