Boktmeeting in 't Gooi (23 februari)

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Op welke dag gaan we de Gooimeeting houden.......

Zaterdag 15 Februari
2 (11%)
Zondag 16 Februari
1 (5%)
Zaterdag 22 Februari
1 (5%)
Zondag 23 Februari
13 (76%)

Totaal aantal stemmen: 17


Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 09:19

dan ga ik wel naast jou Ymke, ik ben namelijk nogal verlegen Haha!
Dus dat komt mooi uit Schijnheilig

Tessa heb ik trouwens wel al 1 x gezien, maar niet gesproken, Laura & steffi ken ik ook al... Niet eng niet eng Tong uitsteken

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 12:36

Hihih, nou ik ben niet verlegen. Het duurt eventjes voor ik loskom, maar als ik eenmaal praat.....nou dek je dan maar Knipoog
Maar desnoods kom je op de 2e rij, achter ons. Kan ook heel goed achterstevoren praten *LOL*

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 19:16

Ik ben gister bij de boshoeve geweest maar diegene die erover ging was er niet!! Morgen avond ben ik er weer even en dan is hij er wel!

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 21:35

Jammer! Hopelijk zijn ze er morgen wel! Nog steeds niemand die me op wil halen Schijnheilig ?

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 21:57

Als Tiko mee kan in de trein naar station Hilversum, en achterin de kofferbak kan van mn vaders auto, dan kun je met mij, Laura en Melissa meerijden

Tong uitsteken

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 22:08

hij mag ook bij mij op schoot hoor als dat lekkerder zit! mag jij mn voetensteuntje zijn Tong uitsteken Schijnheilig
Laatst bijgewerkt door Lautjuh123 op 22-01-03 22:09, in het totaal 2 keer bewerkt

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 22:08

Ja gezelli! Tiko en patsi samen in kofferbak Knipoog
Tiko is echt cool Haha!, eindelijk eens wat bokkers meeten!
Kunnen jullie niet met de groep naa de brug rijden, dat ik vanaf daar meerijd Schijnheilig

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 23:07

Welke brug heb bedoel je ? En bedoel je dan met de paarden?

Je mag wel ff Tiko hobbelen *enige stemmer op Tiek in het topic **op welk bokt paard zou jij willen rijden**

Melissa = Lief

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 12:52

Zo te zien wordt het de 23e met 8 mensen toch?
Zullen we die datum dan maar prikken, of afwachten of er nog meer mensen gaan stemmen. Ik vind het wel fijn om te weten of het nu doorgaat de 28e. (ik neem niet aan dat er nog zoveel mensen gaan stemmen, dat het een andere dag wordt, toch?)

Haha!:D

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-03 19:17

Tiko schreef:
Zo te zien wordt het de 23e met 8 mensen toch?
Zullen we die datum dan maar prikken, of afwachten of er nog meer mensen gaan stemmen. Ik vind het wel fijn om te weten of het nu doorgaat de 28e. (ik neem niet aan dat er nog zoveel mensen gaan stemmen, dat het een andere dag wordt, toch?)

Haha!:D


Tiko is een beetje in de war Knipoog De 23e bedoel je toch Verward

Lijkt me een goed plan. Laten we het houden op de 23e Dan nu even een inventaris maken Knipoog

Dit zijn de mensen die een paard gaan huren bij de Boshoeve:
Ditta
Melissa
Steffi
Lautjuh123

De mensen die komen met een eigen paard:
Belker
Tiko
Ymke
Mammasan
Dynamiek
en Ikke, Napoleon Haha!

Wie van jullie zet de trailer bij Stal Arends en wie van jullie zet de trailer bij de Boshoeve Verward (is ook wel handig om te weten!) en wie gaat de paarden huren bij de Boshoeve (ga jij dat regelen Ymke Verward )

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 19:41

ja...23e bedoeld ik

Ik weet nog niet hoe waar ik stop, maakt mij opzich nie uit, wat is het makkelijkste?

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 19:47

napoleon schreef:
Wie van jullie zet de trailer bij Stal Arends en wie van jullie zet de trailer bij de Boshoeve Verward (is ook wel handig om te weten!) en wie gaat de paarden huren bij de Boshoeve (ga jij dat regelen Ymke Verward )


mischien wel handig ja, dat 1 iemand de paarden huurt!
hoe zit dat nou precies met dat voorrijden, moet je laten zien dat je kan stappen, draven, galoperen en sturen ofzo?
en mag je zelf een paard kiezen?
want steffi zei dat lord Umo en Floris wel wat voor mij waren! (alletwee heel lief Schijnheilig ) aangezien ik nog niet zo lang rij!

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 19:48

Ja, ik regel de huur van de paarden!
Ik vertrek zowieso met de huurpaarden vanaf de boshoeve. Diegene die met eigen paard komen en vanaf de boshoeve willen vertrekken, zouden die mij dat even op tijd willen laten weten ?

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 20:56

Na zaterdag weet ik of ik oppats ga of niet!
Ik bedoel de brug over de snelweg!
Bij de bosberg.

*trots* mag tiko hobbelen!

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 09:10

Ik ga met de trailer naar Stal Arends, lekker groot pakeerterrein
Mits iemand mij wel helpt met dynamiek in en uitladen
Graag zou ik ook willen weten hoe laat ik dan bij stal Arends moet zijn, dat zou wel handig zijn.

