Buitenrij maatje omg. Ede/Wekerom/Otterlo

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sure_lee

Berichten: 10389
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Re: Buitenrij maatje omg. Ede/Wekerom/Otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 21:02

:o? Deze past beter dan...

Kaitlyn

Berichten: 9727
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 21:13

Sure_lee schreef:
:o? Deze past beter dan...


Ik ben wel blond :')

xxPaige
Berichten: 807
Geregistreerd: 26-11-09
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-20 21:20

Kaitlyn schreef:
Sure_lee schreef:
Je kunt beter je nummer in een pb zetten ipv openbaar...


Oh poedersuiker! Dat gebeurt mij dus elke keer. :') 8)7


Handige Harrie :+

Anouk1605

Berichten: 919
Geregistreerd: 14-04-09
Woonplaats: Zuid-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 21:34

Hoi!
Ik zie dit topic nu pas :D ik wil mij ook melden. Mijn paard staat in Otterlo, direct aan het bos. Mis alleen een buitenrij-maatje -O-
Ik woon ook ook nog niet zo heel lang in Ede, dus leer graag nieuwe mensen kennen.
Als jullie een groepsapp maken zou ik graag willen deelnemen :D leuk!

karin1994
Berichten: 620
Geregistreerd: 10-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 21:43

Anouk1605 schreef:
Hoi!
Ik zie dit topic nu pas :D ik wil mij ook melden. Mijn paard staat in Otterlo, direct aan het bos. Mis alleen een buitenrij-maatje -O-
Ik woon ook ook nog niet zo heel lang in Ede, dus leer graag nieuwe mensen kennen.
Als jullie een groepsapp maken zou ik graag willen deelnemen :D leuk!


Gezellig :)

Canon
Berichten: 950
Geregistreerd: 09-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 22:52

Haha, Kaitlynn :') Dat noemen ze enthousiastme volgens mij! :D
Wat fijn dat de snotters niet meer terug zijn gekomen! Nu nog vasthouden zo, maar dat komt vast helemaal goed. :o

Update: **\O/** :D
Paige en ik hebben gekeken hoe we met zijn tienen op pad kunnen voor onze, inmiddels volle, nieuwjaarsrit (fotografe meegerekend.) En we willen een mooie route te bedenken met meetingpunten waar we langs komen en mensen die zich in de lijst hebben opgegeven kunnen aansluiten. Kern is dat dat iedereen van onze lijst zich vrijblijvend kan aansluiten en ook weer verder/terug mag wanneer je dat zou willen.. Dan hoeven degene die het wat kalmer aan moeten doen zich niet bezwaard te voelen en kunnen degene die langer willen langer mee en kan iedereen een beetje kijken wat persoonlijk past.

We willen voornamelijk stap en draf doen, maar galop kan in overleg ook voor wie dat aandurft en er vertrouwen in heeft. Alles gaat ten alle tijden vrijblijvend! No stress.

Daarvoor zoeken we een route die mooi is en ook binnen 2 uur past (met wel wat mogelijke uitloop uiteraard.) We hebben een fotografe die met mooi weer voor ons beelden wil maken. Hele specifieke beelden maken we waarschijnlijk niet, het is geen fotomeeting, maar een mooie eerste groepsfoto en twee of (met geluk) drie van ieder persoonlijk kan denk ik wel. (Kun je je daar een beetje in vinden Marlies?)

Als er updates zijn delen we die hier in het topic, dan kunnen we de app gebruiken voor short-term aanvragen voor maatjes onderling en lekker wegkletsen wat ook mega leuk is en inmiddels al mooi gebeurt! :d

Bij deze is de Buitenrijmaatjes #1 Nieuwjaarsrit een mooie start van het jaar en hopelijk van vele volgende! *\o/*

Kaitlyn

Berichten: 9727
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Re: Buitenrij maatje omg. Ede/Wekerom/Otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 22:59

*\%/*

Ja hopelijk blijven de snotters nu weg! :=

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101749
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Buitenrij maatje omg. Ede/Wekerom/Otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 23:10

Tuurlijk kan ik mij daar in vinden! PB gelezen hoor, reageer morgen daarop.

