eindelijk me husky pup is er!

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nicje87

Berichten: 9859
Geregistreerd: 26-06-06

eindelijk me husky pup is er!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-07 03:11

heyyy

naar aanleiding van dit topic http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=73&t=787089 waarin werdt gevraagt of ik ook foto's wilde plaatsen.... nou bij deze! ik heb hem vanavond opgehaald.hij's echt groot voor 4 maanden maar erg leuk!
ik ga hem ice flake noemen... en we zijn er al achter hij houdt van ijs

net opstal geweest en kennis laten maken met kalp(mijn andere hond). kalp was erg jaloers en beschermend maar hij heeft ontzag voor haar dus komt goed! vanavond slaapt hij even op stal en morgen breng ik hem waar me vriend zijn honden heeft.

lief koppie
Afbeelding

aah en ik zelf ben ook verliefd op zijn witte puntje aan zijn staart!! Haha!
Afbeelding


Afbeelding

hij doet ook zijn naam ter ere.. hij houd nog echt van ijs ook
Afbeelding


nieuw baasje ik vindt jouw wel lief!!!(zo zie ik er uit na een warme/zware dag en weinig slapen hahha)
Afbeelding

en wat vinden jullie van hem?
groetjes nicky

traan_beauty

Berichten: 3837
Geregistreerd: 14-07-05
Woonplaats: Eibergen

Re: eindelijk me husky pup is er!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 11:05

Wat een prachtbeest Lovers Echt een kanjes Ja
Je mag er trots op zijn hoor!

Husky's zijn zobiezo één van mijn favo rassen Lachen

Agossie

Berichten: 16373
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: De Meern

Re: eindelijk me husky pup is er!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 13:07

Mooie hond hoor! En inderdaad heel groot voor een hond van 4 maanden... Wel jammer altijd van die rode ogen... heb ik met mijn hond ook vaak last van...

Valeriej

Berichten: 1121
Geregistreerd: 16-12-06
Woonplaats: België

Re: eindelijk me husky pup is er!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 13:11

Mooie hond! Wat is hij groot !!
Die groeit zeker uit tot een reus Lachen

Nicje87

Berichten: 9859
Geregistreerd: 26-06-06

Re: eindelijk me husky pup is er!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-07 21:00

dank jullie wel!!! ja het is/ wordt een echt reusje... en hij si gek op water! had een emmer water staan voor hem gaat ie erin graven:+

met kalp gaat het nu ook goed samen gelukkig!ze hebben heerlijk gespeelt vanmiddag..!!

wel zit ik er dus echt aan te denken om hem te gaan scheren.. want 36 graden is gewoon zielig met zo'n vacht!

groetjes nicky

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Berichten: 5656
Geregistreerd: 10-02-05

Re: eindelijk me husky pup is er!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 23:20

Ah, wat een cutie! Maar hij is inderdaad enorm!

Scheren zou wel beter zijn denk, mijn halve husk heeft ook een behoorlijke vacht en die gaat hier bij 25 graden plat... dan ligt ie de hele dag op de koude vloer en voert echt niks uit... En bij jou is het nog heter.

polbo

Berichten: 939
Geregistreerd: 20-01-06
Woonplaats: Friesland

Re: eindelijk me husky pup is er!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 23:34

Super leuk hondje. Die hebben wel veel beweging nodig, heb je er al een husky slee voor gekocht Knipoog

Ik zou je hond niet scheren als ik jou was de vacht is ook een soort isolatie en laat de warmte ook buiten als die zijn vacht kwijt is zal die het soms nog warmer krijgen dan met vacht.

Ook zal de vacht die na het scheren er voor terug komt zal lang niet zo mooi meer zijn als de vacht die er nu op zit. De haren die terug komen staan veel verder omhoog en liggen niet meer plat op het lichaam ook zullen de haren ruwer zijn en minder glanzen.

Een kennis had haar golden retriever geschoren en heeft er later alleen maar spijt van gehad. De hond het het nog steeds heet en de haren die terug kwamen waren helemaal niet zo mooi.

Succes er mee. en mocht je hond het warm hebben zet je toch gewoon de ijskast open Tong uitsteken

Nicje87

Berichten: 9859
Geregistreerd: 26-06-06

Re: eindelijk me husky pup is er!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-07 19:17

wat betreft de haren voeren warmte af..naar mijn weten voeren honden geen warme via de huid/haren af... en ik was niet van plan om hem tot op e huis kaal te laten scheren hahahhaha... ik dnek dat ik het scheren nog even laat... ik laat hem nu smiddags zwemmen en ik spoel hem elke dag met koud water af.. en het ziet er niet naar uit dat hij vergaat van de hitte.. maar mocht he wel erger worden dan zal ik toch eerlijk naar een oplossing moeten zoeken..

Nicje87

Berichten: 9859
Geregistreerd: 26-06-06

Re: eindelijk me husky pup is er!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-07 19:20

haha nee de slee is er nog niet (maar zit er wel over na tedenken om een kar op wielen te maken in de toekoms) hij is nu ook nog te jong... en sneeuw valt hier niet hahaha