Weet men eigenlijk al hoe lang er gereden gaat worden en welk rondje Verward

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 10:01

Idd. hoe lang gaan we ongeveer rijden?? Huur van de paarden kost niet niks en ik ben niet van plan om alleenal 50 euro aan de huur van een paar uit te geven.

Ymke, heb je al gevraagd hoe duur het is om een paard te huren (per uur) enzo?

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-03 19:09

dynamiek schreef:
Ik ga met de trailer naar Stal Arends, lekker groot pakeerterrein
Mits iemand mij wel helpt met dynamiek in en uitladen
Graag zou ik ook willen weten hoe laat ik dan bij stal Arends moet zijn, dat zou wel handig zijn.

Weet men eigenlijk al hoe lang er gereden gaat worden en welk rondje Verward


Ik kan je wel helpen met uitladen hoor Over de tijd moeten we het nog even hebben maar dat laat ik dan nog weten hier in het topic (heeft ook een beetje met de tijd van huren van de paarden te maken)

Belker en ik kunnen wel een leuk ritje in elkaar flansen Knipoog

Cryssie
Berichten: 2642
Geregistreerd: 10-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 20:35

He ik kan ook wel op de 23e, ik kom dan gewoon op Jewel naar de boshoeve toe, dat is best dichtbij bij mij. Maar waar gaan we dan naar toe en hoelang willen jullie dan gaan rijden

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 21:41

En Ymke, heb je al wat meer info?? Lachen

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 12:43

Ik ga vandaag kijken hoever het met pats is naar de brug, is het te ver, dan ga ik op huurpaard (mits de prijs een beetje te doen is!)

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 21:47

Ik wil graag ook mee op een huurpaard, maar sta nog niet op het lijstje.

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-03 23:56

Even een aangepaste lijst van mensen die mee gaan, er staan nu 11 mensen op de lijst voor de 23e maar volgens mij hebben er dan een paar niet gestemd Knipoog

Dit zijn de mensen die een paard gaan huren bij de Boshoeve:
Ditta
Melissa
Steffi
Lautjuh123
Richtje

De mensen die komen met een eigen paard:
Belker
Tiko
Ymke
Mammasan
Dynamiek
Meghann
en Ikke, Napoleon Haha!

Weten we al of het huren kan? en wie komen er naar stal Arends en wie zet de trailer bij de Boshoeve?

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 23:48

Het huren is mogelijk voor dit aantal mensen. De huur zou uitkomen op ongeveer 13 euro per uur. Reserveren zal ik op tijd doen, maar nu heeft het nog geen nut!

Wat ik begreep is er dus 1 vrij beginnende ruiter tussen en de rest kan redelijk tot goed rijden ??

Ik heb zaterdag de route vanaf de boshoeve naar de camping gereden (ik neem aan dat jullie de camping in het bos aan de achterkant bedoelen??) Dat was ongeveer een half uurtje, met erg veel stappen. Als je dus in het begin zou stappen en het laatste stuk zouden draven hebben we iets minder dan een half uur nodig! Dan kunnen we daar ontmoeten, eventueel een stuk terug rijden en daar de hei op draaien of richting lage vuursche!! Ik weet niet wat iedereen liever heeft? Op de hei kan je erg mooi rijden maar bij de lage vuursche kunnen we weer erg lekker eten!

Wat ik zelf voor zou stellen!!
We ontmoeten bij de camping. Rijden een stukje terug over de hei (daar ben ik ook onbekent, maar lijkt me erg leuk om eens te doen). Dan rijden we terug naar de ontmoetingsplaats, splitsen daar en gaan terug naar ons beginpunt. Daar is het paarden afzadelen, even wat drinken en dan zorg ik dat er plaatsen gereserveerd zijn in het pannenkoekenhuis! "De Smickel". Dat is ontzettend lekker. Dan spreken we daar weer af met z'n allen! Is dit een idee? Of heeft iemand anders een ander idee?

Oh ja, trailers neerzetten op de boshoeve hebben ze liever niet. De parkeerplaats is er klein en druk. We kunnen dus voor de boshoeve of bij de boshoeve afspreken, maar dan zouden jullie ergens anders uit moeten laden!

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 09:09

Ik weet de weg wel op de hei Ymke in neem aan dat je de hilversumsehei bedoeld Verward , als je dit gaat rijden ben je zeker wel 3 a 4 uur onderweg van de boshoeve dan he. Trouwens heel leuk Willen de mensen die huren wel zo veel betalen? Voor mij maakt het niks uit omdat ik mijn eigen mee nemen.
Vroeger heb ik wel eens een puzzelrit gereden toen moesten we bij het pannenkoekenhuis in Lage Vuursche, zeg maar achter het pannenkoekenhuis weer het bos in richting Utrecht, daar kon je ook heel mooi rijden, alleen ik weet daar de weg niet Iemand anders wel?

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 09:35

Als we inderdaad 4 uur gaan rijden dan ga ik geen paard huren nee, dat word me te duur!!

Hilversumse hei, waar is dat precies? Is dat in de buurt van de westerheide? (crailose burg), want dan kan ik misschien ook wel met Nico meerijden. (ligt er ook aan hoe lang we gaan rijden natuurlijk)

Het maakt mij niet zo heel erg veel uit wat we verder doen Lachen