Lienboon

Berichten: 477
Geregistreerd: 23-10-12
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 10:35

Canon schreef:
Haha, Kaitlynn :') Dat noemen ze enthousiastme volgens mij! :D
Wat fijn dat de snotters niet meer terug zijn gekomen! Nu nog vasthouden zo, maar dat komt vast helemaal goed. :o

Update: **\O/** :D
Paige en ik hebben gekeken hoe we met zijn tienen op pad kunnen voor onze, inmiddels volle, nieuwjaarsrit (fotografe meegerekend.) En we willen een mooie route te bedenken met meetingpunten waar we langs komen en mensen die zich in de lijst hebben opgegeven kunnen aansluiten. Kern is dat dat iedereen van onze lijst zich vrijblijvend kan aansluiten en ook weer verder/terug mag wanneer je dat zou willen.. Dan hoeven degene die het wat kalmer aan moeten doen zich niet bezwaard te voelen en kunnen degene die langer willen langer mee en kan iedereen een beetje kijken wat persoonlijk past.

We willen voornamelijk stap en draf doen, maar galop kan in overleg ook voor wie dat aandurft en er vertrouwen in heeft. Alles gaat ten alle tijden vrijblijvend! No stress.

Daarvoor zoeken we een route die mooi is en ook binnen 2 uur past (met wel wat mogelijke uitloop uiteraard.) We hebben een fotografe die met mooi weer voor ons beelden wil maken. Hele specifieke beelden maken we waarschijnlijk niet, het is geen fotomeeting, maar een mooie eerste groepsfoto en twee of (met geluk) drie van ieder persoonlijk kan denk ik wel. (Kun je je daar een beetje in vinden Marlies?)

Als er updates zijn delen we die hier in het topic, dan kunnen we de app gebruiken voor short-term aanvragen voor maatjes onderling en lekker wegkletsen wat ook mega leuk is en inmiddels al mooi gebeurt! :d

Bij deze is de Buitenrijmaatjes #1 Nieuwjaarsrit een mooie start van het jaar en hopelijk van vele volgende! *\o/*


Superleuk!

Gisteren nog rond Amadeus gereden, niet overgestoken naar de hei deze keer..
Afbeelding

xxPaige
Berichten: 807
Geregistreerd: 26-11-09
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-20 11:00

Aanvulling:
Voor de rit van 12 januari hebben zich de onderstaande mensen opgegeven. Stiekem 9 deelnemers ipv 8 door het grote enthousiasme :))
Gelet op de bovenstaande informatie:
+/- 2 uur rijden, afwisselend stap en draf, galop in overleg met de groep.
Willen jullie dan even aangeven nog steeds mee te willen gaan? Aangezien het voor deze keer een soort kennismakingsritje wordt, snap ik dat het voor sommigen die met de trailer komen niet de moeite waard is.


Citaat:
Buitenrijmaatjes #1 "Nieuwjaarsrit"

1. Naam: Paige - Paard: Harry - Startlocatie: Vanaf Roekelse Zandweg
Extra Info: Paard is een held op sokken, maar is met stem overal langs te rijden. Voor zover ik heb ervaren gaat het goed met vreemde paarden.

2. Naam: Canon (Tamara) - Paard: Briljant - Startlocatie: Vanaf Roekelse Bosweg
Extra info: Wij staan op stal aan de Roekelse bosweg. Paard kan in het begin vinnig zijn met vreemde paarden dichtbij. (Merrie / trapgevaar :')) Gaandeweg verdwijnt dit.

3. Naam: Sjira - Paard: Adellinde - Startlocatie: ik kom met de trailer dus zeg het maar...
Extra Info: Lin is ook held op sokken. Ervaren bospaard maar blijft sommige dingen eng vinden en gaat dan op de handrem. Botsinggevaar dus ;) Oh en ze is een flinke doorstapper. Bij trage paarden moeten we altijd flink wat rondjes draaien..

4. Naam:Sure_lee (Shirley) - Paard: Roos - Startlocatie: ik kom met trailer dus maakt niet uit.
Extra Info: Roos is bomproof en kijkt nergens van op. Kan heel druk zijn maar is goed te houden. Ze is wel een merrie en kan niet als bumper gebruikt worden aan haar achterkant.
Ik haak graag aan als het een rit is die minimaal 2,5 a 3 uur duurt. Anders is het mij te ver rijden.

