Kudde bonte veulentjes gesnapt

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xXutopiaXx

Berichten: 10044
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Re: Kudde bonte veulentjes gesnapt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-07 19:37

Solo_Soldier schreef:
damn wat zeikt iedereen over die manege en weet ik wat allemaal als die paarden zo slecht hebben enz met ze 20ige in een hok (bullsjit) wrom zien die veulens er zo goed uit dan en zijn ze vrolijk paarden die het slecht hebben zien er niet zo goed uit en andere dingen die gepraat hier worden bedoel als je niet op die manege kom moet je ok niet praten want dan weet je nix mij paarden staan er ok en gel00f me nou die man intreseert wel degelijk hoe het met zijn paarden gaat dan ziet van de buitenkant enz mischien niet uit zoals anky der stal maar de paarden hebben het er alles behalve slecht en helemaal die schijnheilige mensen die er jaren kwamen en dan zo komen praten over onze manege moeten helemaal opzoute en ok niet schijnheilig langs rijden en lachen in mensen gezicht en 8er ze rug zo doen dan moet je gew00n op r*tten naar je eigen stal,!!
s0rry maar mensen maken mij egt boos beetje banketstaaf maar eindstand wel die foto's enz willen zien leuk en aardig en dan over de eigenaar gaan banketstaaf als je wat tezgge heb ga naar die manege en praat daar
gr PAARD-RAIDERS

daar baseerde ik het op..

edit: ik weet dus ook hoe het er aan de binnenkant uitziet.

Ariannee_oud

Berichten: 39
Geregistreerd: 11-03-07

Re: Kudde bonte veulentjes gesnapt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 19:45

Ooeeehhh wat een gave foto's Haha!

Echt schattig zeg Tong uitsteken

Vooral die foto's waar het spiegelt in het water Haha!

mirgino

Berichten: 15475
Geregistreerd: 02-02-04
Woonplaats: vlakbij de zee in Z-H

Re: Kudde bonte veulentjes gesnapt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 19:45

volgens mij gaat dit topic de hele verkeerde kant op Ja

xXutopiaXx

Berichten: 10044
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Re: Kudde bonte veulentjes gesnapt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-07 19:58

heb idd al gepb't om niet dit topic hiermee vol te schrijven Knipoog en dankje arianne Haha!

Solo_Soldier
Berichten: 7
Geregistreerd: 27-05-07

Re: Kudde bonte veulentjes gesnapt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 21:38

ik weet niet wat jullie probleem is maar als jullie dingen komen l ullen wees dan zeker van je info i.p.v info te l ullen wat je van andere mensen "hoort" of wat je denkt het kan er miss niet zo goed uitzien aan de buiten kant maar de paarden hebben het niet slecht en wie lelijk is van buiten is mooi en goed van binnen dat jullie dat ff weten lolo's
en als die man het niet interesseerd hoe het met zijn paarden gaat waarom belt hij dan bij het minste geringste de veearts en doet hij ze paarden naar de kliniek in roosendaal als het hem niet zou interesseren dan hield hij zijn geld wel in zijn zak en ik weet cker dat dit de enige baas van zoveel paarden voor ze dieren zal sterven
dus wil je nog komen ouwe h oeren moet je ff langs komen ok dan praten we verder kinderachtige mensen

xLies

Berichten: 4367
Geregistreerd: 19-11-05
Woonplaats: België

Re: Kudde bonte veulentjes gesnapt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 21:40

Aaaaaaaah Lovers
Wat 'n geweldig lieve beestjes!

mirgino

Berichten: 15475
Geregistreerd: 02-02-04
Woonplaats: vlakbij de zee in Z-H

Re: Kudde bonte veulentjes gesnapt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 21:48

