Buitenrij maatje omg. Ede/Wekerom/Otterlo

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
janneke584

Berichten: 1912
Geregistreerd: 29-10-10
Woonplaats: Ingen

Re: Buitenrij maatje omg. Ede/Wekerom/Otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 18:09

Ik wil me hier ook graag melden. Ik kom meer in elst/Amerongen, maar rij ook graag op de Veluwe. Meestal ga ik in Ede ergens het bos in voor een rit

karin1994
Berichten: 620
Geregistreerd: 10-02-12

Re: Buitenrij maatje omg. Ede/Wekerom/Otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 18:19

Ik zou ook heel graag mee willen, mijn paard staat in ederveen en ben zo tegenover amadeus!

Hij is wel erg jong en nog niks gewend, als iemand met een ervaren paard een keer mee zou willen zou helemaal top zijn!!

Sure_lee

Berichten: 10405
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Re: Buitenrij maatje omg. Ede/Wekerom/Otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 18:51

Ik volg dit topic even. Sta nu niet meer in Ede. Maar als er een leuke rit is op een datum die mij past, gooi ik paard zo in de trailer.

Sjira

Berichten: 1308
Geregistreerd: 15-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 19:38

Ik kom met de trailer! Ik ken de weg niet in het gebied dus wie kan als gids fungeren? Ik volg wel :D

xxPaige
Berichten: 809
Geregistreerd: 26-11-09
Woonplaats: Ede

Re: Buitenrij maatje omg. Ede/Wekerom/Otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-19 21:01

Wauw, het wordt hier nog druk joh! :D

Knap setje zo Canon! :~
Ik wil ook wel meedenken over een route. Vind het altijd interessant om te kijken wat een leuk rondje zou kunnen zijn. Daarnaast heb ik ook nog wel een aardig richtingsgevoel, dus ook al ken ik zeker niet alle paden op mn duimpje, ik heb altijd wel een idee waar we rijden en welke kant we op moeten. :P
Echt superfijn dat je de rust weer terug hebt! Heb je die gereden route ook op een kaart? Ben wel benieuwd waar je bent geweest (ben die kant zelf ook nog niet op geweest).

Lienboon, ik denk dat als we jouw kant oprijden, dat je al snel even onderweg bent.. Als je daar aan wilt haken zou het voor ons een rechte lijn in het bos zijn (heeft niet perse mijn voorkeur) en dan is het iets meer dan 6 km naar de kruising van de koeweg en de hessenweg :Y)
Aardig eindje dus! Heb je eventueel de mogelijkheid om de trailer te gebruiken?

Leuk, die bokkers die zich ook melden. :j

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101801
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 21:17

*breekt in*

Ik heb geen paard maar wel een camera . 8-)

Dus ik kan best eens foto's komen maken. Voor mij is het dan makkelijk als ik op de parkeerplaats tegen over Amadeus parkeer en dat stukje naar de tankbaan loop. Kan ik daar eventueel actie foto's maken. :D

Em_

Berichten: 2180
Geregistreerd: 05-06-12
Woonplaats: Regio midden NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 21:34

Bellatrix schreef:
*breekt in*

Ik heb geen paard maar wel een camera . 8-)

Dus ik kan best eens foto's komen maken. Voor mij is het dan makkelijk als ik op de parkeerplaats tegen over Amadeus parkeer en dat stukje naar de tankbaan loop. Kan ik daar eventueel actie foto's maken. :D

Leuk Marlies!
Ik sta ook vlakbij Amadeus dus ga het liefst daar naar het bos / hei. Heb geen trailer.

Kaitlyn

Berichten: 9728
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 22:20

karin1994 schreef:
Ik zou ook heel graag mee willen, mijn paard staat in ederveen en ben zo tegenover amadeus!

Hij is wel erg jong en nog niks gewend, als iemand met een ervaren paard een keer mee zou willen zou helemaal top zijn!!


Ik heb echt een super braaf paard buiten!

Dierenarts dacht dat het niet meer besmettelijk was, ze blijft alleen af en toe nog veel snot geven. Heb ook geen antibiotica oid gekregen, alleen iets om haar te ondersteunen om het laatste slijm om te lossen. Maar mag ‘m 10 dagen niet buiten adem rijden. Echter, is 12 januari langer dan die 10 dagen <<)
Ik heb woensdag over een week overleg met de dierenarts, kan dan altijd nog aansluiten!

