Spoed!!!! Accomodatie voor ponykamp

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Corellaa

Berichten: 6380
Geregistreerd: 18-06-05

Spoed!!!! Accomodatie voor ponykamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-07 23:58

Hallo,
ik ben lid van een kleine ponyclub en mijn vader regeld het ponykamp.
Wij gaan maar met 5 tot 10 leden op ponykamp, dus het is bijna onmogelijk op een manege of stal op kamp te gaan, aangezien dit gewoon veel te duur is!
Vorig jaar zijn we naar een boerderij geweest. we moesten alle spullen zelf meenemen.
het liefst willen we weer een goedkope accomodatie geschikt voor 5 tot 10 leden met ponys, de ponys mogen dag en nacht op de wei dus geen stalling Lachen
Het moet wel in de buurt van brabant zijn, een uur vanaf sprundel (breda) af het liefst.

Ik hoop dat jullie ons kunnen helpen met een leuk boerderijtje o.i.d.

Groetjes corella

Kelly_ann

Berichten: 5153
Geregistreerd: 11-10-02
Woonplaats: Op 't durp

Re: Spoed!!!! Accomodatie voor ponykamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 00:08

Wat is duur?

http://www.henriettehoeve.com/index.html

Als je het goed doet met het aantal personen dat je onderbrengt kan je hier voor 170 euro p.p. klaar zijn, plus je eten en drinken voor die week, dat kan je zo duur maken als je zelf wilt.

Amonn

Berichten: 73
Geregistreerd: 18-02-07

Re: Spoed!!!! Accomodatie voor ponykamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 00:10


Sokkebok
Berichten: 1267
Geregistreerd: 14-09-04
Woonplaats: brabant

Re: Spoed!!!! Accomodatie voor ponykamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 22:30

Dit is dan echt een aanrader!

http://www.oudebosschehoeve.com/default.htm

Ik ben hier vorig jaar geweest als leiding met de ponyclub van mijn dochter.
Je hebt er alleen geen luxe stal (onze pony's stonden buiten in de wei en het paard van iemand van de leiding stond in een containerstal).
We wilde dit jaar weer hier naar toe, maar de datum dat wij willen gaan is al vol, net als alle andere adressen die wij bellen. Het is ook niet duur, maar we moesten wel voor min. 20 personen betalen.
Nu gaan de kinderen waarschijnlijk bij 1 van de leden op de boerderij kamperen en we zullen dit jaar maar vast iets boeken voor volgend jaar.
Nee........., het valt niet mee een adres op kortere termijn te zoeken ben ik al achter gekomen.
Laatst bijgewerkt door Sokkebok op 01-03-07 22:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Sokkebok
Berichten: 1267
Geregistreerd: 14-09-04
Woonplaats: brabant

Re: Spoed!!!! Accomodatie voor ponykamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 22:32

Het ligt trouwens 1 km. van de drunense duinen af in Biezenmortel.

Misschien een idee om adressen te zoeken waar je kan 'kamperen bij de boer', daar is ook altijd een toilet en douche. Moet je alleen wel zelf voor tenten zorgen.

sabien

Berichten: 957
Geregistreerd: 27-11-04

Re: Spoed!!!! Accomodatie voor ponykamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 23:46

http://www.campingboszicht.nl

Wel verder van Brabant af, maar echt een super locatie, vriendelijke mensen, super uitrijgebied, manege aan de overkant waar je eventueel de bak van kunt afhuren en de locatie is niet duur maar wel erg gezellig!

XzountjuhX
Berichten: 30
Geregistreerd: 01-03-07

Re: Spoed!!!! Accomodatie voor ponykamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 19:12

ik zou is gaan kijken op www.heesemanshoeve.nl daar zijn wij de afgelopen 5 jaar op pony kamp geweest het is in boxtel en je kan daar heerlijk in de bossen van kampina rijden

Ilivus
Berichten: 162
Geregistreerd: 15-01-07
Woonplaats: Noord- Brabant

Re: Spoed!!!! Accomodatie voor ponykamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 20:14

Wij zijn ooit wel eens bij Max Tuijtelaars op ponykamp geweest (in Baarle- Nassau). Daar konden de pony's toen in een weiland lopen. We hebben daar toen zelf een toiletwagen weggezet.
Nu is daar een heel oefenterrein met cross- en springhindernissen, dus dat is ook wel leuk voor een ponykamp.

Esther

Berichten: 4146
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Re: Spoed!!!! Accomodatie voor ponykamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 13:21

Iets verder weg in Elten, net over de grens in Duitsland "Pferdehof Montferland", de mensen spreken goed nederlands. Zie link in mijn onderschrift.

Corellaa

Berichten: 6380
Geregistreerd: 18-06-05

Re: Spoed!!!! Accomodatie voor ponykamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-07 13:25

inmiddels voorzien, maar reacties blijven welkom (wellicht voor volgend ponykamp Lachen )