vraagje!! hihi

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
gipsyboy

Berichten: 3006
Geregistreerd: 23-09-06
Woonplaats: purmerend

Re: vraagje!! hihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 15:23

nee natuurlijk niet daar kan je ook nx aan doen. maar ik zou dan wel ff naar de eigenaar gaan ff zegge :p

Peuk

Berichten: 6078
Geregistreerd: 29-10-06

Re: vraagje!! hihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 15:25

of je nou in stap, draf of galop aankomt de meeste paarden komen wel. als je aan het galoperen bent gan ze natuurlijk wel sneller gek doen. stappen lijkt mij het slimste als ze heel raar gaan doen, anders gewoon lekker galoperen Haha!

Meestal, tenminste bij mij, word je eigen paard er ook hartstikke gek van en wil hij/zij mee, lekker stappen op zo'n moment Lachen

dootjee

Berichten: 1016
Geregistreerd: 07-12-06
Woonplaats: Westland

Re: vraagje!! hihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 21:19

nog nooit van gehoort,, ik zou het aan de mensen vragen die er wonen,, of aan de gemeente

9moonlight9

Berichten: 36
Geregistreerd: 08-12-06

Re: vraagje!! hihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 23:39

Hmm verantwoordelijk lijkt mij niet.. Je kan natuurlijk wel bedenken wat voor jezelf het veiligste is om te doen. Maar als de eigenaar van die wei gewoon goede omheining heeft kunnen paarden zoiezo al niet snel uit breken.

Magali_

Berichten: 245
Geregistreerd: 30-09-06

Re: vraagje!! hihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 14:13

9moonlight9 schreef:
Hmm verantwoordelijk lijkt mij niet.. Je kan natuurlijk wel bedenken wat voor jezelf het veiligste is om te doen. Maar als de eigenaar van die wei gewoon goede omheining heeft kunnen paarden zoiezo al niet snel uit breken.


Ik denk juist hetzelfde Haha!