Lienboon

Berichten: 477
Geregistreerd: 23-10-12
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 22:53

xxPaige schreef:
Wauw, het wordt hier nog druk joh! :D

Knap setje zo Canon! :~
Ik wil ook wel meedenken over een route. Vind het altijd interessant om te kijken wat een leuk rondje zou kunnen zijn. Daarnaast heb ik ook nog wel een aardig richtingsgevoel, dus ook al ken ik zeker niet alle paden op mn duimpje, ik heb altijd wel een idee waar we rijden en welke kant we op moeten. :P
Echt superfijn dat je de rust weer terug hebt! Heb je die gereden route ook op een kaart? Ben wel benieuwd waar je bent geweest (ben die kant zelf ook nog niet op geweest).

Lienboon, ik denk dat als we jouw kant oprijden, dat je al snel even onderweg bent.. Als je daar aan wilt haken zou het voor ons een rechte lijn in het bos zijn (heeft niet perse mijn voorkeur) en dan is het iets meer dan 6 km naar de kruising van de koeweg en de hessenweg :Y)
Aardig eindje dus! Heb je eventueel de mogelijkheid om de trailer te gebruiken?

Leuk, die bokkers die zich ook melden. :j


Paige: Oeii.. dat is inderdaad nog best een stukkie dan, dat heb ik verkeerd ingeschat..
Jammer genoeg heb ik geen trailer :(

Zie dat er meerdere bokkers (inc fotograaf *D leuk!) bij Amadeus de hei op gaan... misschien is er iemand die een leuke route weet zodat de 2 groepen elkaar kunnen treffen, of ander briljant plan?

Karin1994: mijn paard is niet bomproof, maar inmiddels wel een ervaren buitenrijpaard, dus rij gerust eens mee!

Kaitlin: rottig dat ziek zijn.. wat mij betreft ook rustig rondje ivm conditieherstel van mijn paard.

pedro

Berichten: 64
Geregistreerd: 30-08-04
Woonplaats: renswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 23:02

Hoi het paard wat ik rij staat in ederveen heb een trailer tot beschikking dus zou graag een keer mee buiten rijden.
Ben nu vaak op de hei te vinden paard is mega braaf

Blacky94

Berichten: 3483
Geregistreerd: 07-07-08

Re: Buitenrij maatje omg. Ede/Wekerom/Otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 02:04

Wij kunnen sowieso niet op zondag aangezien de stal dan dicht is en we hebben als het goed is eind januari ook eerst nog een trailerlaadcursus van Annemarie vd Toorn staan. Maar wie weet daarna eens :) en mocht iemand heel toevallig vanuit omgeving De Klomp/Ederveen een plekje over hebben in de trailer... :)

xxPaige
Berichten: 809
Geregistreerd: 26-11-09
Woonplaats: Ede

Re: Buitenrij maatje omg. Ede/Wekerom/Otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-20 20:45

Ik heb even gekeken wat eventueel de opties zijn voor jou Lienboon en eventueel voor Em_.

Weet niet hoe je normaal naar amadeus rijd natuurlijk, maar ik heb onderstaande bedacht:
Wanneer je vanaf de kleine hei de lunterse bosweg afrijd, richting de hessenweg. Deze oversteekt en rechtdoor de immenweg op gaat, dan kan je rechtsaf de hoge valksedijk op. Dit is een zandpad en als het goed is kan je die rechtstreeks in 1 lijn volgen. Je komt dan parallel uit bij Amadeus. Bij de Randweg kan je oversteken en rechtdoor het bos in. Dan kom je ook op de koeweg uit, maar dit is voor ons 4 kilometer dus wel te doen. Em_ en evt. anderen kunnen dan ergens op die route ook aansluiten :))

Canon
Berichten: 950
Geregistreerd: 09-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 22:08

Er is zo'n punt vlak tegen de koeweg aan. Knooppunt 83/86 ofzo (zal morgen even goed kijken waar) een vriendin van mij die bij de driesprong in de buurt staat "meet" ik daar altijd.. is supergoed te doen! Misschien is dat nog een optie..

Lijkt me leuk samen een mooie route te bedenken Paige! :)) Laten we dat doen! Stuur ik je morgen even een berichtje.

Voor wie de routes wil zien houd ik ze bij via Strava. :D ik wil wel een berichtje doen met een linkje.

Hey Marlies! Da's een leuk idee! :D (Zie ik je ook weer eens ;) haha) Als we nu een punt afspreken wat voor jou makkelijk te bereiken is, zou dat dan lukken? :))
Misschien is het even handig een lijstje te maken wie er allemaal mee willen, vanuit waar, en bijzonderheden van het paard (ervaringen, conditie e.d.) dan kunnen we dat goed in kaart brengen voor de rit en zorgen dat het bij iedereen aansluit..

