[FOTO] Yaiza, bouvier van 8 maanden

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Trudy_dJ

Berichten: 3584
Geregistreerd: 28-08-04
Woonplaats: Zuid-Beijerland

[FOTO] Yaiza, bouvier van 8 maanden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-07 15:01

Hallo, ik ben Yaiza.

Veel mensen vinden dat ik een moeilijke naam heb. Mijn baasjes hebben mijn naam bedacht toen zij op vakantie waren in Lanzerote. Ze gingen naar een markt en kwamen toen langs de plaatsnaam Yaiza.
Aangezien mijn mama Esprit was gedekt door Wereldkampioen Damon moesten mijn baasjes dus namen verzinnen.
Mijn andere zusje heeft Faya, mijn broers heette: Timan, Ceasar, Damon.
Ik ben dus Yaiza blijven heetten, omdat ik mocht blijven. Ook de nieuwe baasjes van Faya vonden het een leuke naam en Damon is ook Damon blijven heetten. Timan heet nu Mister en Ceasar heet nu Boris.

Zo, dat dus het verhaal over mijn naam. Ik ben nu 8 maanden oud en ik ben eigenlijk heel erg lief. Ik ben regelmatig bij mijn moeder Esprit en oma Hosley te vinden. Die wonen nog op de boerderij. Maar omdat mijn bazin is gaan samenwonen, ben ik met haar mee gegaan. Helaas moet zij 3 dagen per week werken en ben ik die 3 dagen altijd op de boerderij en kan ik daar lekker spelen.
Maar als ik thuis ben, ga ik nog vaak naar de boederij, want daar staan ook nog de 3 paarden van mijn bazin.
Ik luister ook echt heel erg goed. Iedere week gaan we op cursus.
Ik heb zelfs al 1 cursus over geslagen en direct examen gedaan voor Basis gehoorzaamheid. Met 78,5 punten ben ik daarvoor geslaagd en ik mag nu al naar de cursus Vergevorderen. Echt heel blij ben ik daarmee. Want sommige honden konden echt nog niet zo goed luisteren waar ik bij in de groep zat.

Ik mag ook regelmatig mee naar het bos. Afgelopen weekend ben ik even op de foto geweest, omdat mijn baasje dat zo graag wilde. En ze is zo trots op mij, dat ze ze graag hier wilde laten zien.

Vinden jullie mij ook zo lief?
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Trudy_dJ

Berichten: 3584
Geregistreerd: 28-08-04
Woonplaats: Zuid-Beijerland

Re: [FOTO] Yaiza, bouvier van 8 maanden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-07 13:23

Is ze niet lief dan??
Laatst bijgewerkt door Trudy_dJ op 13-06-07 13:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: [FOTO] Yaiza, bouvier van 8 maanden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 13:24

Wat een zoetje! Leuke flapoortjes, mooie lange staart!