Relive challenges #1

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SjonnieZ

Berichten: 2364
Geregistreerd: 09-07-08
Woonplaats: In het zuiden des lands

Re: Relive challenges #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-24 10:11

TS ga jij ook nog maan challenges aanmaken of hou je het voor gezien?

Cchanny

Berichten: 8857
Geregistreerd: 21-09-09
Woonplaats: Noord-Holland.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-24 12:05

SjonnieZ schreef:
TS ga jij ook nog maan challenges aanmaken of hou je het voor gezien?

Nee hij komt er aan. 8-)

SjonnieZ

Berichten: 2364
Geregistreerd: 09-07-08
Woonplaats: In het zuiden des lands

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 16:49

Cchanny schreef:
SjonnieZ schreef:
TS ga jij ook nog maan challenges aanmaken of hou je het voor gezien?

Nee hij komt er aan. 8-)


*\o/*

Cchanny

Berichten: 8857
Geregistreerd: 21-09-09
Woonplaats: Noord-Holland.

Re: Relive challenges #1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-24 20:07


Cchanny

Berichten: 8857
Geregistreerd: 21-09-09
Woonplaats: Noord-Holland.

Re: Relive challenges #1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-24 20:22

Heb toch bijna 670 km gedaan afgelopen jaar. En dat terwijl we 2023 in gingen met Revalidatie en sinds augustus ook weer aan het revalideren zijn.

Hopelijk halen we in 2024 de 1.000 km

rollyjogered

Berichten: 201
Geregistreerd: 10-09-16
Woonplaats: Noorwegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 20:56

helaas afgelopen jaar niet zoveel gereden door omstandigheden. hopelijk kunnen we binnenkort weer van start. van ieder jaar 1000+km naar amper 200km is wel jammer :') maar deze challenges en andere veel zien rijden motiveert goed om de boel weer op te pakken! +:)+

Cchanny

Berichten: 8857
Geregistreerd: 21-09-09
Woonplaats: Noord-Holland.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-24 21:52

rollyjogered schreef:
helaas afgelopen jaar niet zoveel gereden door omstandigheden. hopelijk kunnen we binnenkort weer van start. van ieder jaar 1000+km naar amper 200km is wel jammer :') maar deze challenges en andere veel zien rijden motiveert goed om de boel weer op te pakken! +:)+

Hopelijk wordt 2024 beter voor jullie!

Sabbientje

Berichten: 4710
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: Poortugaal

Re: Relive challenges #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 22:29

Ik doen weer mee deze maand. Al denk ik niet dat we veel km rijden, want we gaan ook nog op wintersport deze maand.

SjonnieZ

Berichten: 2364
Geregistreerd: 09-07-08
Woonplaats: In het zuiden des lands

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 22:30

Leuke nieuwe uitdaging. Vandaag bij de DA geweest… 1 van de management aanpassingen minimaal 1 buitenrit per week in de winter, al is het een blokje om aan een lang teugeltje, daar kunnen we mee leven. ;)

Cool Cchanna dat je er nog zoveel km heb weten uit te slepen. En wederom een leuke uitdaging.

En Jollyjogered. Leuk dat jouw motivatie weer terug aan het komen is.

Cchanny

Berichten: 8857
Geregistreerd: 21-09-09
Woonplaats: Noord-Holland.

Re: Relive challenges #1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-24 22:36

Het is weer een gezamenlijke uitdaging :D Dus deze gaan we samen aan.


Fijn dat jullie toch minimaal 1 buitenrit per week mogen mee pakken!

Chantalla

Berichten: 1430
Geregistreerd: 06-11-13
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-24 19:09

Leuk dat iedereen weer vol enthousiasme meedoet!

Lilly zou eigenlijk nog vakantie hebben tot dit weekend. Maar volgens de staleigenaresse was ze strontvervelend, dus vakantie voorbij :Y) Was een snel rondje met veel gespetter :+

Ik ben wel heel benieuwd hoe volgende week alles erbij ligt in het bos. Als al die waterplassen gaan bevriezen dan wordt dat wel een ding… Sommige stukken zien er nu zo uit.
Afbeelding

puppy1128

Berichten: 5013
Geregistreerd: 20-11-12
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-24 19:36

Ik zie hier en daar foto's en filmpjes voorbij komen dat je hier in de duinen dat je door het water moet, alle paden nat. En morgen voorspellen ze nog even 17 mm. Het is hier nog nooit zo dramatisch geweest, of iig dat de meeste herinneren. Komt er nog meer aan. Op insta e.d zie ik ook van her en der filmpjes voorbij komen dat ik denk, wtf. 8)7

Wilde gister rijden, maar door de storm is 1 van de bakken gaan vliegen en meneer wordt van dat soort dingen nogal, ik noem het maar autistisch. 'Het hoort niet dus..' :')
Dus toen maar besloten niet op pad te gaan. 1 'verkeerd' dingetje onderweg en die emmer loopt al over. Laat maar. Als het meezit vanaf het weekend tijdje droger, ik hoop het. En idd, geen vriezen. Mijn heup is eindelijk weer een beetje normale kleur na de val van mijn fiets een maand terug ofzo toen het dus blijkbaar op dat kleine stukje spekglad was.. :roll:

SjonnieZ

Berichten: 2364
Geregistreerd: 09-07-08
Woonplaats: In het zuiden des lands

Re: Relive challenges #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-24 20:34

Volgens mij zijn onze paarden de regen net zo beu als wij. En ja als het te vroeg gaat vriezen dan wordt het op heel veel plekken schaatsen. We gaan het zien.

Ik heb vandaag een blokje omgedaan, het was nogal een enerverende stap rit.
Hij wilde perse niet in z’n vooruit langs het schoolgebouwen, stond wat te spectakelen op het fietspad….de reden ???? Dus dat hele stuk, een metertje of 30 maar in z’n achteruit gedaan _O-

Het laatste stuk moeten we over een pad door het akkerland, nu spekglad door de regen… hij dacht daar even te gassen en was het er duidelijk niet mee eens toen ik aangaf dit niet te willen. Maar goed ik ben blijven zitten & hij heeft z’n “dressuur capriolen” weer even kunnen oefenen.
Op naar de volgende rit.. en hopelijk droger en niet te koud weer.

Lisa_22
Berichten: 342
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Relive challenges #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-24 18:14

Wij hebben dit weekend 12 en 7 km gewandeld maar helaas beide keren vergeten om de app aan te zetten…oeps! Eindelijk geen regen meer *\o/*

SjonnieZ

Berichten: 2364
Geregistreerd: 09-07-08
Woonplaats: In het zuiden des lands

Re: Relive challenges #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-24 19:42

Eh rustig aan is een relatief begrip.. dankzij een aantal km vreters hebben we deze challenge al afgerond.

pjer
Berichten: 1591
Geregistreerd: 18-03-05

Re: Relive challenges #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-24 01:05

sorry :-) Ik doe ook aan een andere challenge mee om in januari/februari 120km totaal te rijden. Waarschijnlijk ga ik daar overheen, al vallen er genoeg dagen uit door het weer en andere plannen, maar het betekend dus wel ieder weekend 10km per dag minimaal. Dus vrijdag ca 7 km gedaan en zaterdag 12km. Vandaag niet gereden ivm andere plannen. Dus dan gaat het wel hard.

Cchanny

Berichten: 8857
Geregistreerd: 21-09-09
Woonplaats: Noord-Holland.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-24 08:15

SjonnieZ schreef:
Eh rustig aan is een relatief begrip.. dankzij een aantal km vreters hebben we deze challenge al afgerond.

Ze voorspelde kou en gladheid, daardoor dacht ik dat we er niet zo snel aan zouden komen :')

SjonnieZ

Berichten: 2364
Geregistreerd: 09-07-08
Woonplaats: In het zuiden des lands

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-24 09:31

pjer schreef:
sorry :-) Ik doe ook aan een andere challenge mee om in januari/februari 120km totaal te rijden. Waarschijnlijk ga ik daar overheen, al vallen er genoeg dagen uit door het weer en andere plannen, maar het betekend dus wel ieder weekend 10km per dag minimaal. Dus vrijdag ca 7 km gedaan en zaterdag 12km. Vandaag niet gereden ivm andere plannen. Dus dan gaat het wel hard.


