Op zoek naar het leukste overnachtingsadres op de Veluwe!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Picassox
Berichten: 10678
Geregistreerd: 01-05-06
Woonplaats: Arnhem

Re: Op zoek naar het leukste overnachtingsadres op de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 09:43

- Er is een huis voor 16 (of meer) mensen, 16 paarden (stal). Hooi en stro zitten er geloof ik al bij in begrepen. Er zijn ook aparte huisjes: van 4 personen.
- Veel slaapzalen op de BG. Tenminste, in het grote huis kunnen er steeds 4 op een kamer. Weet niet precies hoeveel kamers er zijn. Bloos
- Grote keuken, 4 (of zes) grote gaspitten, genoeg aanrecht, keukenkastjes, diepvries, gróte koelkast.
- Wc's zijn wel gescheiden, douche weet ik zo niet.
- Bestek, borden, koppen; bedden met matras, kussen, onderlakens e.d. zijn aanwezig.
- Geen binnenbak, alleen een losgooibak of buitenbak, weilanden, stallen, een grote container of in de stal zelf voor de zadels.

Max_is_lief
Berichten: 51
Geregistreerd: 08-04-05

Re: Op zoek naar het leukste overnachtingsadres op de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-06 15:54

Hallo mensen,

Het is de Paalhoeve geworden!
Wat blijkt; we hebben het laatste weekend van de herfstvakantie uitgezocht, dus heel de Veluwe zit ongeveer volgeboekt. Bij de Paalhoeve konden ze ons nog nét kwijt. Haha!
Maar voor de komende weekendjes weg, heb ik weer voldoende ideeën!

ikke

Berichten: 37648
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Re: Op zoek naar het leukste overnachtingsadres op de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 18:40

R_ChiChi schreef:
- Er is een huis voor 16 (of meer) mensen, 16 paarden (stal). Hooi en stro zitten er geloof ik al bij in begrepen. Er zijn ook aparte huisjes: van 4 personen.
- Veel slaapzalen op de BG. Tenminste, in het grote huis kunnen er steeds 4 op een kamer. Weet niet precies hoeveel kamers er zijn. Bloos
- Grote keuken, 4 (of zes) grote gaspitten, genoeg aanrecht, keukenkastjes, diepvries, gróte koelkast.
- Wc's zijn wel gescheiden, douche weet ik zo niet.
- Bestek, borden, koppen; bedden met matras, kussen, onderlakens e.d. zijn aanwezig.
- Geen binnenbak, alleen een losgooibak of buitenbak, weilanden, stallen, een grote container of in de stal zelf voor de zadels.

Hhmmm, klinkt als een werkbare lokatie voor een rijweekend. We moeten maar eens een afspraak maken voor een mini Bokt-meeting.
Max_is_lief schreef:
Hallo mensen,

Het is de Paalhoeve geworden!
Wat blijkt; we hebben het laatste weekend van de herfstvakantie uitgezocht, dus heel de Veluwe zit ongeveer volgeboekt. Bij de Paalhoeve konden ze ons nog nét kwijt. Haha!
Maar voor de komende weekendjes weg, heb ik weer voldoende ideeën!

Oeps foutje Haha! Haha!
Tja, dat soort dingen overkomen je. Veel plezier, hopelijk vermaak je je toch wel (persoonlijk vind ik de Paalhoeve net iets te massaal)

ElCamino

Berichten: 8947
Geregistreerd: 01-03-05
Woonplaats: Naarden

Re: Op zoek naar het leukste overnachtingsadres op de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 09:23

De paalhoeve massaal????
Vind ik absoluut niet !! Je kunt er lekker met een grote groep heen, vaak ben je dan de enige.
Als je het hotel neemt heb je leuke kamertjes en de kantine is ook niet zo groot.
Als je de camping kiest (zal wel niet in deze tijd) kun je het zo knus maken als je wilt.
Ja.. wel dicht bij de wc's gaan staan.

Ik kom er al 12 jaar met hele grote en hele kleine groepen, ik heb het er atijd heel erg leuk en het is gezellig.
Misschien komt dat omdat ik iedereen inmiddels ken op de camping, in het hotel en de eigenaren.... beetje bevooroordeeld misschien...

Maar je gaat het zelf uitvinden... hier een link naar onze vacantie:

http://www.mijnalbum.nl/Album=MUQVNNYQ
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITJDYIWD

ikke

Berichten: 37648
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Re: Op zoek naar het leukste overnachtingsadres op de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 18:21

ElCamino schreef:
De paalhoeve massaal????
Vind ik absoluut niet !! Je kunt er lekker met een grote groep heen, vaak ben je dan de enige.
Als je het hotel neemt heb je leuke kamertjes en de kantine is ook niet zo groot.
Als je de camping kiest (zal wel niet in deze tijd) kun je het zo knus maken als je wilt.
Ja.. wel dicht bij de wc's gaan staan.

Dat is dan een verschil van inzicht tussen ons Haha!
Als we in de buurt kampeerden met de NVVR hadden ze elke dag wel een delegatie van ons over de vloer, maar ik heb me nooit aangetrokken gevoeld om daar te gaan kamperen.
Maar dat zegt niks over de Paalhoeve hoor, ze schenken goeie koffie, maar voor langer passen wij kennelijk niet bij elkaar, it be so.

Lise81

Berichten: 2315
Geregistreerd: 08-09-04
Woonplaats: Eelde

Re: Op zoek naar het leukste overnachtingsadres op de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 12:34

Mensen die ik ken zijn nu een paar keer met hun paarden naar de fjordhestgard in Hoenderloo geweest. Was onzettend leuk en goed heb ik begrepen. http://www.fjordhestgard.nl/

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Re: Op zoek naar het leukste overnachtingsadres op de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 18:24

ikke schreef:
erat schreef:
veluwe ranch (www.veluweranch.nl) is ook leuk!

Wanneer was jij daar voor het laatst?
Vorige week de huidige eigenaar gesproken en die pakt het "iets anders" aan dan de vorige eigenaren, dus mogelijk..............


Wij zijn er deze zomer geweest en de nieuwe eigenaar pakt het indd schijnbaar anders aan... Dingen beloven en niet nakomen. Wij gaan er niet meer terug