Mijn nieuwe aanwinst: (lamb)chops!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pluttersput

Berichten: 15019
Geregistreerd: 11-09-05

Mijn nieuwe aanwinst: (lamb)chops!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-07 13:36

Even als eerste, ik heb de naam niet bedacht Clown
Het zat zo. Donderdag hebben we mijn kat gevonden, was doodgereden en niks over gezegd ook. Tot er iemand kwam met zijn kokertje, en zodoende wisten we dat het Jack was. Eerst zou ik een frettenpup krijgen, maar die zijn nu nog niet echt te krijgen. Zaterdagochtend, voor ik naar de pony's ging, zei mijn moeder dat ik ook wel een konijn mocht. En tja, ik wilde altijd al een vlaamse reus, dus hier was mijn kans. Afgesproken, om 3 uur gingen we hem halen. Zou speciaal eerder thuis komen van de pony's, tenminste, mijn moeder zou mij eerder komen halen. Toen kwamen we bij de pony's, en daar was chops. Ik was helemaal verliefd. Hans, de eigenaar zei dat hij eigenlijk geen tijd voor hem had, maar ehm ook niet zomaar weg wilde doen. ook vertelde hij mij dat ik beter geen vlaamse reus kon nemen, maar een hangoor. Maar goed. Toen kwam mijn moeder mij om 3 uur ophalen, Hans had het hele verhaal verteld, en toen zei mijn moeder: wil je hem niet ipv n konijn? Ja tuurlijk wel! Dus bij deze, heb ik nu dus chops. Hij is door zijn moeder in de steek gelaten, en zijn zusje mocht wel mee. Dus hebben ze hem uit de wei geplukt. Hij is helemaal van mij, en zal dat ok altijd blijven. Hij gaat als hij groot is wel terug, maar dat zien we dan wel Lachen
Pfoe, genoeg gepraat, meet Chops!

Afbeelding
Hallootjes!

Afbeelding
Eerst had hij moeite met de fles, nu niet meer, zoals je ziet Lachen

Afbeelding

Afbeelding
Rondje tuin...

Afbeelding
Kennissen waren net met de barzoi gekomen, en die moest hij ook even leren kennen. Waren alleen wat groot, dus kwam hij naar zijn 'mammie'.

Afbeelding
Wel n zwaar dagje, dus dan maar naar binnen gedragen, en...

Afbeelding
slapie doen Lachen

Hij is nu 8 dagen oud, en slaapt gewoon bij mij op de kamer op een stapel dekens en handoeken enzo Lachen
Groetjes, mij

Nijn
Berichten: 8555
Geregistreerd: 05-04-05
Woonplaats: Veenendaal

Re: Mijn nieuwe aanwinst: (lamb)chops!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 13:42

Wat een leuk beestje zeg Lachen

Alleen vind ik het niet zo verstandig dat je hem zo binnen ''opvoed''.
Nu is het allemaal nog leuk lief en aardig om hem binnen te hebben maar wat ga je doen als hij groot is?
Zo op de foto's te zien hebben jullie een redelijke grote tuin, waarom zorg je niet voor een hokje met daar lekker wat stro/handdoeken in?

Pluttersput

Berichten: 15019
Geregistreerd: 11-09-05

Re: Mijn nieuwe aanwinst: (lamb)chops!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-07 13:46

Ik heb hem nu nog binnen omdat hij te klein is om echt alleen buiten te zijn. Hij ligt nu ook buiten op de stretcher in de zon Lachen Hij kan naar binnen en naar buiten wanneer hij zin heeft.
BIj de vorige mensen liep hij ook binnen. Als hij groot is, gaat hij weer terug naar die mensen, daar loopt nog een flesschaap rond, en daarmee gaat hij dan door de wei kneuteren. Hij gaat nu zowiezo waarschijnlijk zaterdags altijd weer mee terug, dat hij daar alvast kan wennen aan de andere schapen enzo Lachen

Me_

Berichten: 88
Geregistreerd: 04-08-04
Woonplaats: Velp

Re: Mijn nieuwe aanwinst: (lamb)chops!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 13:47

Wat schattig zeg!
bij ons op stal heeft vorige jaar ook iemand een lammetje mee naar huis genomen omdat hij een vergroeit beentje had en daardoor niet mee kwam met de rest. Het lammetje was echt heel tam en ging overal mee naartoe. Echt heel leuk om te zien!
Veel plezier met jou lammetje!

Pluttersput

Berichten: 15019
Geregistreerd: 11-09-05

Re: Mijn nieuwe aanwinst: (lamb)chops!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-07 14:47

Dankjewel Lachen Wij hadden er ook eentje die het niet zo goed meer deed, maar die bleek een zenuw probleem te hebben,. dus die hebben ze laten inslapen. ZIjn moeder bleef iig wel bij hem, in tegenstelling tot de moeder van chops... Maar goed Haha!

Siggislief

Berichten: 13986
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Amsterdam

Re: Mijn nieuwe aanwinst: (lamb)chops!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 19:37

Wat schattig Lovers
Heerlijk hoe ie geniet op je schouder en op je schoot..
Eerlijk gezegt, meteen in 1 keer fan van em Schijnheilig Haha!

Pluttersput

Berichten: 15019
Geregistreerd: 11-09-05

Re: Mijn nieuwe aanwinst: (lamb)chops!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-07 19:38

Me 2 Lachen Vond hem ook meteen geweldig. Helemaal nu hij op begint te knappen en al blatend door het huis banjert als hij mij niet ziet Haha!

Anoniem

Re: Mijn nieuwe aanwinst: (lamb)chops!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 21:25

wat schattig! mooi beestje Ja

__elise__

Berichten: 2073
Geregistreerd: 29-11-06
Woonplaats: Ingen

Re: Mijn nieuwe aanwinst: (lamb)chops!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 21:27

ahh, wat een leuk klein humpiee!! Tong uitsteken

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Re: Mijn nieuwe aanwinst: (lamb)chops!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 21:30

aaahh wat een dropje zeg Lachen
Maar als ik het goed begrijp moet je hem dadelijk wel weer terug doen of niet?

Armani88

Berichten: 3701
Geregistreerd: 16-07-06
Woonplaats: Lonneker

Re: Mijn nieuwe aanwinst: (lamb)chops!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 21:32

wat lieff !!
nu wil ik ook een lammetje Tong uitsteken

Pluttersput

Berichten: 15019
Geregistreerd: 11-09-05

Re: Mijn nieuwe aanwinst: (lamb)chops!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-07 11:18

Lowara schreef:
aaahh wat een dropje zeg Lachen
Maar als ik het goed begrijp moet je hem dadelijk wel weer terug doen of niet?


Het hoeft niet, maar ik denk dat het wel het beste voor hem is. Omdat hij hier toch niet alle ruimte van de wereld heeft, die ik hem zo gun. En waar hij vandaan komt, heeft hij drie keer zoveel ruimte als hier. En mijn vader vind het niet zo prettig. Maar we zien wel hoe het loopt Lachen