Paard gevonden!- hoe zou jij reageren als het de jouwe was?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
leste_bounty

Berichten: 51
Geregistreerd: 01-06-07
Woonplaats: OP DE RUG VAN EEN HACKNEY

Re: Paard gevonden!- hoe zou jij reageren als het de jouwe was?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 18:36

dan zou ik super blij zijn wand dan is me paard wel terecht Clown

Ave
Berichten: 389
Geregistreerd: 23-12-06

Re: Paard gevonden!- hoe zou jij reageren als het de jouwe was?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 22:33

Dat schoppen vind ik helemaal niets, maar je weet niet natuurlijk niet wat er voor gevallen was .. Het ergste vind ik nog wel dat er geen bedankje vanaf kon, zonder jullie had dat arme dier wel een ongeluk kunnen hebben .. Vreselijk onbeschoft ..

appelpeer

Berichten: 34
Geregistreerd: 11-06-07
Woonplaats: Den Haag

Re: Paard gevonden!- hoe zou jij reageren als het de jouwe was?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 11:05

Citaat:
hoe zou jij reageren als het de jouwe was?


Ik zou jullie echt duizendmaal bedankt hebben!!!! En m'n paard schoppen?? NOOIT Hij heeft echt geen idee meer wat ie fout heeft gedaan, als ie al wat fouts heeft gedaan, maar is zich misschien ergens rot van geschrokken.........

smurf1988
Berichten: 6051
Geregistreerd: 05-03-05

Re: Paard gevonden!- hoe zou jij reageren als het de jouwe was?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 11:49

Citaat:
Dat schoppen vind ik helemaal niets, maar je weet niet natuurlijk niet wat er voor gevallen was

Wat er ook voorgevallen was, het was te laat om die pony nog te straffen. Dat arme beest had geen idee waarom hij die schoppen gekregen heeft. Als je zonodig een paard wil straffen moet dat binnen 2 seconde anders leggen de conectie niet.

Noor_lady
Berichten: 15
Geregistreerd: 15-04-07
Woonplaats: steenwijk

Re: Paard gevonden!- hoe zou jij reageren als het de jouwe was?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 16:54

wat stom dat ze je niet bedankten .
en wat stom dat ze achteraf het paard ook nog een schop gaven .
dat paard weet dan allang niet meer waarom hij word gestrafd .

Hoepsie

Berichten: 261
Geregistreerd: 16-11-06

Re: Paard gevonden!- hoe zou jij reageren als het de jouwe was?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 12:27

Rare mensen heb je toch... Als het mij zou overkomen?! Ws zou ik allereerst al in tranen zijn van de schrik en de vele doemscenario's in mijn hoofd. Dan zou ik ontzettend vaak bedanken en uit proberen te vogelen waar jullie wonen. Die middag zou ik namelijk meteen met een bos bloemen voor de deur staan om nog maar eens te laten zien hoe blij ik ben!

polly2
Berichten: 4503
Geregistreerd: 21-07-05

Re: Paard gevonden!- hoe zou jij reageren als het de jouwe was?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 12:34

Dit verhaal doet me denken aan wat ik een aantal jaren geleden heb meegemaakt.
Ik reed met mijn buurvrouw in het bos. Zij was beginnend ruiter met net een eigen paard. we deden rustig aan. Toch bokte haar paard haar er af. Ze had gelukkig niks, maar het paard rende keihard weg. Zij zei dat ik er maar achteraan koest gaan. dat deed ik.
Ik zag het paard voor me uit rennen, richting een grote drukke weg. Ik vreesde het ergste. Toen zag ik een auto stoppen en een man er uit springen. Hij greep het paard en toen kwam het lollige: Hij riep keihard: HELP, HELP....wie pakt 'm over...ik ben zo bang voor paarden!!!!
Inmiddels was ik er ook en heb het paard overgenomen. Hij stond helemaal te trillen, want hij was echt doodsbang voor paarden, maar had het dier (van 1.75m) toch gepakt! Ik heb hem natuurlijk uitgebreid bedankt en bewondering uitgesproken voor zijn moed.
Hij zei dat hij het de normaalste zaak van de wereld vond om je angst te overwinnen als je kon voorkomen dat er ongelukken gebeurden.
Ik heb het paard als handpaard weer meegenomen het bos in en mijn buurvrouw is er weer opgestapt.
Maar soms moet ik nog lachen om hoe angstig die man keek, nadat hij het paard had gevangen!