Wat mega gaaf dat er zoveel animo is plotseling!! **\O/** Het gaat nog een heuse meeting worden.. := Wat supervet! _/-\o_


EDIT: Het is inderdaad knooppunt 83 die ik bedoel. :D

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101801
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Buitenrij maatje omg. Ede/Wekerom/Otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 22:15

Als ik er maar in de buurt kan parkeren en het niet tever lopen is. :)

Canon
Berichten: 950
Geregistreerd: 09-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 22:51

Zullen we dan met z'n drie afstemmen hoe en wat Paige? Doen wij de route voor ons allemaal afstemmen met goeie meeting-punten en een mooi stukje route en zorgen we met Marlies dat we haar op een mooie bereikbare locatie tegen komen. Ik heb misschien al wel twee locatie-ideetjes die mooi kunnen uitpakken van mijn iegen bucketlist, maar moeten we even kijken of dat werkt en ook écht voor jouw beelden mooi uitpakt Marlies.. :o

Voorstelletje:
Hoe is dit als lijstje om in te vullen? Dan kunnen we zien hoe en wat en met hoeveel we zijn. :D Ik kom met tellen van reacties op 6 mensen die sowieso mee willen/kunnen: Paige, Kaitlynn, Sjira, Lienboon, Karin en ikzelf.. En mensen die een keer mee willen: Sure_Lee, Janneke, Pedro, Blacky. Maar misschien is het met een lijstje makkelijker in te zien.. Ik stel maar wat voor..

Canon schreef:
Buitenrijmaatjes #1 "Nieuwjaarsrit"

1. Naam: Paige - Paard: ... - Startlocatie: Vanaf Roekelse Bosweg (Klopt, toch? Jij rijdt bij mij langs stal..)
Extra Info:

2. Naam: Canon (Tamara) - Paard: Briljant - Startlocatie: Vanaf Roekelse Bosweg
Extra info: Wij staan op stal aan de Roekelse bosweg. Paard kan in het begin vinnig zijn met vreemde paarden dichtbij. (Merrie / trapgevaar :')) Gaandeweg verdwijnt dit.

3. Naam: ... - Paard: ... - Startlocatie: ...
Extra Info:

4. Naam: ... - Paard: ... - Startlocatie: ...
Extra Info:

5. Naam: ... - Paard: ... - Startlocatie: ...
Extra Info:

6. Naam: ... - Paard: ... - Startlocatie: ...
Extra Info:

7. Naam: ... - Paard: ... - Startlocatie: ...
Extra Info:

8. Naam: ... - Paard: ... - Startlocatie: ...
Extra Info:

In mijn ervaring is het meestal beter de meeting vanaf een bepaald moment beperking te geven en een grens te trekken zodat je overzicht houdt.. Nu heb ik er zelf organisatorisch niet de meeste ervaring mee meteen, want ik heb nog nooit zoiets georganiseerd.. Maar weet bijvoorbeeld dat dat bij jou Marlies, wel altijd het beste uitpakte. Bijvoorbeeld 6 mensen is al best aardig, 8 moet ook nog wel goed kunnen, maar 10 en 12 wordt al heel wat als je ook met een fotoplek wilt werken.. := (ligt eraan hoe groot we het willen maken)

Hoe denken jullie Erover? Zijn puur wat gedachtes even..:o Als we zoiets hebben van "We plannen gewoon punten waar we meeten en iedereen kan los aansluiten" is dat ook goed, mij om het even. Maar mede ook voor foto's is er dan denk ik wat meer structuur nodig..
Ik roep maar wat.. O:)

xxPaige
Berichten: 809
Geregistreerd: 26-11-09
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-20 23:52

Canon schreef:
Buitenrijmaatjes #1 "Nieuwjaarsrit"

1. Naam: Paige - Paard: Harry - Startlocatie: Vanaf Roekelse Zandweg
Extra Info: Paard is een held op sokken, maar is met stem overal langs te rijden. Voor zover ik heb ervaren gaat het goed met vreemde paarden.

2. Naam: Canon (Tamara) - Paard: Briljant - Startlocatie: Vanaf Roekelse Bosweg
Extra info: Wij staan op stal aan de Roekelse bosweg. Paard kan in het begin vinnig zijn met vreemde paarden dichtbij. (Merrie / trapgevaar :')) Gaandeweg verdwijnt dit.

