Waar omgeving Veendam te kunnen paardrijden?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
XFiemoX
Berichten: 4555
Geregistreerd: 26-09-04

Waar omgeving Veendam te kunnen paardrijden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-22 11:58

Allereerst, mocht dit bericht hier verkeerd staan mijn oprechte excuses.

Zelf al enig contact met maneges gehad in de omgeving van Veendam voor om de dochters (8 en bijna 10) dagje paard te laten rijden, nou ja dagje zou gaan om vrijdagmiddag 22 april even na 15.30u en voor wat mogelijk is als het 30min of 1 uur dan zullen ze al heel blij zijn en het is voor mij om te ontdekken of het paardrijden echt dat is wat ze zeggen ze willen heel graag het onder vinden vooral die van 8 jaar.

Het mooie als iemand met zelf 2 top brave pony's en toevallig ook die vrijdagmiddag rond/vanaf 15.30u ook zou kunnen zal dat heel fijn zijn of als iemand iets weet dan hoor ik dat ook heel graag.
Erg fijn dat eigenaar gewoon zelf bij kan zijn, tuurlijk help ik waar nodig. Heb zelf jaren in de paardensport gezeten en gereden, eigen pony als paard ook gehad.

Uiteraard tegen vergoeding, en om beide meiden mooi uur te mogen mee geven.

Lang nagedacht want echt geen idee of ik zoiets kan vragen, maar dacht als ik niet vraag weet ik het ook niet en nee heb ik al, de ja kan ik krijgen.

Alvast bedankt en zie graag bericht tegemoet.

Muronia

Berichten: 19641
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Re: Waar omgeving Veendam te kunnen paardrijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-22 12:03

Kun je niet gewoon een proefles plannen bij manege lipizza? Dan kunnen ze het ervaren en kijken of ze het leuk vinden.

XFiemoX
Berichten: 4555
Geregistreerd: 26-09-04

Re: Waar omgeving Veendam te kunnen paardrijden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-22 12:42

Muronia, bij lipizza staan ze op de lijst en voor volgende week vrijdagmiddag hebben ze niet even een plekje vrij. Op hun verzoek daarvoor manege Gasselte gebeld en leek goed nieuws maar komt juist om 18.00u grote groep anders had bij hen gekend. Ook al e.e.a aan af bellen dat wel maar genoeg met wachtlijsten, behalve in Gasselte die heeft geen wachtlijst maar helaas juist dan een grote groep anders had dan wel daar gekund.

Ik blijf nog wel zoeken en als iemand anders nog wat weet? Beide zussen staan wel al op een wachtlijst, maar gaat ff erom voor volgende week vrijdagmiddag een privé lesje maar dan moet wel ergens ook maar net kunnen en passen in de planning.