Wat vinden jullie van strandritten ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
C_hristel
Berichten: 5096
Geregistreerd: 20-06-06

Re: Wat vinden jullie van strandritten ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 19:33

sandr0: Echt mooie fotos !! mr die laatste foto, loopt je paard daar nou gewoon los? en kreeg je hem nog wel te pakken dan? Super mooi paard trouwens Tong uitsteken

pjotrg

Berichten: 1159
Geregistreerd: 30-06-06
Woonplaats: La Malachère (da's ergens in het oosten van Frankrijk)

Re: Wat vinden jullie van strandritten ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 20:49

Gisteren weer op het strand geweest met Wendy en haar draver (Rashida13 op Bokt). Onder de man heen en terug van Stompwijk naar Meijendel. Heerlijk gereden. Op het strand was het vloed, dus er lag een lekker breed en vlak strand onder de branding. Volle galop (Rash in rendraf) door de branding.

Beeeeeetje drijfzeikes natgeworden allemaal, opgedroogd in de pannenkoekenboerderij met een spekpannenkoek en een warme chocomel met slagroom. Vingers aflikken

Wat kan het leven toch vervelend zijn Haha!

JodieR
Berichten: 2290
Geregistreerd: 13-10-06
Woonplaats: Nunspeet

Re: Wat vinden jullie van strandritten ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 22:17

Wow vetjes.. Haha! Die fOto's zijn idd heel mooi Haha! had niet opgelet toen ik de vorige keer keek =D

Apple

Berichten: 76238
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Re: Wat vinden jullie van strandritten ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 22:30

pjotrg schreef:
Op het strand was het vloed, dus er lag een lekker breed en vlak strand onder de branding. Volle galop (Rash in rendraf) door de branding.


Nagelbijten / Gniffelen

Dapper.

MiCkSkE

Berichten: 60
Geregistreerd: 14-09-06

Re: Wat vinden jullie van strandritten ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 18:47

ik wil al super lang een strandrit maken!! heb een tijdje op een manege in zeeland gereden, dus de kans was groot... maar steeds als ik er reej (woonde zelf in breda, dus kwam er niet elke week) gingen ze net net Huilen was wel jammer...
maar ik ga dat zeker nog een keer doen Cool