5. Naam: Kelan. - Paard: Lyendro - Startlocatie: ik kom met de trailer
Extra Info: Ly is heel braaf / makkelijk, dus geen bijzonderheden (hij houdt alleen niet van (hard) tegemoetkomende paarden, maar dat zal hier niet relevant zijn)

6. Naam: janneke584 - Paard: Sunshine - Startlocatie: ik kom met de trailer
Extra Info: Jonge pony. Wel erg braaf. Afhankelijk van de afstand die we gaan rijden, wil ik graag mee

7. Naam: Kaitlyn - Paard: Gibbie - Startlocatie: Ik kom met de trailer
Extra Info: Braaf paard buiten, wel een echte merrie. Even afhankelijk van hoe ze in haar gezondheid is of we meegaan. Voorkeur voor een kort rondje dit keer, vanwege niet te gek kunnen doen op dit moment.

8. Naam: pedro - Paard: flanagan - Startlocatie: ik kom met de trailer
Extra Info:flan is super braaf kan als bumper gebruikt worden. Vanaf april kan ik makkelijker mee vanwege jachten in het weekend waar flan gebruikt voor word

9. Naam: Lienboon - paard: Amber
Startlocatie: driesprong (amadeus of hoge valksedijk, vanaf stal de kleine hei Lunteren.
Extra info: nog herstellende in conditie, korte rit of meeting kan prima, langere rit zal ik andere keer aansluiten

Canon
Berichten: 950
Geregistreerd: 09-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 11:34

Ha, dat stukje ken ik volgens mij wel lienboon! Mooi ritje! Volgende keer lekker oversteken en aan 'onze kant' komen buurten! :D hahah

We moeten nog even kijken hoe dat doen met de trailers.. Er zijn een aantal parkeerplaatsen mogelijk aan de rand van het bos. Het is misschien fijn als iedereen met trailer dezelfde heeft en zo met elkaar al kan aanhaken.. ik denk dat zeven trailers op het erf bij Paige een overkill wordt, en bij ons moet je dan heel banketstaaf entree betalen. (Zo weert mijn stalhouder vreemden.. :'))

Sure_lee

Berichten: 10389
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Re: Buitenrij maatje omg. Ede/Wekerom/Otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 11:41

Ik kan trouwens 12 januari helemaal niet. Niet bij stil gestaan dat het lijstje over die datum ging sorry!

Kelan

Berichten: 1626
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 11:42

Paige en Canon, super goed bezig! Dank jullie wel!
Voor 2 uur vind ik het prima om met de trailer op pad te gaan. Dus ik ga graag mee.

fannetje

Berichten: 3549
Geregistreerd: 07-08-05
Woonplaats: ede

Re: Buitenrij maatje omg. Ede/Wekerom/Otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 12:11

Pff, zie dit topic nu pas. Je kunt wel merken dat ik niet zoveel meer op bokt zit als vroeger.
Maar sta dus op dezelfde stal al Canon ;)
Ik rij soms alleen, soms spreek ik af met een stalgenoot, maar sta ook open voor anderen hoor.
Marije en Agnes ken ik een beetje uit de endurance.
Wij rijden nu niet zo fanatiek meer als vroeger, maar kunnen prima af en toe mee op stap.
Ik heb een meestal zeer braaf paard, die alleen zwijnen en de grote stieren spannend vindt, kan als bumper gebruikt worden. Mijn lijf werkt alleen soms niet mee, dus kan zeker in de wintertijd niet al lang van tevoren afspreken.
Maar misschien kan ik af en toe wel aanhaken last minute. Ik werk ook onregelmatig, dus lijft sowieso altijd een verrassing ;)

Canon
Berichten: 950
Geregistreerd: 09-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 12:46

Hey wat superleuk Fannetje! *\o/* Dat had ik niet gedacht, stalgenootjes op bokt! :D
Ik wist niet dat je zo enthousiast in de endurance was/bent! Wat gaaf! Nu snap ik jullie vaste clubje ook.. :D haha. Leuk als je mee kan! Sowieso kunnen wij ook makkelijk een keertje samen op pad! ;)

Sure_lee schreef:
Ik kan trouwens 12 januari helemaal niet. Niet bij stil gestaan dat het lijstje over die datum ging sorry!

