Ruiterbewijs in een week

Moderators: C_arola, Dyonne, Apple, Coby, petraaken

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Binkie_Eline

Ruiterbewijs in een week

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-19 19:42

Hoi!

Geen idee of het hier goed staat en of het hier mag staan :o

Ik ben op zoek naar een soort 'ponykamp' om in bijvoorbeeld een week of een weekend je CBR Ruiterbewijs te halen. Dus waar je kan overnachten en waar je in een week alle uitleg krijgt.

Hebben jullie een idee waar ik dat het beste kan doen, of waar juist niet?

Groetjes,
Binkie_Eline

[o] IF YOU'RE SEXY AND YOU KNOW IT CLAP YOUR HANDS *CLAP CLAP* [o]

flowerin

Re: Ruiterbewijs in een week

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 19:49

Bij stal t reelaer! Kan je in 1 weekend het halen. Je krijgt van te voren het boek toe gestuurd (en er word dan verwacht dat je voor het weekend het hebt doorgenomen). Dan kom je daar op vrijdag en probeer je een paardje uit of die bij je past. Zaterdag heb je theorieles en smiddags praktijkles om te oefenen voor je examen. Savonds heb je de tijd om je theorie nog een keer door te nemen. Zondag is dan je examen. Ik vond het erg fijn en bij ons was iedereen in 1x geslaagd.

[o]

Binkie_Eline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-19 20:42

flowerin schreef:
Bij stal t reelaer! Kan je in 1 weekend het halen. Je krijgt van te voren het boek toe gestuurd (en er word dan verwacht dat je voor het weekend het hebt doorgenomen). Dan kom je daar op vrijdag en probeer je een paardje uit of die bij je past. Zaterdag heb je theorieles en smiddags praktijkles om te oefenen voor je examen. Savonds heb je de tijd om je theorie nog een keer door te nemen. Zondag is dan je examen. Ik vond het erg fijn en bij ons was iedereen in 1x geslaagd.

Is dat dan alleen voor CBR 1? Lijkt me nier dat je in een weekend ze alle 3 kan halen!

[o] IF YOU'RE SEXY AND YOU KNOW IT CLAP YOUR HANDS *CLAP CLAP* [o]

xSannee

Re: Ruiterbewijs in een week

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 20:47

flowerin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 17:03

Binkie_Eline schreef:
flowerin schreef:

Is dat dan alleen voor CBR 1? Lijkt me nier dat je in een weekend ze alle 3 kan halen!

Je hoeft niet eerst je CBR 1&2 te halen. Je kunt in een keer je ruiterbewijs halen. Het weekend op het Reelaer is ook alleen voor het ruiterbewijs zelf.

[o]

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie