Tot wanneer inschrijven voor ponykamp

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xmarritw

Berichten: 457
Geregistreerd: 22-04-19
Woonplaats: Groningen

Tot wanneer inschrijven voor ponykamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-19 21:03

Ik wilde graag op ponykamp dit jaar, maar had door school enz. even geen tijd om alles te regelen. Nu vraag ik mij af kan je je nog inschrijven?
Ik heb al wel op een paar sites gekeken maar kan nergens vinden wanneer de uiterlijke inschrijf datum is. Is er hier misschien iemand die dat weet?
Het gaat vooral om manege Les chevaux en manege de eekwal maar mogen ook andere in Drenthe zijn.

Concreet: Weet er iemand hier tot welke datum je je kan inschrijven voor een ponykamp?

chamion
Huisheks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 22-03-07
Woonplaats: Tussen bos, heide en stad

Re: Tot wanneer inschrijven voor ponykamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 21:07

Meestal tot een paar dagen voor het kamp. Als ik uit ga van onze kampen tot pakweg een week van te voren. Al is het wel eens voorgekomen dat we 2 dagen van te voren werden gebeld dat een vriendinnetje nog mee wilde en of we nog plek hadden.

xmarritw

Berichten: 457
Geregistreerd: 22-04-19
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-19 21:13

chamion schreef:
Meestal tot een paar dagen voor het kamp. Als ik uit ga van onze kampen tot pakweg een week van te voren. Al is het wel eens voorgekomen dat we 2 dagen van te voren werden gebeld dat een vriendinnetje nog mee wilde en of we nog plek hadden.


Welke manege is dit? Is dat op meerdere plekken zo? Want dan heb ik nog hoop.

chamion
Huisheks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 22-03-07
Woonplaats: Tussen bos, heide en stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 21:16

xmarritw schreef:
chamion schreef:
Meestal tot een paar dagen voor het kamp. Als ik uit ga van onze kampen tot pakweg een week van te voren. Al is het wel eens voorgekomen dat we 2 dagen van te voren werden gebeld dat een vriendinnetje nog mee wilde en of we nog plek hadden.


Welke manege is dit? Is dat op meerdere plekken zo? Want dan heb ik nog hoop.


Sequoia Stables in Ermelo
https://www.sequoiastablesermelo.nl/

Kan mezelf niet voorstellen dat andere manege's al maanden van te voren inschrijvingen dichtgooien (tenzij ze al vol zijn, dat is het risico van later inschrijven)

prugelpiet

Berichten: 12563
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 21:19

Je kan je bij ons nog opgeven voor een aantal weken! Zitten ook in Drenthe, niet ver van les chevaux. Wel ook heel leuk en gezellig ;)

http://www.knollegruun.nl.

Voor meer informatie kan je altijd bellen, of mij even een PB'tje doen ;)

Anja_96

Berichten: 773
Geregistreerd: 15-09-13

Re: Tot wanneer inschrijven voor ponykamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 19:22

Niet in Drenthe, maar Overijssel: Stal 't Reelaer! Hele leuke crossweken en jongerentrektochten. Je kunt nog steeds gewoon boeken in de weken waarin nog plek is! Op de website staat in welke weken nog plaats is! :)
www.reelaer.nl

eva1969

Berichten: 4036
Geregistreerd: 01-04-06

Re: Tot wanneer inschrijven voor ponykamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 19:28

Gewoon even bellen of er nog plek is in de week van jouw keuze, lijkt me niet zo moeilijk toch?

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 6639
Geregistreerd: 28-08-12

Re: Tot wanneer inschrijven voor ponykamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 19:33

De Eekwal is tot vrij laat mogelijk hoor. Ik denk dat je zelfs op de dag zelf nog zou kunnen bellen en in de auto zou kunnen stappen :P Is niet heel handig voor jezelf en voor "ons" als leiding, maar je hoeft je dus over het algemeen geen zorgen te maken dat het niet kan. Als een week wel vol zit, dan komt dat op de site te staan!

EmmaK95

Berichten: 557
Geregistreerd: 21-06-17

Re: Tot wanneer inschrijven voor ponykamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 21:08

Bij Les Chevaux komt het ook op de site te staan als een week vol is, maar je kan gewoon even bellen. Dan weet je het meteen en kan je eventueel de mogelijkheden bespreken.