waar leuk buitenrijden omg. Harderwijk/Ermelo/Putten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
happy2014
Berichten: 2714
Geregistreerd: 01-09-05

waar leuk buitenrijden omg. Harderwijk/Ermelo/Putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-06 13:23

Hallo Allemaal,

Aangezien er bij onze pensionstal niet een heel denderend bos is, gaan een vriendin en ik zaterdag voor het eerst met de trailer naar een mooi buitenrijdgebied. We weten alleen nog niet waar. We zitten te denken aan Harderwijk. Weet iemand of je daar een beetje leuk kan rijden? Of kunnen we beter doorrijden naar Putten? Tevens zijn we benieuwd naar opstapplaatsen en waar de ruiterroutes beginnen.

Alvast bedankt voor de reacties!

mer_bren
Berichten: 73
Geregistreerd: 23-02-06

Re: waar leuk buitenrijden omg. Harderwijk/Ermelo/Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 18:36

in putten heb je heel veel lekkere zandwegen in het buitengebied.. veel bos&heide.. jammer genoeg heb ik geen eigen paard, anders zou ik naast de deur fantastische buitenritten kunnen maken;)! als je meer info wil moet je maar ff pm'en;)!

Lenneke_
Berichten: 18614
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Garderen

Re: waar leuk buitenrijden omg. Harderwijk/Ermelo/Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 10:53

Als ik jullie was zou ik meer richting Kootwijk enzo gaan, als je toch met de trailer gaat.
Dan zit je echt op de veluwe en kan je eindeloos rijden.
Voor het Kootwijkerzand is heel mooi

magicrover
Berichten: 1077
Geregistreerd: 03-02-06
Woonplaats: klein huisje in het bos

Re: waar leuk buitenrijden omg. Harderwijk/Ermelo/Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 13:39

Wel een klein eindje verder, maar ook mooi is de Edesche Heide. De N224 loopt er tussen. Als je van Ede naar Otterlo rijdt (weet even niet de naam van de weg, dacht Apeldoornseweg), heb je genoeg plekken waar je de trailer kan neer zetten. Via de heide kom je op een militaire tankbaan en in een schitterend stuk natuur bij Otterlo.

Lenneke_
Berichten: 18614
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Garderen

Re: waar leuk buitenrijden omg. Harderwijk/Ermelo/Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 13:44

Edesche Heide is idd ook prachtig.

Maar eigelijk is de hele veluwe mooi Haha!

lovely82

Berichten: 1194
Geregistreerd: 23-11-06

Re: waar leuk buitenrijden omg. Harderwijk/Ermelo/Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 16:22

Ik woon zelf in Putten midden in het bos, kun je uitstekend rijden, mooie omgeving, als je wil kun je de trailer bij ons parkeren en kun je na het rijden je paard nog lekker verzorgen op ons terrein.

happy2014
Berichten: 2714
Geregistreerd: 01-09-05

Re: waar leuk buitenrijden omg. Harderwijk/Ermelo/Putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-06 23:05

hoi Murpy, bedankt voor het aardige aanbod! Helaas is ons ritje zaterdag niet doorgegaan....We durfden de onderneming niet aan, omdat het vrijdag zo slecht weer was, we hebben dus op het laatst de trailer afgezegd. Helaas voor niks, want zaterdag bleek het toch mooi weer te zijn. Waarschijnlijk gaan we nu ergens in het voorjaar nog een poging wagen. Als het aanbod dan nog staat, graag! Jij boft trouwens maar, midden in het bos in de veluwe wonen!
Alle andere ook bedankt voor de reacties!