Dag lief Frummeltje..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ketly

Berichten: 5930
Geregistreerd: 27-02-10

Dag lief Frummeltje..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-22 11:15

Ik ben normaal nooit te vinden in Beestenboel in The Picture, maar voor ons bijzondere katertje wil ik graag een uitzondering maken. Dit is mede omdat Frummel een echte 'Bokt' poes is. Via een superlieve Bokker kreeg ik de kans om twee prachtige kittens aan ons huishouden toe te voegen. Het was de bedoeling dat het volle Brits Kortharen zouden worden, maar helaas dacht moederpoes hier anders over :D Er werden op vier kittens geboren in een kleur die niet mogelijk was bij een volle Brits Korthaar, maar dit maakte voor ons niet uit. Eerst hebben wij Frummel uitgezocht, en nadat Filou weer vrij kwam wilden wij ook haar graag hebben. De andere twee kittens zijn naar mijn schoonouders gegaan, dus het nestje is compleet mee naar ons dorp gegaan.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Normale katten waren het niet te noemen, maar ik ben en was ontzettend gek op deze twee katjes. Beide een heel verschillend karakter, maar in omgang zo makkelijk! Frummel was de grootste knuffel en kon ook uren lang heerlijk bij mij op schoot komen knuffelen. Echter, toen ze voor de eerste keer los naar buiten mochten ging er een wereld voor Frummel open. Waar Filou erg verlegen is en meestal binnen een kwartiertje weer binnen was, vond Frummel het heerlijk om urenlang buiten te spelen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afgelopen dinsdag is dit onze Frummel fataal geworden. De maandag ervoor zagen wij hem nog over de weg heen lopen en beseften wij ons dat hij wel erg roekeloos overstak, zonder op of om te kijken. Dat het zo snel gebeurd zou zijn hadden wij niet verwacht.

Afbeelding

Lieve Frummel, ik mis je ontzettend.. ;( Nadat ik vorig jaar mijn paard Autan en de kat bij mijn ouders Kyra heb moeten laten inslapen is dit opnieuw een flinke tegenslag en groeit de angst om nog meer om mij heen te verliezen. Wel hebben wij zaterdag een nieuw poesje opgehaald, genaamd Foxy. Filou was namelijk niet erg van slag (Frummel was voornamelijk buiten) dus durfden wij het aan om haar op te halen. Filou vind haar erg leuk maar Foxy is zelf nog wel wat bang. We hopen van haar veel plezier te hebben en haar samen met Filou veel langer bij ons te houden.

Foxy, ons nieuwe poesje:
Afbeelding

Afbeelding

xPabloBokt

Berichten: 9450
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Dag lief Frummeltje..

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 11:19

Ach, wat verdrietig. Veel sterkte en toch ook veel plezier met je nieuwe telg. :(:)

Wesseltje

Berichten: 2185
Geregistreerd: 17-09-06

Re: Dag lief Frummeltje..

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 12:06

Sterkte

Maris__

Berichten: 1226
Geregistreerd: 24-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 12:38

Lieve kleine Frummie :knuffel:
Wat was het een kleine boef als kitten, maar zo lief en knap!

Nogmaals sterkte met het verlies van Frummie :knuffel:

Autumnn

Berichten: 8047
Geregistreerd: 26-03-10

Re: Dag lief Frummeltje..

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 12:43

Wat verdrietig! Het zit je niet mee :knuffel: sterkte en veel geluk met jullie nieuwe kat

Ketly

Berichten: 5930
Geregistreerd: 27-02-10

Re: Dag lief Frummeltje..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-22 14:14

Bedankt <3 Nee klopt Autumnn, het is niet makkelijk.. Ik heb inmiddels zoveel tegenslagen gehad dat je uiteindelijk ook het vertrouwen hierin wat kwijt bent.

Hevonen

Berichten: 5629
Geregistreerd: 21-01-04
Woonplaats: up north

Re: Dag lief Frummeltje..

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 14:24

Wat een prachtig katertje was het. Wat ontzettend naar en moeilijk. Veel sterkte en veel geluk met jullie nieuwe kat.

Helaas weet ik hoe het voelt.

Ketly

Berichten: 5930
Geregistreerd: 27-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-22 21:05

Vreselijk Hevonen, jij ook veel sterkte.. Het blijft verschrikkelijk triest :(