Solo_Soldier schreef:
ik weet niet wat jullie probleem is maar als jullie dingen komen l ullen wees dan zeker van je info i.p.v info te l ullen wat je van andere mensen "hoort" of wat je denkt het kan er miss niet zo goed uitzien aan de buiten kant maar de paarden hebben het niet slecht en wie lelijk is van buiten is mooi en goed van binnen dat jullie dat ff weten lolo's
en als die man het niet interesseerd hoe het met zijn paarden gaat waarom belt hij dan bij het minste geringste de veearts en doet hij ze paarden naar de kliniek in roosendaal als het hem niet zou interesseren dan hield hij zijn geld wel in zijn zak en ik weet cker dat dit de enige baas van zoveel paarden voor ze dieren zal sterven
dus wil je nog komen ouwe h oeren moet je ff langs komen ok dan praten we verder kinderachtige mensen

heb jij je alleen maar aangemeld om dit topic te verzieken?

het gaat hier om mooie foto`s die genomen zijn van super mooie bonte veulens,wat zeur jij nou toch?

ga toch lekker buitenspelen!

xXutopiaXx

Berichten: 10044
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Re: Kudde bonte veulentjes gesnapt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-07 22:05

Solo_Soldier schreef:
ik weet niet wat jullie probleem is maar als jullie dingen komen l ullen wees dan zeker van je info i.p.v info te l ullen wat je van andere mensen "hoort" of wat je denkt het kan er miss niet zo goed uitzien aan de buiten kant maar de paarden hebben het niet slecht en wie lelijk is van buiten is mooi en goed van binnen dat jullie dat ff weten lolo's
en als die man het niet interesseerd hoe het met zijn paarden gaat waarom belt hij dan bij het minste geringste de veearts en doet hij ze paarden naar de kliniek in roosendaal als het hem niet zou interesseren dan hield hij zijn geld wel in zijn zak en ik weet cker dat dit de enige baas van zoveel paarden voor ze dieren zal sterven
dus wil je nog komen ouwe h oeren moet je ff langs komen ok dan praten we verder kinderachtige mensen

ik weet echt wel hoe het daarbinnen uitziet.. kan je niet lezen.. dit is het laatste wat ik hierover zeg, als je nog wilt reageren doe dat dan lekker via pb..

petraaken

Berichten: 44230
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Re: Kudde bonte veulentjes gesnapt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 07:57

Moderatoropmerking:
Graag het schelden achterwege laten zoniet worden er maatregelen genomen. Van zodra ik zie dat het topic verder ontspoort wordt het op slot gegooid.

netam12

Berichten: 2941
Geregistreerd: 29-01-06
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Kudde bonte veulentjes gesnapt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 09:16

Wat een leuke veultentjes zeg lekker aan het spelen met elkaar mooie foto's ook Lachen

bolletje
Berichten: 2120
Geregistreerd: 30-05-03

Re: Kudde bonte veulentjes gesnapt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 12:45

Hoi ik ben de tweeling: Ik heb er zelf jaren gestaan inderdaad, heb zelfs een paard daarvan daan gekocht. Hij mankeert nooit wat, er komen super sterke paarden vandaan. Ik had er ook een bij een fokker vandaan die was wel verwaarloosd, die had er nooit naar omgekeken. Zij mankeerde juist van alles iedere keer. De stallen zijn er niet super de luxe, de paarden hebben niet allemaal toppapieren. En ja henk is een boer. En ja hij heeft teveel paarden. Hij vindt het schitterend om ieder jaar bonte veulentjes te krijgen. Moet wel zeggen zo komen er wel de beste en sterkste paarden vandaan. Er zijn er veel die erg leuk lopen, allemaal eigen fok en ja sommigen rijden de paarden met goede papieren er zo uit. Maar overal is wel wat te zeiken. Iedere keer als ik langs rijdt met mijn paard wil die terug naar binnen. Heb een supertijd gehad, het is dat ik nu rustiger sta zonder kinderen, ( heb een hekel aan kinderen) Anders was ik zo terrug gegaan.
En over de veulens, het worden echt mooie paarden later, hoeveel staan er wel niet opgepropt op de opfok bij elkaar, deze staan lekker buiten bij der mama's. En daarna bij elkaar, de moeder paarden zijn echt voor de fok en mogen het hele jaar als het kan buiten staan.

nodenka

Berichten: 568
Geregistreerd: 02-11-06
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: Kudde bonte veulentjes gesnapt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 13:07


bolletje
Berichten: 2120
Geregistreerd: 30-05-03

Re: Kudde bonte veulentjes gesnapt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 18:29

He dat is die van je zusje toch he? Leuk ding is het geworden.

bokkertjee
Berichten: 535
Geregistreerd: 19-05-07

Re: Kudde bonte veulentjes gesnapt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 12:05

sper fotosss

nodenka

Berichten: 568
Geregistreerd: 02-11-06
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: Kudde bonte veulentjes gesnapt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 14:14

bolletje schreef:
He dat is die van je zusje toch he? Leuk ding is het geworden.


Ja dat is die van mijn zusje, hij is wel super ondeugend, maar ja lijkt op zijn moeder.

bolletje
Berichten: 2120
Geregistreerd: 30-05-03

Re: Kudde bonte veulentjes gesnapt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 19:44

Wie is zijn moeder? Jozef zijn pa? Ik dacht dat jozef niet meer zou dekken. Maar toch ieder jaar loopt ie er weer bij. Saskia zou hem toch gaan doen?

Ojajoh
Berichten: 20543
Geregistreerd: 22-01-04
Woonplaats: In m'n velletje

Re: Kudde bonte veulentjes gesnapt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 20:05

natural schreef:
Dat vraag ik me af aangezien je ze ook ONGEVRAAGD op wereldwijd internet zet!
Vind het erg onprofessioneel en Zeker Niet Netjes, maargoed mijn mening!!!
Zonde want je maakt op zich leuke fotos.

juist proffesioneel !

ik ben van bijbaan "spotter" ik spot mensen hun hond of paard in de natuur...evenementen or what ever...ik deel visitekaartjes uit en zet deze foto's dus online op mijn site of link en mensen kunnen de foto's bestellen
je moet eens weten hoeveel mensen het waardereren dat er een mooie foto van hun lieve hond of wat ook gemaakt wordt Knipoog omdat ze het zelf "niet kunnen"
na een kampioenschap of dergelijke vliegen de bestellingen me om de oren...

heel proffesioneel dus Ja


Solo_Soldier schreef:
schelden is niet gewenst hier ofzo maar dat scheinheilige gedoe van jullie wel dan???
jullie moeten gew00n geen domme dingen k0men zegge ik k0m 18 jaar daar en heb er 2 paarden die nooit wat mankeren en er g0ed uitzien ga andere mensen afkraken of iets
en die meid die die foto's maak ok bedoel als je zoveel zeik over die manege dat in ga storten en iets maak dan ok geen foto's van onze paarden want wie weet wat je daar allemaal over l*lt verry scheinheilig,,!!


Nou Nou Nou zeg!! je komt er al 18 jaar?dus zou je ouder zijn als 18? maar je schrijft nog steeds in breezer taal?
slechte zaak....

maar goed je bent pas aangemeld en durft al zo te spreken? nou stel je eerst netjes voor en kom daarna op een normale manier en met normale schrijftaal hier netjes discussieren Knipoog

TS: erg mooie foto's!! erg leuk groepje zo! vooral de steigerfoto's zijn op een leuk moment genomen
veulens zien er in mijn ogen top uit en hebben het helemaal niet zo slecht zo te zien Knipoog

xXutopiaXx

Berichten: 10044
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Re: Kudde bonte veulentjes gesnapt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-07 20:07

dankje naadje24, vind ik leuk om te horen allemaal *LOL*

Solo_Soldier
Berichten: 7
Geregistreerd: 27-05-07

Re: Kudde bonte veulentjes gesnapt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 23:14

net aangemeld met dit account ja;)
en hoef me niet voor testellen mensen die moeten weten wie ik ben weten dat...
en als het discuseren zou zijn ok maar discusseren is een groot verschil met afkraken en mensen belachelijk maken;)
of er zelf eerst jaren k0men en daarna domme dingen hier gaan schrijven Knipoog
gaat over foto's van onze veulens en dan k0men mensen praten over de manege de eigenaar herkent ze paarden niet manege stort in en die dom sjit
en dat is een discussie nee s0rry dat is 8er mensen hun rug praten en de manege en alles afkraken en daar h0ud ik niet van;)
en tja dan praat ik zo ja ben tenminste straight tegen de mensen die zo praten kan ik van andere niet zegge;)

merel1618

Berichten: 663
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: heiligerlee (groningen)