3. Naam: ... - Paard: ... - Startlocatie: ...
Extra Info:

4. Naam: ... - Paard: ... - Startlocatie: ...
Extra Info:

5. Naam: ... - Paard: ... - Startlocatie: ...
Extra Info:

6. Naam: ... - Paard: ... - Startlocatie: ...
Extra Info:

7. Naam: ... - Paard: ... - Startlocatie: ...
Extra Info:

8. Naam: ... - Paard: ... - Startlocatie: ...
Extra Info:


Lekker bezig! Lijkt me goed om een overzicht te maken. Ik heb die van mij vast aangevuld.

Sjira

Berichten: 1308
Geregistreerd: 15-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 23:59

xxPaige schreef:
Canon schreef:
Buitenrijmaatjes #1 "Nieuwjaarsrit"

1. Naam: Paige - Paard: Harry - Startlocatie: Vanaf Roekelse Zandweg
Extra Info: Paard is een held op sokken, maar is met stem overal langs te rijden. Voor zover ik heb ervaren gaat het goed met vreemde paarden.

2. Naam: Canon (Tamara) - Paard: Briljant - Startlocatie: Vanaf Roekelse Bosweg
Extra info: Wij staan op stal aan de Roekelse bosweg. Paard kan in het begin vinnig zijn met vreemde paarden dichtbij. (Merrie / trapgevaar :')) Gaandeweg verdwijnt dit.

3. Naam: Sjira - Paard: Adellinde - Startlocatie: ik kom met de trailer dus zeg het maar...
Extra Info: Lin is ook held op sokken. Ervaren bospaard maar blijft sommige dingen eng vinden en gaat dan op de handrem. Botsinggevaar dus ;) Oh en ze is een flinke doorstapper. Bij trage paarden moeten we altijd flink wat rondjes draaien..

4. Naam: ... - Paard: ... - Startlocatie: ...
Extra Info:

5. Naam: ... - Paard: ... - Startlocatie: ...
Extra Info:

6. Naam: ... - Paard: ... - Startlocatie: ...
Extra Info:

7. Naam: ... - Paard: ... - Startlocatie: ...
Extra Info:

8. Naam: ... - Paard: ... - Startlocatie: ...
Extra Info:




Ook ingevuld!

xxPaige
Berichten: 809
Geregistreerd: 26-11-09
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-20 01:19

Haha herkenbaar Sjira, bij Harry is het voornamelijk uitwijkgevaar :')

Als die ineens denkt dat een omgevallen boomstam links of rechts bewoog ofzo.. :o
Dan wijkt hij ineens uit naar de tegenovergestelde richting }:0

pedro

Berichten: 64
Geregistreerd: 30-08-04
Woonplaats: renswoude

Re: Buitenrij maatje omg. Ede/Wekerom/Otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 10:28

Voor mij zal komende periode in het weekend wat lastiger worden om mee te rijden omdat het paard wat ik rij slipjachten loopt met zijn eigenaar maar vanaf april als het jacht seizoen over is kan ik veel vaker.

Canon
Berichten: 950
Geregistreerd: 09-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 10:29

Yay super! *\o/*
Ik voelde me opeens mega productief. :D haha.
Super fijn dat jullie het wat vinden! O:)

Ik ben blij dat we actieve paarden hebben tot nu toe Sjira! De mijne maakt grotere actieve passen dan een standaard paard, dus als we met een quarter, haflinger of standaard rijpaard op pad gaan is het altijd om de tien passen inhouden en wachten. Op een gegeven moment hebt we het opgegeven en zijn we maar steeds alleen op padgegaan. :=

Los van die zwarte koeien en liggende berkenstammen schrikt mijne niet zo van dingen. Grappig is wel dat staande berken nooit een indruk maakten, liggende daarentegen kunnen écht niet volgens haar. Snurkend erlangs elke keer. _O-

janneke584

Berichten: 1912
Geregistreerd: 29-10-10
Woonplaats: Ingen

Re: Buitenrij maatje omg. Ede/Wekerom/Otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 11:21

Kan ik waar jullie starten makkelijk met de vrachtwagen met zijlader parkeren? En hoe lang zijn jullie van plan te gaan rijden? Ik heb een jonge pony, dus wil nog niet een heel groot stuk rijden en heb zelf ook wat lichamelijke klachten

Sure_lee

Berichten: 10405
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 11:23

Sjira schreef:
Buitenrijmaatjes #1 "Nieuwjaarsrit"

1. Naam: Paige - Paard: Harry - Startlocatie: Vanaf Roekelse Zandweg
Extra Info: Paard is een held op sokken, maar is met stem overal langs te rijden. Voor zover ik heb ervaren gaat het goed met vreemde paarden.

