Verkeersslachtoffer deel 2 (FOTO)

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Misty12

Berichten: 7049
Geregistreerd: 31-10-05
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Verkeersslachtoffer deel 2 (FOTO)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-07 20:31

Nadat ik laatst de spechten had gevonden, was dit eekhoorntje al eerder een verkeersslachtoffer. Toen we de spechten naar de preparateur brachten konden we ons eekhoorntje ophalen.
Zo is tie geworden. Wij vinden hem heel mooi.
Afbeelding
zo zit tie op een boomstammetje
Afbeelding
dit is zijn mooie koppie met schattige kraaloogjes.
Afbeelding
En dit zijn de scherpe klauwtjes.
Nu we er vaker op letten, vindt je veel vaker verkeersslachtoffers. Nu ligt er weer een eekhoorntje bij de preparateur. Die vonden we op zaterdag en de volgende dag lag er op bijna dezelfde plek weer een eekhoorntje. Ook dood. Er zijn op de plek pas geleden heel veel bomen gekapt, omdat ze beschadigd waren bij een storm. Misschien verongelukken die eekhoorntjes wel omdat ze weinig plek hebben om zich te verschuilen??? Wie weet. Dat laatste eekhoorntje hebben we overigens maar niet meegenomen. Ze zien ons op het politieburo al aankomen voor nog een certificaat voor een dood beestje......

Nikki__

Berichten: 4934
Geregistreerd: 21-09-04
Woonplaats: Aan het water

Re: Verkeersslachtoffer deel 2 (FOTO)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 13:43

Ik vind het een beetje lijken alsof hij een flinke stroom stoot heeft gehad Bloos Die haren op die oortjes staan zo omhoog

Misty12

Berichten: 7049
Geregistreerd: 31-10-05
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Re: Verkeersslachtoffer deel 2 (FOTO)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-07 17:01

deze had gewoon vandie ontzettende lage oorpluimen. Het eekhoorntje wat nu nog bij de prepararteur ligt heeft veel kleinere oorpluimen. Weet jij veel hoe die man de dieren opzet, misschien wel met een flinke stroomstoot???? Knipoog

Jolliegirl

Berichten: 33003
Geregistreerd: 18-07-04

Re: Verkeersslachtoffer deel 2 (FOTO)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 17:04

heb je ook een deel 1 lopen.
wat leuk dat je ze laat opzetten, en dat ze zo netjes blijven!

MiepprinZ
Berichten: 1507
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Coevorden

Re: Verkeersslachtoffer deel 2 (FOTO)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 17:05

Wat leuk om te zien!

Heb je misschien een website oid van die mr of mevr die dat doet?!

Jilletje

Berichten: 8178
Geregistreerd: 18-11-06
Woonplaats: Limmen

Re: Verkeersslachtoffer deel 2 (FOTO)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 17:09

sheela schreef:
deze had gewoon vandie ontzettende lage oorpluimen. Het eekhoorntje wat nu nog bij de prepararteur ligt heeft veel kleinere oorpluimen. Weet jij veel hoe die man de dieren opzet, misschien wel met een flinke stroomstoot???? Knipoog

hij haald de inhoud er uit door een opening doet de huid binnenstebuiten om het goed schoon te maken en daarna word het diertje opgevuld, hier is een heel stuk over tezien geweest in naturalis
maar ik vind m heel mooi geworden!!!

Misty12

Berichten: 7049
Geregistreerd: 31-10-05
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Re: Verkeersslachtoffer deel 2 (FOTO)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-07 19:43

Merrylegsje: bedankt voor je uitleg! Ik had eigenlijk geen idee hoe het nou precies gedaan wordt, maar ik wist wel dat het niet met een stroomstoot ging, hoor.

Jilletje

Berichten: 8178
Geregistreerd: 18-11-06
Woonplaats: Limmen

Re: Verkeersslachtoffer deel 2 (FOTO)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 19:56

astuuu Haha!

Misty12

Berichten: 7049
Geregistreerd: 31-10-05
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Re: Verkeersslachtoffer deel 2 (FOTO)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-07 20:50

Ik zat ook al te kijken; ben ik nou zo blond dat ik Merrylegsje bedank en dan staat er opeens Jilletje?!
Gelukkig stond je uitleg eronder dat je opeens door het leven gaat als Jilletje. Ben ik toch niet zo blond...hahaha.

Nicje87

Berichten: 9859
Geregistreerd: 26-06-06

Re: Verkeersslachtoffer deel 2 (FOTO)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 21:26

zo ziet er mooi uit! ik ben nu benieuwd naar de spechten!!