She is perfect, she is Finesse

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Riel

Berichten: 2142
Geregistreerd: 04-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-23 15:35

*\o/* Wat leuk dat je fokdroom is uitgekomen! Ze is prachtig! <3 Prachtig duo! *\o/*

Mischa

Berichten: 3502
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Ergens in het mooie Reestdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-23 15:43

AnnoNiemand schreef:
Super leuk dat ze W20 heeft!

Ik vind wel dat je het aan ons verplicht bent om hier een tweespan (of tandem, vooruit, je mag kiezen :+ ) van te maken. *D

[ [url=m/AekO49.jpg]Afbeelding[/url] ]


Hier ben ik het zo mee eens! Vind het altijd zo prachtig om moeder en kind in een span te hebben!

Cynthia82

Berichten: 9310
Geregistreerd: 03-07-07
Woonplaats: Bleiswijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-23 14:41

Om te beginnen: Iedereen bedankt voor de leuke reacties, die gaan nooit vervelen :D

Ginam schreef:
Prachtige foto’s! Dat tweespan is inderdaad best een leuk idee :)

Mooie plannen voor de toekomst ook!
Het lijkt mij enorm lastig om te verkopen. Ik wil mijn merrie in de toekomst ook nog eens laten dekken. Nu haar eerste (merrie)veulen aangehouden. Maar wil straks niet hele kudde paarden hebben omdat veulens niet kan verkopen :+

Ik snap wat je bedoelt, maar ik moet toegeven dat ik er niet heel veel moeite mee heb. Als het veulen geboren is en ik zie dat het een hengstje is, schakelt mijn hoofd gelijk om. Ik kan en wil niet alles houden, dus hengstjes gaan hier vrij makkelijk weg. Ok, met Idris en Blue had ik meer moeite, maar ook die knop ging om en bleef om. Ik snap dat niet iedereen dat kan hoor, maar ik denk ook dat het een bepaalde mindset is. Als je die om kan zetten, valt het wel mee. En ik vind fokken zoiets moois, dat wil ik blijven doen. En daar hoort verkopen dan wel bij, anders kan ik niet meer fokken.

boyca schreef:
Fiore heeft eerst goed geoefend met kleurmenging op de hengsten voordat ze de perfecte merrie kon maken. Jeetje wat lijken die 2 op elkaar zeg. Het is echt een copietje. Zo gaaf.

Daarom duurde het zo lang :D

SjonnieZ schreef:
Mooi kleurtje idd en grappig dat ze zo’n kopie van haar moeder lijkt te zijn.
Ben je ook tevreden over het karakter, de bouw en het gangenwerk?

Haha, ja zeker! Ik ben natuurlijk niet alleen zo verschrikkelijk gelukkig omdat ze een kopietje van haar moeder is met dezelfde kleurgenen :)
Haar karakter: Tja, het is een merrie en een kind van haar moeder, dus niet zo makkelijk als mijn vorige 9 veulens. Maar ze is heel lief, geïnteresseerd en mensgericht, vrolijk en blij. Het sterke karaktertje vind ik juist wel wat hebben (soms niet :+ )
Haar bouw is beter dan die van haar moeder en het beste van al Fiore dr veulens. Mooi hoogbening en een chiquer hoofdje.
En haar gangen? Tja, ook het beste van alles wat ik tot nu toe gefokt heb. Draven kan ze echt heel mooi. En natuurlijk kan alles nog perfecter, maar voor mij is ze perfect en met haar kan ik nog verder verbeteren en dat maakt fokken juist zo mooi.
Misschien wel leuk om dit filmpje ook hier te laten zien. Ze loopt hier echt niet op haar mooist, want ze was alleen maar achterlijk aan het doen :') maar het is wel een leuk filmpje (vooral die stoïcijnse kop van Fi _O- )

https://www.instagram.com/reel/CwP4o-2I ... BiNWFlZA==

Mischa schreef:
AnnoNiemand schreef:
Super leuk dat ze W20 heeft!

Ik vind wel dat je het aan ons verplicht bent om hier een tweespan (of tandem, vooruit, je mag kiezen :+ ) van te maken. *D

[ [url=m/AekO49.jpg]Afbeelding[/url] ]


Hier ben ik het zo mee eens! Vind het altijd zo prachtig om moeder en kind in een span te hebben!

Als er mensen zijn die zich aanbieden voor het beleren.. schroom niet :+

Autumnn

Berichten: 8039
Geregistreerd: 26-03-10

Re: She is perfect, she is Finesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-23 14:45

Wat een plaatje is Finesse! Dat is toch alles wat je wil <3

Hoe gaat het eigenlijk met Idris en Blue?

AnnoNiemand

Berichten: 894
Geregistreerd: 16-05-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-23 16:52

Cynthia82 schreef:
Als er mensen zijn die zich aanbieden voor het beleren.. schroom niet :+

Als ik nou niet zelf meerdere men-pony’s had staan (én nog twee eigen die ik aan het beleren ben).. :D

Zou leuk zijn mocht je iemand vinden. Hoe gaaf zou dit span zijn in de marathonwedstrijden. *\%/*

Muga

Berichten: 2068
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-23 17:06

AnnoNiemand schreef:
Cynthia82 schreef:
Als er mensen zijn die zich aanbieden voor het beleren.. schroom niet :+

Als ik nou niet zelf meerdere men-pony’s had staan (én nog twee eigen die ik aan het beleren ben).. :D

Zou leuk zijn mocht je iemand vinden. Hoe gaaf zou dit span zijn in de marathonwedstrijden. *\%/*


Is pas over 3 jaar toch, dan zijn die van jou wel klaar.. O:)

Cynthia82

Berichten: 9310
Geregistreerd: 03-07-07
Woonplaats: Bleiswijk

Re: She is perfect, she is Finesse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-23 17:07

Precies wat ik dacht _O-

Zerena

Berichten: 3888
Geregistreerd: 29-12-04

Re: She is perfect, she is Finesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-23 17:17

Haha ik dacht het ook al, maar denk hou mijn grote mond wel _O-

Cynthia82

Berichten: 9310
Geregistreerd: 03-07-07
Woonplaats: Bleiswijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-23 15:00