2. Naam: Canon (Tamara) - Paard: Briljant - Startlocatie: Vanaf Roekelse Bosweg
Extra info: Wij staan op stal aan de Roekelse bosweg. Paard kan in het begin vinnig zijn met vreemde paarden dichtbij. (Merrie / trapgevaar :')) Gaandeweg verdwijnt dit.

3. Naam: Sjira - Paard: Adellinde - Startlocatie: ik kom met de trailer dus zeg het maar...
Extra Info: Lin is ook held op sokken. Ervaren bospaard maar blijft sommige dingen eng vinden en gaat dan op de handrem. Botsinggevaar dus ;) Oh en ze is een flinke doorstapper. Bij trage paarden moeten we altijd flink wat rondjes draaien..

4. Naam:Sure_lee (Shirley) - Paard: Roos - Startlocatie: ik kom met trailer dus maakt niet uit.
Extra Info: Roos is bomproof en kijkt nergens van op. Kan heel druk zijn maar is goed te houden. Ze is wel een merrie en kan niet als bumper gebruikt worden aan haar achterkant.
Ik haak graag aan als het een rit is die minimaal 2,5 a 3 uur duurt. Anders is het mij te ver rijden.

5. Naam: ... - Paard: ... - Startlocatie: ...
Extra Info:

6. Naam: ... - Paard: ... - Startlocatie: ...
Extra Info:

7. Naam: ... - Paard: ... - Startlocatie: ...
Extra Info:

8. Naam: ... - Paard: ... - Startlocatie: ...
Extra Info:

Kelan

Berichten: 1626
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 11:32

In het kader van " het lijkt me leuk om dit jaar ook af en toe ergens anders buiten te rijden (wij wonen aan een ander stukje Veluwe)". Mag ik me ook aanmelden?

Sure_lee schreef:
Buitenrijmaatjes #1 "Nieuwjaarsrit"

1. Naam: Paige - Paard: Harry - Startlocatie: Vanaf Roekelse Zandweg
Extra Info: Paard is een held op sokken, maar is met stem overal langs te rijden. Voor zover ik heb ervaren gaat het goed met vreemde paarden.

2. Naam: Canon (Tamara) - Paard: Briljant - Startlocatie: Vanaf Roekelse Bosweg
Extra info: Wij staan op stal aan de Roekelse bosweg. Paard kan in het begin vinnig zijn met vreemde paarden dichtbij. (Merrie / trapgevaar :')) Gaandeweg verdwijnt dit.

3. Naam: Sjira - Paard: Adellinde - Startlocatie: ik kom met de trailer dus zeg het maar...
Extra Info: Lin is ook held op sokken. Ervaren bospaard maar blijft sommige dingen eng vinden en gaat dan op de handrem. Botsinggevaar dus ;) Oh en ze is een flinke doorstapper. Bij trage paarden moeten we altijd flink wat rondjes draaien..

4. Naam:Sure_lee (Shirley) - Paard: Roos - Startlocatie: ik kom met trailer dus maakt niet uit.
Extra Info: Roos is bomproof en kijkt nergens van op. Kan heel druk zijn maar is goed te houden. Ze is wel een merrie en kan niet als bumper gebruikt worden aan haar achterkant.
Ik haak graag aan als het een rit is die minimaal 2,5 a 3 uur duurt. Anders is het mij te ver rijden.

5. Naam: Kelan. - Paard: Lyendro - Startlocatie: ik kom met de trailer
Extra Info: Ly is heel braaf / makkelijk, dus geen bijzonderheden (hij houdt alleen niet van (hard) tegemoetkomende paarden, maar dat zal hier niet relevant zijn)

6. Naam: ... - Paard: ... - Startlocatie: ...
Extra Info:

7. Naam: ... - Paard: ... - Startlocatie: ...
Extra Info:

8. Naam: ... - Paard: ... - Startlocatie: ...
Extra Info:

janneke584

Berichten: 1912
Geregistreerd: 29-10-10
Woonplaats: Ingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 11:35

Buitenrijmaatjes #1 "Nieuwjaarsrit"

1. Naam: Paige - Paard: Harry - Startlocatie: Vanaf Roekelse Zandweg
Extra Info: Paard is een held op sokken, maar is met stem overal langs te rijden. Voor zover ik heb ervaren gaat het goed met vreemde paarden.

