Een jaar lang Jack!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 14:34

SAKKIA schreef:
Volgende week heb ik vakantie en wil ik eens serieuze foto's van hem maken, ik heb nu alleen maar foto's van de momenten dat ie gekke dingen doet :)

Het zíjn serieuze foto's die je al hebt, want ze geven precies weer hoe hij is :D <3 .

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Re: Een jaar lang Jack!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-13 15:14

Ja dat is waar :D

Ondertussen zijn we weer een avontuur rijker :j :+

Hij mag eigenlijk niet boven komen, maar hij is vriendlief weleens te snel af. Hij komt dan altijd even knuffelen als ik nog op bed lig en gaat dan op onderzoek uit. Wat ik niet wist was dat vriendlief het raam op de andere slaapkamer al open had gezet. Ik had hem nog een paar keer voorbij zien trippelen, tot in een klagelijk gemiauw hoor :+
Dus ik roep vriendlief dat hij Beau (onze andere kat) er in moet laten want die jankt de buurt bij elkaar.
Op een gegeven moment denk ik: Goh klinkt helemaal niet als Beau ....................... :oo JACK!!!!!!

Ik eruit en terwijl ik langs de slaapkamer loop zie ik het raam openstaan :+ En daar zit hij. Hopeloos verloren :') Het janken gaat over in zielig HELP ME gemiauw. Ik steek mijn armen uit maar kan er net niet bij. Ik roep vriendlief en pak mijn telefoon, foto's zijn essentieel in zulke situaties. Nadat ik eerst foto's heb gemaakt, probeert vriendlief hem te pakken. Maar ook dat lukt niet.
Er zat maar 1 ding op, vriendlief moest met de ladder het dak op om onze held op sokken te redden en zo geschiedde. En daar stond vriendlief met kat op het plattedak en tja hoe kom je er dan weer af.
Dus ik in pyjama en op pantoffels ook op de ladder om Jack over te pakken (heb de nageltjes nog in mijn schouder en rug staan :o )

De held!
Afbeelding

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Re: Een jaar lang Jack!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 16:36

'Ja, wat lach je nou... >;) '

:D

Happy16

Berichten: 4613
Geregistreerd: 27-02-12
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: Een jaar lang Jack!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 16:40

hahaha wat een grappige kat! die foto dat ie nat is vind ik echt zeer grappig :')

petraaken

Berichten: 44210
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 10:10

Oh my god. Die blik op die laatste foto. "Ga je me nog helpen of wat?" :')

Nou snap ik ook best waarom je hem Jack hebt genoemd. Hij kan inderdaad de kattentegenhanger zijn van Jack Sparrow. :D

blauw00gje

Berichten: 12547
Geregistreerd: 26-11-05
Woonplaats: Veldhoven

Re: Een jaar lang Jack!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 10:18

Ik heb niet zo heel veel met katten maar wat een geweldig beest! Ik snap goed dat ie een eigen fanclub heeft :+
Die laatste foto op dat dak ook :')

Niekje31Jarig

Berichten: 55
Geregistreerd: 22-08-11
Woonplaats: Almelo

Re: Een jaar lang Jack!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 10:42

Hahaha wat een geweldige kat hebben jullie zeg! hij heeft echt van die gezichtsuitdrukkingen, vooral die laatste foto op dat dak.
Echt zo'n HELP ME NOU blik hahaaa :D

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Re: Een jaar lang Jack!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-13 10:48

bedankt voor de leuke reacties, hij is ook leuk :j

Hij heeft ondertussen een eigen woning gekregen, het was tijd om uit huis te gaan zeg maar (echt ik kan hem soms wel wurgen :o hij is zo druk :') )

Afbeelding

En als hij geen aandacht krijgt, eist hij dat gewoon op. Precies achter zijn hoofd staat de televisie :')

Afbeelding

Sparky10

Berichten: 2674
Geregistreerd: 29-11-05
Woonplaats: Swifterbant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 00:51

whaha wat een geweldig dier!!

wij hebben er wel 1 met drie pootjes maar die zat in een vossenklem , maar is serieus ook een doerak!!

tootje71

Berichten: 5112
Geregistreerd: 09-01-10
Woonplaats: zw.prov.utr.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 22:45

<3 kan niets anders zeggen...Held !