Joh niks sorry… heerlijk dat je hiervoor de mogelijkheid hebt.
Vond het wel grappig om te zien dat ook deze na een week al gehaald was.

@Cchany… had ook gedacht dat deze wat langer zou duren. Zeker als ik de beelden van de natte staat van sommige natuurgebieden zie. Maar wel leuk dat er weer zo fanatiek is ingeschreven.

Cchanny

Berichten: 8857
Geregistreerd: 21-09-09
Woonplaats: Noord-Holland.

Re: Relive challenges #1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-24 09:55


Chantalla

Berichten: 1430
Geregistreerd: 06-11-13
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-24 17:24

Is het bij iedereen weer een beetje te doen na de vrieskou? Ik heb gister geprobeerd om thuis (DFW) het bos in te gaan maar ben weer omgekeerd. Hele stukken die door de regen een zwembad zijn geworden en nu dus nog grote ijsplaten… Wel nog een goed stuk zandpad wat we maar een extra op en neer gegaan zijn om wat energie kwijt te kunnen :Y)

Vandaag wel heerlijk rondje Holtingerveld kunnen rijden! Af en toe om ijs heen maar grotendeels fijne, zachte en droge ondergrond.
Afbeelding

puppy1128

Berichten: 5013
Geregistreerd: 20-11-12
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-24 18:43

Hier eindelijk een weekendje lekker op pad geweest. Gister bijna 11 km en vandaag 15,5. Elano was er echt aan toe, die was strond vervelend aan het worden. We hebben 3-4 weken bijna niks gedaan. :(:)

Dus hopelijk kunnen we nu lekker bezig blijven. Mag ook wel, 3-4 weken weinig doen en wel door eten.. :=

Ik hoop heel erg op een vroeg mooi voorjaar. Want die droge winter komt er ook maar niet vrees ik. -O-

SjonnieZ

Berichten: 2364
Geregistreerd: 09-07-08
Woonplaats: In het zuiden des lands

Re: Relive challenges #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-24 19:40

Ik heb afgezien van een buitenritje. Mijn rondje is momenteel Max 4,5 km. Maar als ik stalverlaat moet ik over een ijsplaat en het stuk veld is vreselijk hobbelig.. ik heb er dus maar vanaf gezien. Op pad met de trailer durfde ik niet ivm evt gladheid.

Lisa_22
Berichten: 342
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-24 20:32

Ik ben gisteren voor het eerst zelf met de trailer weggeweest *\o/* en heb daardoor eindelijk weer kunnen rijden :D *\o/*
Op de Veluwe waren de hoge paden helemaal goed, wat lagere stukken moesten we om het ijs heen stappen..als het weer goed blijft komend weekend gaan we zaterdag weer! :D

Afbeelding

SjonnieZ

Berichten: 2364
Geregistreerd: 09-07-08
Woonplaats: In het zuiden des lands

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-24 20:46

Lisa_22 schreef:
Ik ben gisteren voor het eerst zelf met de trailer weggeweest *\o/* en heb daardoor eindelijk weer kunnen rijden :D *\o/*
Op de Veluwe waren de hoge paden helemaal goed, wat lagere stukken moesten we om het ijs heen stappen..als het weer goed blijft komend weekend gaan we zaterdag weer! :D

[ [url=m/pVPfww.jpg]Afbeelding[/url] ]



Super Lisa.. heerlijk hè als je niet van andere afhankelijk bent en gewoon op pad kunt.

SjonnieZ

Berichten: 2364
Geregistreerd: 09-07-08
Woonplaats: In het zuiden des lands

Re: Relive challenges #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-24 22:45

Zo stil als het hier is zo druk is het in de challenge.. helaas nog steeds zonder bijdrage van mijn zijde.
Ik kwam de afgelopen weken letterlijk niet van het erf af. Eerst door een ijsplaat die letterlijk voor de ingang lag en waar ik met m’n paard met ijzers voor echt niet overheen durfde en afgelopen week vanwege de sneeuw.
Hopelijk laten jullie nog een paar km voor me over voor volgend weekend ;)