Show je nieuwe *katten* aanwinst!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
eilleen333

Berichten: 12843
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-21 14:48

luuntje schreef:
Net op advies van hier een Beeztees Travel bench XS gekocht. Bij de Welkoop
Mooie bench. Opvouwbaar en met ingebouwde stokken extra stevig in elkaar te zetten.

[ [url=m/QiANGW.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die heb ik ook voor Minty! Fijn ding! Past precies een kattenbak in, een ligbedje en een water- en voerbakje. Ideaal!

LoveGlove

Berichten: 7921
Geregistreerd: 28-01-14
Woonplaats: Op een planeet genaamd aarde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-21 14:50

Nina vindt filmpjes over de ruimte leuk blijkbaar:

:')
Afbeelding

Nina heeft vandaag voor het eerst in haar tuigje gelopen. Ze kon er nog uit glippen :=
Maar ik kan de maten nog aanpassen. Ze heeft ook aan de lange lijn gelopen. Het is allemaal nog heel onwennig voor haar, maar ze heefr het wel heel leuk gehad buiten en de andere katjes weer gezien. Ik zag day Blacky ook naar buiten wilde dus ik heb het een keertje geprobeerd. Maar zoals ik al dacht was ze zo weer binnen :')
Ik heb haar heel eventjes buiten gelaten toen de katjes weg waren om te laten zien dat ze er niet altijd zijn en om de dames samen buiten te laten zijn. Blacky was doodsbang voor Nina. Ik gok dat ze haar niet herkende met het tuigje aan en de geur van andere katjes :=
Maar ik heb het ook maar heel eventjes gedaan en daarna weer met zijn allen naar binnen. Blacky is nu aan haarzelf aan het stress poetsen maar ze is aan het bijkomen. Nina us lekker aan her chillen nu. Waar jk wel blij mee ben is dat Blacky heel veel mee heeft gekeken door het raam. Dat kan ze ook zien wat er allemaal gebeurt.

Ik wilde nog mer haar werken aan her wennen met het tuigje vandaag, maar ik denk dat ze genoeg heeft meegemaakt voor nu. Dat tuigje komr nog wel.

Daihyo

Berichten: 88066
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-21 14:52

Mooie bench!

Ja leuk is dat met die siamezen. Of in mijn geval met de balinezen.
Dit is Pip met haar zusjes
Afbeelding

Dit is Pip toen ze 5 weken was
Afbeelding

Dit is Pip nu
Afbeelding

Afbeelding

marley93

Berichten: 6040
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-21 15:35

Luuntje, wat een mooie beschikbaar! Hij oogt helemaal niet groot, maar wel fijn dat hij toch lekker ruim is.

Fiore, mooie boom hoor! Blijven ze er een beetje vanaf?

Loveglove, aah die arme Blacky, was ze later weer bekomen van de schrik om Nina? En wat lief, die foto waar Nina TV kijkt. :D Fred en George kijken af en toe ook even met me mee naar Netflix, zo leuk om te zien.

Daihyo, wat grappig om dat verschil te zien in de loop van de tijd. Ik wist ook niet dat ze zo blanco geboren werden. Wel heel leuk dat je dan eigenlijk een beetje een verassingsei aanschaft. :)

Ik ben er net achtergekomen dat Fred eigenlijk een Frederique is. :Y) Ze blijft gewoon lekker Fred heten, ik ga niet moeilijk doen. Moet alleen even wennen dat ik 'zij' en 'haar' zeg. :')
Eigenlijk het enige waar ik echt van baal is dat de castratie duurder zal zijn. Hebben jullie ervaring met een poes en een katertje uit hetzelfde nest? Kunnen die ook tegelijk gecastreerd, of moet je langer wachten met de poes? Het liefst laat ik George in Januari al helpen, als hij ruim 4 maanden is, maar de fijne DA neemt geen patiënten aan op het moment, en de DA die dat wel doet, wil katers niet voor 6 maanden helpen. Nu kan ik het best even aankijken hoe het gaat, maar ik heb niet zo'n zin in gesproei.

Afbeelding
Ze zijn zo gek met elkaar. <3

Marcella

Berichten: 36756
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-21 15:56

Rambogirl blauwe Rus.
Even in de gaten houden met krols worden en ze dan eventueel uit elkaar houden.

Alexia was ook eerst gezien als Alex, maar was toch echt een poesje. Mevrouw Alexia is langzaam aan haar volume knop aan het vinden. Weet nog niet wat ik erop moet vinden. Amelia liep met 8 weken al flink te mauwen. En mevrouw vind buiten aan tuigje toch stiekem wel leuk. Ze is in ieder geval eerder buiten dan ik ben. En gisteren kwam buren paar huizen verder ineens op de galerij Alexia bleef nu gewoon rustig.

Tegenwoordig na haar ontsnappingen loop mevrouw om 06.00/07.00 uur te zeuren dat ze naar buiten wil. Ze probeer nu inderdaad net of ty raps door te knagen. En knagen kan ze goed, want ze heeft ook sisal van de oude toren door geknaagd. Maar ze mag alleen nog bij daglicht en onder toezicht naar buiten. En dat ze het koud heeft en zit te rillen maak niks uit. :roll:

Smee__

Berichten: 9274
Geregistreerd: 25-05-07

Re: Show je nieuwe *katten* aanwinst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-21 17:08

Marley93, mijn poes en kater uit hetzelfde nest zijn gewoon tegelijk gecastreerd, op bijna 6 maanden :)

Stal_Fiore

Berichten: 9359
Geregistreerd: 29-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-21 17:40

LoveGlove, heerlijk naar die filmpjes kijken. Zo mooi als ze het zo goed doorhebben wat er op t scherm gebeurt.

WoW Daihyo, ik wist echt niet dat ze zo bijkleuren. Heel tof om te zien.

Marley, ja gelukkig blijven ze van de boom af. De cadeaus daarentegen zitten vol met kleine kattentandafdrukjes hahaha.

Hihi Fred een Frederique’je. Zo grappig! Ik heb dat met Toby gehad. Waar ze vandaan komt, zeiden ze dat t een katertje was. Zelf nooit naar gekeken, ging er van uit dat zij het wel wisten. Kwam bij de dierenarts…”euh mevrouw, dit is geen Toby” ik: “huh, hoe bedoelt u?” “Nou mevrouw, dit is een Tobelientje”. Hahahah
Ze luisterde al zo goed naar de naam Toby dat ik het maar zo gelaten heb.

Alexia heeft dus echt drang om naar buiten te gaan. Als ze eenmaal die vrijheid hebben gevoeld.


Beer was vandaag net zo in spanning met de race van Max als wij… heerlijk hoe hij zo lekker mee kan kijken.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

LoveGlove

Berichten: 7921
Geregistreerd: 28-01-14
Woonplaats: Op een planeet genaamd aarde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-21 18:38

marley93 schreef:
Luuntje, wat een mooie beschikbaar! Hij oogt helemaal niet groot, maar wel fijn dat hij toch lekker ruim is.

Fiore, mooie boom hoor! Blijven ze er een beetje vanaf?

Loveglove, aah die arme Blacky, was ze later weer bekomen van de schrik om Nina? En wat lief, die foto waar Nina TV kijkt. :D Fred en George kijken af en toe ook even met me mee naar Netflix, zo leuk om te zien.

Daihyo, wat grappig om dat verschil te zien in de loop van de tijd. Ik wist ook niet dat ze zo blanco geboren werden. Wel heel leuk dat je dan eigenlijk een beetje een verassingsei aanschaft. :)

Ik ben er net achtergekomen dat Fred eigenlijk een Frederique is. :Y) Ze blijft gewoon lekker Fred heten, ik ga niet moeilijk doen. Moet alleen even wennen dat ik 'zij' en 'haar' zeg. :')
Eigenlijk het enige waar ik echt van baal is dat de castratie duurder zal zijn. Hebben jullie ervaring met een poes en een katertje uit hetzelfde nest? Kunnen die ook tegelijk gecastreerd, of moet je langer wachten met de poes? Het liefst laat ik George in Januari al helpen, als hij ruim 4 maanden is, maar de fijne DA neemt geen patiënten aan op het moment, en de DA die dat wel doet, wil katers niet voor 6 maanden helpen. Nu kan ik het best even aankijken hoe het gaat, maar ik heb niet zo'n zin in gesproei.

[ [url=m/dCJlXQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ze zijn zo gek met elkaar. <3

jahoor ze is weer bij. Het duurt even een half uurtje en dan is ze weer oke.

Ja als ik animal crossing speel kijken ze ook allebei geregeld mee omdat ee vaak vogels en insecten rondvliegen. Die proberen ze dan ook te vangen :')

Met Fred zou ik wachten totdat ze een keertje krols is geweest. Dat is het beste. George inderdaad wat eerder. Proberen om her sproeien te voorkomen :')

Daihyo

Berichten: 88066
Geregistreerd: 01-06-01

Re: Show je nieuwe *katten* aanwinst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-21 18:46

Oh heerlijk die tv kijkende katten :D

marley93

Berichten: 6040
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: Show je nieuwe *katten* aanwinst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-21 19:35

Ja ik vind dat zo leuk! :D Hoe die koppies heen en weer gaan terwijl ze het volgen, heel grappig.

Denk dat ik inderdaad George eerder laat helpen (als het goed is, wil de tweede DA het nu wel vroeger dan 6 maanden doen omdat er nu dus een poes in het spel is), en dan mag Fred nog even wachten.

luuntje

Berichten: 13984
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Re: Show je nieuwe *katten* aanwinst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-21 21:10

Fiore mooie boom.
Hoekjes uit je pakketjes, herkenbaar.

Beer heeft Max aangemoedig, heel goed.

Nina op stap en ruimte tv kijken. Volgende is Astro tv.

Fred is een Frederique. Dat is wennen.
Kan je ze niet samen wegbrengen en tegelijk laten helpen?

Daihyo, mooi doorgekleurd.

Azula is ook al veel donkerder geworden.
Eerst was haar neus blauwgrijs. Nu heeft ze een grijsblauwe ruit op haar hoofd.

2a54z6e45r6r

Berichten: 3850
Geregistreerd: 25-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 23:04

Wauw, alles kan ineens in een stroomversnelling belanden!
Na mijn oproep heb ik een asiel gecontacteerd en die hadden de perfecte kitten zitten voor mijn situatie.
Deze middag ben ik om 15u gaan kijken en gelijk verkocht.
Hij mocht ook meteen na het regelen van het papierwerk mee naar huis!
Oorspronkelijk heette hij Mousti maar dat vond ik net iets te typisch.
Dus heb ik hem omgedoopt naar Moussa (Dembele, voor de rode duivel fans :o ).

Hier mijn nieuwe katten aanwinst!

Afbeelding

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16244
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Show je nieuwe *katten* aanwinst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 23:17

Wat een schatje zeg, gefeliciteerd!

Marcella

Berichten: 36756
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 23:57

Dat ziet eruit als van neem mij.....neem mij. <3

marley93

Berichten: 6040
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: Show je nieuwe *katten* aanwinst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 08:01

Lief!!! Gefeliciteerd!

Stal_Fiore

Berichten: 9359
Geregistreerd: 29-08-03

Re: Show je nieuwe *katten* aanwinst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 08:24

Wat een moppie! Geniet van hem.

Smee__

Berichten: 9274
Geregistreerd: 25-05-07

Re: Show je nieuwe *katten* aanwinst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 09:26

Ooh wat een lief koppie <3

Rambogirl

Berichten: 3588
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Etten Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 10:41

@Marcella: Nee Cash is geen blauwe rus. Al denkt de dierenarts daar ook anders over.
@Stal_Fiore: Babyshower was gezellig, maar niks voor mij :')
@Marley93: Fred / Frederique haha hilarisch. Hoe kom je er nu pas achter joh?

luuntje

Berichten: 13984
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Re: Show je nieuwe *katten* aanwinst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 11:20

A2 eat een droppie.
Hoe is de nacht gegaan?

Daihyo

Berichten: 88066
Geregistreerd: 01-06-01

Re: Show je nieuwe *katten* aanwinst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 12:02

Wat een droppie! Niet bang zo te zien :D

marley93

Berichten: 6040
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 12:54

Rambogirl schreef:
@Marcella: Nee Cash is geen blauwe rus. Al denkt de dierenarts daar ook anders over.
@Stal_Fiore: Babyshower was gezellig, maar niks voor mij :')
@Marley93: Fred / Frederique haha hilarisch. Hoe kom je er nu pas achter joh?


Nou ja, bij George zijn de ballen nu wel duidelijk, en Fred heeft er geen. Maar ik ging er natuurlijk wel een beetje vanuit dat degene van wie ik ze heb gekocht, wist of hij katers of poesjes had. :')

luuntje

Berichten: 13984
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Re: Show je nieuwe *katten* aanwinst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 14:44

Marley zo dacht mijn zusje ooit eens een kater te hebben gekocht.
Ik keek en zeg, he leuk een poesje.
Dierenarts zag ook een poes.

LoveGlove

Berichten: 7921
Geregistreerd: 28-01-14
Woonplaats: Op een planeet genaamd aarde

Re: Show je nieuwe *katten* aanwinst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 16:32

Het is ook niet altijd makkelijk te zien bij kittens :=

marley93

Berichten: 6040
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: Show je nieuwe *katten* aanwinst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 18:57

Nee klopt. Kwam ook nog bij dat de mijne gewoon boerderijkatjes waren, dus wat dat betreft ben ik niet verbaast. :')

LoveGlove

Berichten: 7921
Geregistreerd: 28-01-14
Woonplaats: Op een planeet genaamd aarde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-21 19:51

marley93 schreef:
Nee klopt. Kwam ook nog bij dat de mijne gewoon boerderijkatjes waren, dus wat dat betreft ben ik niet verbaast. :')

:')