2. Naam: Canon (Tamara) - Paard: Briljant - Startlocatie: Vanaf Roekelse Bosweg
Extra info: Wij staan op stal aan de Roekelse bosweg. Paard kan in het begin vinnig zijn met vreemde paarden dichtbij. (Merrie / trapgevaar :')) Gaandeweg verdwijnt dit.

3. Naam: Sjira - Paard: Adellinde - Startlocatie: ik kom met de trailer dus zeg het maar...
Extra Info: Lin is ook held op sokken. Ervaren bospaard maar blijft sommige dingen eng vinden en gaat dan op de handrem. Botsinggevaar dus ;) Oh en ze is een flinke doorstapper. Bij trage paarden moeten we altijd flink wat rondjes draaien..

4. Naam:Sure_lee (Shirley) - Paard: Roos - Startlocatie: ik kom met trailer dus maakt niet uit.
Extra Info: Roos is bomproof en kijkt nergens van op. Kan heel druk zijn maar is goed te houden. Ze is wel een merrie en kan niet als bumper gebruikt worden aan haar achterkant.
Ik haak graag aan als het een rit is die minimaal 2,5 a 3 uur duurt. Anders is het mij te ver rijden.

5. Naam: Kelan. - Paard: Lyendro - Startlocatie: ik kom met de trailer
Extra Info: Ly is heel braaf / makkelijk, dus geen bijzonderheden (hij houdt alleen niet van (hard) tegemoetkomende paarden, maar dat zal hier niet relevant zijn)

6. Naam: janneke584 - Paard: Sunshine - Startlocatie: ik kom met de trailer
Extra Info: Jonge pony. Wel erg braaf. Afhankelijk van de afstand die we gaan rijden, wil ik graag mee

7. Naam: ... - Paard: ... - Startlocatie: ...
Extra Info:

8. Naam: ... - Paard: ... - Startlocatie: ...
Extra Info:

Kaitlyn

Berichten: 9728
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 11:37

Citaat:
Buitenrijmaatjes #1 "Nieuwjaarsrit"

1. Naam: Paige - Paard: Harry - Startlocatie: Vanaf Roekelse Zandweg
Extra Info: Paard is een held op sokken, maar is met stem overal langs te rijden. Voor zover ik heb ervaren gaat het goed met vreemde paarden.

2. Naam: Canon (Tamara) - Paard: Briljant - Startlocatie: Vanaf Roekelse Bosweg
Extra info: Wij staan op stal aan de Roekelse bosweg. Paard kan in het begin vinnig zijn met vreemde paarden dichtbij. (Merrie / trapgevaar :')) Gaandeweg verdwijnt dit.

3. Naam: Sjira - Paard: Adellinde - Startlocatie: ik kom met de trailer dus zeg het maar...
Extra Info: Lin is ook held op sokken. Ervaren bospaard maar blijft sommige dingen eng vinden en gaat dan op de handrem. Botsinggevaar dus ;) Oh en ze is een flinke doorstapper. Bij trage paarden moeten we altijd flink wat rondjes draaien..

4. Naam:Sure_lee (Shirley) - Paard: Roos - Startlocatie: ik kom met trailer dus maakt niet uit.
Extra Info: Roos is bomproof en kijkt nergens van op. Kan heel druk zijn maar is goed te houden. Ze is wel een merrie en kan niet als bumper gebruikt worden aan haar achterkant.
Ik haak graag aan als het een rit is die minimaal 2,5 a 3 uur duurt. Anders is het mij te ver rijden.

5. Naam: Kelan. - Paard: Lyendro - Startlocatie: ik kom met de trailer
Extra Info: Ly is heel braaf / makkelijk, dus geen bijzonderheden (hij houdt alleen niet van (hard) tegemoetkomende paarden, maar dat zal hier niet relevant zijn)

6. Naam: janneke584 - Paard: Sunshine - Startlocatie: ik kom met de trailer
Extra Info: Jonge pony. Wel erg braaf. Afhankelijk van de afstand die we gaan rijden, wil ik graag mee

7. Naam: Kaitlyn - Paard: Gibbie - Startlocatie: Ik kom met de trailer
Extra Info: Braaf paard buiten, wel een echte merrie. Even afhankelijk van hoe ze in haar gezondheid is of we meegaan. Voorkeur voor een kort rondje dit keer, vanwege niet te gek kunnen doen op dit moment.

8. Naam: ... - Paard: ... - Startlocatie: ...
Extra Info: