Jaa, de eerste veulens komen eraan! :D

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BianCatjee

Berichten: 3180
Geregistreerd: 17-01-06

Re: Jaa, de eerste veulens komen eraan! :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-07 23:06

sorry voor de zo'n late reactie! Ik ben erg druk bezig met mijn opleiding (die ik misschien ga stoppen) maar ik heb alle foto's van de 3 veulens in mijn album geplaatst..

Dat ene veulentje (de 3de) die niet kon staan/lopen, kon vorige week maandag eindelijk staan en net bij de merrie drinken, nou heeft het diezelfde dag nog zijn goede beentje geblesseerd en staat nu in een kliniek met beide voorbeentjes in het gips.. Het schijnt al wat beter te gaan gelukkig Lachen zaterdag ga ik er weer heen, als het veulen weer op stal is kan ik foto's maken, anders moet ik het helaas doen met tekst hoe het gaat..
nou hier komen de links naar de foto's:

veulen 1:
http://www.mijnalbum.nl/Album=V477PLMK

veulen 2:
http://www.mijnalbum.nl/Album=7KTA6X7Q

veulen 3:
http://www.mijnalbum.nl/Album=4D8GGYHP

soms staat er tekst bij de foto's maar bij de meeste niet i.v.m. snel even foto's erop zetten etc.. Knipoog haha en ook echt niet alle foto's zijn gelukt Tong uitsteken het merendeel is zelfs mislukt Tong uitsteken maarja, veel kijk plezier Knipoog vragen kan je altijd stellen natuurlijk Haha!

edit: typfout veranderd

BianCatjee

Berichten: 3180
Geregistreerd: 17-01-06

Re: Jaa, de eerste veulens komen eraan! :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-07 22:22

Na lang niks verteld te hebben toch nog even een (slecht) nieuwtje..

BianCatjee schreef:
Dat ene veulentje (de 3de) die niet kon staan/lopen, kon vorige week maandag eindelijk staan en net bij de merrie drinken, nou heeft het diezelfde dag nog zijn goede beentje geblesseerd en staat nu in een kliniek met beide voorbeentjes in het gips.. Het schijnt al wat beter te gaan gelukkig Lachen zaterdag ga ik er weer heen, als het veulen weer op stal is kan ik foto's maken, anders moet ik het helaas doen met tekst hoe het gaat..


Nadat het een tijdje goed is gegaan mocht het veulentje in verband met zijn voorbeentjes, de DA zei nog dat het een wonder was dat het zo goed ging. Helaas hoorde ik van de eigenaar dat een week later alleen de merrie terug naar stal is gekomen en het veulentje is overleden Verdrietig
ik heb nog geen idee wat er nou precies is gebeurd maar dit ga ik nog even navragen (als hun het wel weten..) Ik voelde aan het begin al dat het niet goed zou gaan, maar ik heb het voor me gehouden, omdat de DA zei dat het wonder boven wonder toch veel beter ging met haar. Toch heb ik steeds zo'n voorgevoel gehad dat het niet goed zou komen. en helaas is het nog uitgekomen ook Verdrietig
Lieverd ik hoop dat je geen pijn hebt gehad! waarom?! je was nog maar 2 weekjes op de wereld, gelukkig is je moeder al die tijd in de buurt geweest Lachen rust nu maar zacht lieverd geniet van de mooie eindeloze weilanden. We zullen goed op je moeder passen Vriendjes zijn? R.I.P. Vriendjes zijn?

Ook was er een goed nieuwtje Lachen er zijn namelijk weer 2 veulens geboren Lachen
ik weet nog niet hoe ze eruit zien, maar ik weet wel wie de merrie's zijn, (als het die zijn tenminste haha je weet maar nooit Tong uitsteken ) een friese merrie, en een vos, a.s. zaterdag ga ik er weer heen en neem zekerweten de camera mee Knipoog
(ik weet alleen nog niet of we concour hebben dus moet even kijken of ik daar blijf slapen »dan is er zat tijd om foto's te maken namelijk«)
Maar ik hoorde ook meteen van de eigenaar dat het met 1 veulentje ook weer niet zo goed ging, die was ook niet helemaal fit..