Na 13 mnd een tweeling, tweede veulen is helaas ook overlede

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
GirlyMelis
Berichten: 1586
Geregistreerd: 27-06-06
Woonplaats: Kamerik

Re: Na 13 mnd een tweeling, tweede veulen is helaas ook overlede

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 19:18

Jeetje mina lezen is toch niet zoo moeilijk !! Echt super sneu en ik kan je verdriet ook heel goed voorstellen. Ga lekker vaak naar je merrie toe om haar te verwennen ! sterkte ! (F)

r0dY

Berichten: 330
Geregistreerd: 13-11-05

Re: Na 13 mnd een tweeling, tweede veulen is helaas ook overlede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-07 15:01

nou mensen, zoals alanta inmiddels verteld had was ik ff een paar dagen weg, ben net weer terug en moest natuurlijk gelijk ff op bokt kijken,..ben net bij de merrie geweest en het gaat heel goed met haar, ze gaat idd morgen weer naar de HH toe, en hij zal haar dan wel grondig onderzoeken neem ik aan, ik heb de keus ook niet genomen om haar weer te laten dekken, dat hebben mn nicht en mn oom gedaan in de tijd dat ik weg was, kreeg ik de datum wanneer ze wegging en de hengstenkeuze via sms ff doorgestuurd,maar dat terzijde, maakt toch niks uit welke hengst erop komt het veulen word toch van mn nicht, maar ze hebben wel een goede keus gemaakt.ik er wel bij zijn als ze morgen word opgehaald, maar dan zul je natuurlijk zien dat dat gebeurt in de tijd dat ik mn eerste autorijles heb, maar als de HH bij mn overburen komt (hebben dezelfde) komt ie meestal rond het einde van de morgen en dan gaat ie richting ons huis (van mn oom) dus misschien ben ik dan nog optijd, we zullen zien, en de HH zal ook wel goed in overleg gaan met mn oom over hoe en wat, tenminste dat neem ik aan. ik hou jullie in elk geval op de hoogte.

Hanmar
Advies Mies

Berichten: 16984
Geregistreerd: 28-05-07

Re: Na 13 mnd een tweeling, tweede veulen is helaas ook overlede

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 15:19

Wat verschrikkelijk, dan kijk je er zó lang naar uit en dan overlijden de veulens. Sterkte!

isolde
Berichten: 44
Geregistreerd: 06-06-06

Re: Na 13 mnd een tweeling, tweede veulen is helaas ook overlede

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 18:28

jeetje sterkte ermee!

ik lees het verhaal net pas..

liefs isolde

r0dY

Berichten: 330
Geregistreerd: 13-11-05

Re: Na 13 mnd een tweeling, tweede veulen is helaas ook overlede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-07 11:58

dankjewel...

nou heb dr helemaal klaargemaakt, en is klaar voor vertrek, dacht dat ze gister opgehaald werd maar het word vandaag,.....en ben dr ong een weekje kwijt...

Alanta

Berichten: 2426
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: Hoogkerk

Re: Na 13 mnd een tweeling, tweede veulen is helaas ook overlede

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 20:51

Ik hoop dat ze daar ff helemaal nagekeken wordt

r0dY

Berichten: 330
Geregistreerd: 13-11-05

Re: Na 13 mnd een tweeling, tweede veulen is helaas ook overlede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-07 21:38

ja hoop ik ook, ga dr eigenlijk wel van uit,..ze is inmiddels weg, ben dr welf niet bijgeweest...

Djesseka

Berichten: 3465
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Hillegom

Re: Na 13 mnd een tweeling, tweede veulen is helaas ook overlede

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 11:02

Succes met alles en alsjeblieft, sta erop dat ze nu gescand wordt!

Pakina was ook drachtig van een tweeling, maar werd gescand op 18 dagen. Besloten was om het tot 36 dagen aan te kijken en er dan eentje weg te knijpen als het nodig was. Gelukkig was het er op 36 dagen nog maar één en die loopt nu gezond in de wei.

Ik vertel dit niet om je te pesten ofzo, maar dit beeld moet jullie allemaal toch meer aanspreken. Het is zoveel veiliger en beter om even een scan te laten maken.

Ik hoop dat we volgend jaar je kunnen feliciteren met een gezond veulen.

Sterkte, meid.

r0dY

Berichten: 330
Geregistreerd: 13-11-05

Re: Na 13 mnd een tweeling, tweede veulen is helaas ook overlede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-07 11:37

ja idd,...maar ze word nu ook gescand....

shamyrah
Berichten: 629
Geregistreerd: 03-12-06

Re: Na 13 mnd een tweeling, tweede veulen is helaas ook overlede

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 14:09

Sterkte, maar goed dat je besluit is dat je nu wel laat scannen. De kosten daarvan wegen echt niet op tegen een dode tweeling. Erg jammer dit jaar, maar het is niet anders.

Alanta

Berichten: 2426
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: Hoogkerk

Re: Na 13 mnd een tweeling, tweede veulen is helaas ook overlede

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 21:25

shamyrah schreef:
Sterkte, maar goed dat je besluit is dat je nu wel laat scannen. De kosten daarvan wegen echt niet op tegen een dode tweeling. Erg jammer dit jaar, maar het is niet anders.



Als je goed had gelezen, heb je ook gezien dat de pony niet van rOdY is, maar van haar oom en dat zij derhalve niets te zeggen heeft over wel of niet scannen!!