Ach, dat is jammer. Maar wie weet wil de volgende rit wel! :D Zou super gezellig zijn. Zeker weten dat er na deze meer komen! :))

Zo hebben we wel weer een even aantal en heeft iedereen straks een beetje "een maatje" om mee te rijden, anders loop je ook zo alleen achter de rest.. weet niet op iemand dat erg vind, maar dat ziet er voor mij altijd zo sneu uit. Zo'n hekkensluiter. :o

Kaitlyn

Berichten: 9727
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Re: Buitenrij maatje omg. Ede/Wekerom/Otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 13:44

Ik weet overigens niet of ik dan al een rit van 2 uur mee pak, ik moet even zien hoe Gibbie zich op dat moment voelt.

Sjira

Berichten: 1308
Geregistreerd: 15-11-04

Re: Buitenrij maatje omg. Ede/Wekerom/Otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 13:56

Ik kan en kom gewoon de 12e. Met trailer.

Canon
Berichten: 950
Geregistreerd: 09-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 15:53

Vandaar ook een beetje dat vrijblijvende.. Het is leuk als mensen die korter en wat kalmer aan willen doen, ook gewoon meekunnen. :D
Misschien is een kalm ritje juist ook wel even fijn om te ontspannen.

Leuk Sjira! *\o/*

janneke584

Berichten: 1912
Geregistreerd: 29-10-10
Woonplaats: Ingen

Re: Buitenrij maatje omg. Ede/Wekerom/Otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 16:58

Welk tijdstip is het plan 12 januari?

xxPaige
Berichten: 807
Geregistreerd: 26-11-09
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-20 22:20

Citaat:
Buitenrijmaatjes #1 "Nieuwjaarsrit"

1. Paige met Harry - check
2. Canon (Tamara) met Briljant - check
3. Sjira met Adellinde - check (trailer)
4. Sure_lee (Shirley) met Roos - afgezegd
5. Kelan met Lyendro - check (trailer)
6. janneke584 met Sunshine - ...
7. Kaitlyn met Gibbie - ...
8. pedro met flanagan - ...
9. Lienboon met Amber - ...


Ik heb je voor deze rit dan even doorgestreept Shirley, wie weet lukt het een andere keer om aan te haken :D
Kan ik je er wel op zetten Kaitlyn? Je kan eventueel altijd besluiten om ergens de weg binnendoor terug te nemen, daar is iedereen vrij in. Op zich denk ik niet dat het een buiten-adem ritje wordt.

Tijdstip mag iedereen wel een voorkeur voor uitspreken, het maakt mij niet zo heel veel uit. Wel uiteraard voor het donker weer terug bij de trailers/op stal :+.

Sjira

Berichten: 1308
Geregistreerd: 15-11-04

Re: Buitenrij maatje omg. Ede/Wekerom/Otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 22:34

Liefst in de ochtend. 10.30 uur is altijd wel een mooie bosrit tijd :)

Kaitlyn

Berichten: 9727
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Re: Buitenrij maatje omg. Ede/Wekerom/Otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 23:26

Ja laat mij er maar op staan!

Vandaag voor het eerst gelongeerd, en ze heeft ook gek gedaan, en niet buiten adem en geen snot. *\o/*

Lienboon

Berichten: 477
Geregistreerd: 23-10-12
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 23:27

I'm in :)
Kijk die dag ook even of we al hele rondje meepakken..

Canon
Berichten: 950
Geregistreerd: 09-10-11

Re: Buitenrij maatje omg. Ede/Wekerom/Otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 23:31

Zondag ochtend past mij altijd het best. Dan zijn we er altijd sowieso en ook planning technisch het meest actief.. :D

xxPaige
Berichten: 807
Geregistreerd: 26-11-09
Woonplaats: Ede

Re: Buitenrij maatje omg. Ede/Wekerom/Otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-20 12:49

Citaat:
Buitenrijmaatjes #1 "Nieuwjaarsrit"

1. Paige met Harry - check
2. Canon (Tamara) met Briljant - check
3. Sjira met Adellinde - check (trailer)
4. Sure_lee (Shirley) met Roos - afgezegd
5. Kelan met Lyendro - check (trailer)
6. janneke584 met Sunshine - ...
7. Kaitlyn met Gibbie - check (trailer)
8. pedro met flanagan - ...
9. Lienboon met Amber - check


10:30 lijkt mij ook prima, maar dan is de vraag 10:30 waar? Op het meeting punt? :P
Dus misschien moeten we het voorlopig even houden op voorkeur voor de ochtend. :D Zijn de anderen daar ook voor te porren? Wanneer we dan de route uitstippelen kunnen we een exacte tijd geven van hoe laat waar :))