tepaard2

Berichten: 54
Geregistreerd: 12-02-07
Woonplaats: Amsterdam

Re: Paard gevonden!- hoe zou jij reageren als het de jouwe was?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 12:44

opgelucht dat ze gevonden is!

sandra1986

Berichten: 1832
Geregistreerd: 17-01-06

Re: Paard gevonden!- hoe zou jij reageren als het de jouwe was?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 16:04

ik ben een keer met buitenrit eraf gevallen en zach mijn merrie in vliegende vaart in paniek weg rennen
richting een 80 kilometerweg!!!!
er reed net een vrouw langs in de auto en die is met mij er achteraan gereden.
ik denk niet dat ik me ooit rottiger heb gevoeld. het is niet uit te leggen wat je dan voeld.
zoon paar honderd meter voor stal. ( na een rit van zoon 5 kilometer) zag ik haar loopen heel relaxed. teugels over de grond(waren zelfs nog heel) ik stap uit mevr bedankt kon haar wel kussen maar niet gedaan Tong uitsteken
naar me pony gerent die stond al te kijken he baasje oja die was ik kwijt.
ik was zo blij heb haar eerst een half uur staan knuffelen. en staan huilen


dan begrijp je dit gedrag toch niet?

koop een hobbelpaard ofzo
of een barbiepaard
die rennen niet weg

lOraa
Berichten: 30
Geregistreerd: 26-12-06
Woonplaats: zwaag

Re: Paard gevonden!- hoe zou jij reageren als het de jouwe was?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 11:50

ik zou het echt gaaf vinden joh!! geweldig tog maar waarschijnlijk is de ruiter eraf gevallen en de merrie weggerent

Racheltjuh13

Berichten: 156
Geregistreerd: 22-01-07

Re: Paard gevonden!- hoe zou jij reageren als het de jouwe was?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 14:41

Dit is toch niet normaal meer!! ik zou harstikke blij zijn dat mijn paard is gevonden en de gene die hem hebben gevonden heel erg bedanken!! en dat ze het paard een schop gaf zeg Verward echt erg dat mensen dit kunnen doen

92smartie92

Berichten: 1149
Geregistreerd: 16-06-07

Re: Paard gevonden!- hoe zou jij reageren als het de jouwe was?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 19:58

hmm, hoezo asso..! er had idd een bedankje vanaf gekunt jaaah..! wat voor mensen er toch op de wererld bestaan..Tong uitsteken

Sandrina
Berichten: 4077
Geregistreerd: 04-12-06
Woonplaats: Houten

Re: Paard gevonden!- hoe zou jij reageren als het de jouwe was?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 10:18

Natuurlijk makkelijk praten achteraf, maar..... Ik zou gevraagd hebben hoe ze de gore lef heeft dat paard te schoppen en of ze kan bewijzen dat dat haar paard is. Het was een verloren dier dus naar de politie brengen of die er in ieder geval bij roepen. Dan mag zij gaan verklaren waarom ze dat paard schopt dat volkomen overstuur door jouw moeder wordt gevangen. Misschien iets om te onthouden voor de volgende keer. Zo te horen loopt er wel vaker een paard met hoofstel en zadel zonder ruiter door het bos!

Maar op jouw vraag te beantwoorden: ik zou dolblij zijn en dankbaar dat mijn paard niets heeft opgelopen door snel en kordaat handelen van omstanders.
Ik zou misschien zelfs bloemetje laten bezorgen de volgende dag? Geen overbodige luxe in mijn ogen!