Re: Kudde bonte veulentjes gesnapt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 23:44

super mooie foto's en erg leuke veulentjes ze zien er gelukkig uit.
en dan die ene die daar vandaan komt van oorsprong , hoe die er uit ziet Vingers aflikken zo een mooie is dat zeg

Ojajoh
Berichten: 20543
Geregistreerd: 22-01-04
Woonplaats: In m'n velletje

Re: Kudde bonte veulentjes gesnapt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 04:19

Solo_Soldier schreef:
net aangemeld met dit account ja;)
en hoef me niet voor testellen mensen die moeten weten wie ik ben weten dat...
en als het discuseren zou zijn ok maar discusseren is een groot verschil met afkraken en mensen belachelijk maken;)
of er zelf eerst jaren k0men en daarna domme dingen hier gaan schrijven Knipoog
gaat over foto's van onze veulens en dan k0men mensen praten over de manege de eigenaar herkent ze paarden niet manege stort in en die dom sjit
en dat is een discussie nee s0rry dat is 8er mensen hun rug praten en de manege en alles afkraken en daar h0ud ik niet van;)
en tja dan praat ik zo ja ben tenminste straight tegen de mensen die zo praten kan ik van andere niet zegge;)

maar houd op met je msn taal anders ben ik genoodzaakt te temmen Vork
als je op bokt wil meepraten zul je je aan de regels moeten houden

petraaken

Berichten: 44230
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Re: Kudde bonte veulentjes gesnapt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 11:47

Moderatoropmerking:
MSN en Breezer taal is verboden op bokt. Graag in gewoon nederlands schrijven zodat het voor iedereen te begrijpen en te lezen is.

Solo_Soldier
Berichten: 7
Geregistreerd: 27-05-07

Re: Kudde bonte veulentjes gesnapt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 15:58

mij taal is gew00n normaal en wie denk jij tek0men temmen hahahahaha jij en welk leger hahahahaha...
en wat zijn hier de regels mensen 8er hun rug afkraken en die dingen???pffff
en over mensen l*llen
roddelina's

maras

Berichten: 2348
Geregistreerd: 04-06-06

Re: Kudde bonte veulentjes gesnapt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 16:07

Wat een mafketel is die Solo zeg, schrijft als een kleuter van 3 jaar en wil serieus genomen worden,geinig typje !
Ik vind het schitterende foto's van 2 hele blije veulens en mocht je ooit bij mij in de buurt zijn Xutopia dan mag je mijn paarden en honden fotograferen en daarna wereldwijd publiceren, ik zou reuze trots erop zijn !

Ojajoh
Berichten: 20543
Geregistreerd: 22-01-04
Woonplaats: In m'n velletje

Re: Kudde bonte veulentjes gesnapt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 16:36

Solo_Soldier schreef:
mij taal is gew00n normaal en wie denk jij tek0men temmen hahahahaha jij en welk leger hahahahaha...
en wat zijn hier de regels mensen 8er hun rug afkraken en die dingen???pffff
en over mensen l*llen
roddelina's

uhu ik lach me suf hier!! ROFL
met temmen bedoel ik een MOD inschakelen voor jouw kinderachtige gedrag!!
en een 0 = geen o en 8er = nog steeds achter!!! dat is nou normaal nederlands typen Vork
solo als jij alleen komt om de boel te rellen dan zal ik zeker de mods blijven bestoken totdat jij gestopt word Vork