Onze Finse Lappenpup Bosco

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Century

Berichten: 6000
Geregistreerd: 19-10-09
Woonplaats: Uden (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 18:20

Wij denken ook aan een Finse lap :j als we zover zijn om een hond te nemen. Malamute staat ook hoog op de lijst, dus we gaan ons nog goed verdiepen.
Mooi beestje heb je!

Sky

Berichten: 5072
Geregistreerd: 04-08-06
Woonplaats: Utrecht

Re: Onze Finse Lappenpup Bosco

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-20 18:21

Wat een leukerd! Ik kende het ras ook niet.

DiantaM
Berichten: 11278
Geregistreerd: 10-04-04

Re: Onze Finse Lappenpup Bosco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-20 22:36

Bosco komt van Kennel Jewel of Suomessa en is een zoon van Odette Jaana du Jardin de Laponie en pappa Valo (Bosco).

Ik kende het ras dus ook niet, totdat ik hier op Bokt er op werd gewezen.

DiantaM
Berichten: 11278
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-20 22:37

sonnie81 schreef:
Wat leuk om een Finse lappenhond voorbij te zien komen! Wij hebben er ook 1.Spot. ze is nu 3 jaar en een geweldige hond!
Waar komt hij vandaan en wie zijn zijn ouders? [ [url=m/ur8Ycl.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hee nog eentje wat leuk! Waar komt Spot vandaan?

sonnie81
Berichten: 258
Geregistreerd: 22-10-07
Woonplaats: Vreeswijk

Re: Onze Finse Lappenpup Bosco

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 00:23

Oh gaaf een nakomeling bosco! Die is zo gaaf!
Spot komt bij Karen van der Horst vandaan. Uit Groningen.
Ook drie jaar geleden toevallig op ons pad gekomen. De omschrijving toen van het ras sprak ons enorm aan. We hebben ons op de wachtlijst gezet met het idee dat het minstens anderhalf jaar zou duren. Echter waren we per toeval al binnen 3 maanden aan de beurt! zo gaaf! En ze is zo leuk en lief (en eigenwijs)

DiantaM
Berichten: 11278
Geregistreerd: 10-04-04

Re: Onze Finse Lappenpup Bosco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-20 08:07

Oh fijn dat jullie zo snel door de wachtlijst heen waren!

Haha dat eigenwijze staan ze wel bekend om. Ik merk vooral dat Bosco zo ontzettend slim en leergierig is. Je merkt echt dat er herder in zit. Een keer een oefening uitleggen en hij doet het.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 19:02

Wat is Bosco alweer gegroeid! <3
Hij doet me zo aan Nysse denken met dat zelfde kleurtje. Genieten met de handen vol he :D hier is de jongste inmiddels 1.5 en opvoeding geslaagd (soort van) :D

MB doen hoor :j

DiantaM
Berichten: 11278
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-20 22:04

suze_ schreef:
Wat is Bosco alweer gegroeid! <3
Hij doet me zo aan Nysse denken met dat zelfde kleurtje. Genieten met de handen vol he :D hier is de jongste inmiddels 1.5 en opvoeding geslaagd (soort van) :D

MB doen hoor :j

Hij krijgt nu wel wat donkere plekken op zijn hoofd en heeft een soort aalstreep. Ik ben erg benieuwd of hij qua kleur nog veel verandert.

Het is inderdaad genieten met de handen vol. Maar als ik geen kids had gehad, dan was het wel een hele makkelijke pup geweest. Nu ben ik eigenlijk vooral bezig om de kinderen op te voeden 8-) die hond doet het hartstikke goed haha.