Ideeen voor weekend tocht in Limburg of noord Brabant?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jac

Berichten: 874
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Mooi brabant

Ideeen voor weekend tocht in Limburg of noord Brabant?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-07 23:24

Hallo allemaal,

Met pasen willen we een 3-daagse tocht organiseren ergens in Limburg of Noord Brabant. Het mooiste is een rondrit met 2 overnachtingen op de route (paarden op stal of in de wei, wij (+/- 6 meiden) in een pensionnetje/camping/slaapzaal etc..) De verhouding van de ritten: zaterdag aankomst, 4 uur rijden, overnachten, zondags vroeg vertrekken, 6/8 uur rijden, overnachten. Maandag vroeg vertrekken, en dan een laatste rit van 3 a 4 uur.
Wie weet er iets leuks voor ons, qua route,horeca onderweg en/of of overnachtingsgelegenheid?

Alvast bedankt!

Jac

crazymolly
Berichten: 190
Geregistreerd: 27-10-05
Woonplaats: Limburg

Re: Ideeen voor weekend tocht in Limburg of noord Brabant?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 20:26

een leuk route is door de meinweg, herkenbosch in Limburg. Ik ga vaak met de trailer in dit gebied, het is mischiens 10min van onze stal af. Kijk maar op google, meinweg of Venhof.

ponypret
Berichten: 106
Geregistreerd: 12-02-07

Re: Ideeen voor weekend tocht in Limburg of noord Brabant?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 19:54

ja bij manege Venhof kun je trouwens ook heerlijk vertoeven!
Ook kun je daar volgens mij overnachten met de paarden daar kan en mag bijna alles!
Ik ga er ook vaker met de trailer vanuit Kerkrade heen om daar héérlijk in de bossen te rijden.Ook de zandpaden zijn daar super voor de voetjes van de paarden en verdwalen kun je bijna niet omdat je altijd wel een wandelaar of ruiter tegen komt! Cool

Vraag eens om info!?!?!(www.venhof.nl) OK dan!

crazymolly
Berichten: 190
Geregistreerd: 27-10-05
Woonplaats: Limburg

Re: Ideeen voor weekend tocht in Limburg of noord Brabant?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 20:09

nog iets:
9 juni doen wij een leuke orientatierit door de omgeving van Montfort, mischiens zijn jullie dan in de buurt en hebben zin om mee te doen?
kijk op http://www.dominicushoeve.com

VeerenAshley
Berichten: 1942
Geregistreerd: 07-12-06

Re: Ideeen voor weekend tocht in Limburg of noord Brabant?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 15:00

Noord en Midden Limburg hebben ook mooie gebieden (aan de oostkant van de Maas m.n.). Daar loopt ook de Euregioroute (tot aan Venlo ongeveer) en zijn diverse overnachtingsadressen. Ik ben afgelopen zomer van Nijmegen naar Roermond gereden, en heb overnacht op eenvoudige campings (o.a. in Ottersum, ben natuurlijk de naam vergeten, dom) en op een paardenbedrijf/camping in Wellerlooi (Grens en Maashoeve) en Boukoul (bij Swalmen; naam ook vergeten) . Ik heb alles gewoon op internet kunnen vinden, dus met een beetje zoeken moet je er wel uitkomen.
Veel plezier alvast!

Anoniem

Re: Ideeen voor weekend tocht in Limburg of noord Brabant?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 23:04


Ilivus
Berichten: 162
Geregistreerd: 15-01-07
Woonplaats: Noord- Brabant

Re: Ideeen voor weekend tocht in Limburg of noord Brabant?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 19:33