Boktmeeting in 't Gooi (23 februari)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Op welke dag gaan we de Gooimeeting houden.......

Zaterdag 15 Februari
2 (11%)
Zondag 16 Februari
1 (5%)
Zaterdag 22 Februari
1 (5%)
Zondag 23 Februari
13 (76%)

Totaal aantal stemmen: 17


dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 09:13

Ik ga niet mee pannenkoeken eten. Wel ga ik mee rijden, mits het natuurlijk niet vriest en/of hondeweer is

Ik heb napoleon een pbtje gestuurd, hoe laat ik bij stal arends aanwezig moet zijn en natuurlijk mijn mobiele even doorgegeven.

Ging Navy niet mee?

Ymke ik kom wel langs je stal maar helaas heb ik maar een 1,5 paards trailer, dus kan bram niet mee nemen. Kan je geen trailer van een stalgenoot huren en/of lenen?
Anders kan je altijd bij fugers terecht verhuurd ook zijn trailer.

Zie jullie zondag

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 10:20

Navy gaat nie mee...Verdrietig
Ze is op wintersport..

mammasan

Berichten: 365
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Muiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 13:06

Helaas ik heb ook een 1,5 paards trailer, daar pas Bram dus niet meer bij. Ik hoop dat het je lukt om wat te regelen. Die kleine arabier van mij kan wel wat steun gebruiken van die van jouw tussen al die andere grote jongens. Oeps, ik vergeet Tiko natuurlijk die is ook niet zo groot. Bovendien hebben Naziri en Tiko al twee keer kennis gemaakt. (endurance Lage Vuursche en Katwijk) Maar toch....

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 17:42

Ymke, ik hoop heel erg dat je nog iets weet te regelen met een trailer, anders kunnen Ik, Melissa, Lautjuh123 (en Richtje?) niet mee omdat we de weg daar niet kennen! Scheve mond

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-03 19:20

mammasan schreef:
Die kleine arabier van mij kan wel wat steun gebruiken van die van jouw tussen al die andere grote jongens. Oeps, ik vergeet Tiko natuurlijk die is ook niet zo groot. Bovendien hebben Naziri en Tiko al twee keer kennis gemaakt. (endurance Lage Vuursche en Katwijk) Maar toch....


Haha *LOL* Dacht je dat Nappes groot was? Nappes is 1.55 dus echt hoog zit ik niet Knipoog Hij kan wel heel groot doen maar het is en blijft een E-pony

Gezellig meiden, heb er erge zin in. Ik kijk nog even of ik mee ga met pannenkoeken eten aangezien Dynamiek liet doorschemeren om na de groeps-splitsing nog een stukje te gaan rijden............... Daarentegen hoef ik alleen maar mijn paardje naar stal te rijden dus heb ik weer wat tijdswinst Knipoog

Ik kijk wel Haha!

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 22:23

Je MOET mee Tessa en dan vind ik dat Prima ook mee moet
Vorige keer heb ik je namelijk helemaal niet gesproken alleen gezien Haha!

Dus ik vind dat je ook pannenkoekjes mee moet eten hoor Haha!

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 09:06

haha dachten jullie dat dynamiek groot was, nou ook niet echt hoor 1.58 cm, dus nog net een E-pony Haha! Ze lijkt wel groter hoor door haar buik(je) Lips are sealed

Ymke heb je al wat geregeld?

Gaat de rit gewoon door?

mammasan

Berichten: 365
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Muiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 10:04

Ooh, we zijn dus met allemaal ukjes? Dat is weer eens wat anders, meestal is Naz de kleinste. Gezellig zitten we op gelijke hoogte! Naz is dus 1.56m.

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 18:22

Zal je net zien, word ik op een mega paard gezet Haha!

Ymke weet je al of je meekan, anders hebben we een big probleem!

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 18:57

best wel ja Scheve mond

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 20:40

je moet mee (ik ken je niet dus huilen gaat moeilijk maar anders kan ik zelf niet mee Haha!)

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 00:04

Oké, laten we het zo afspreken; als ik voor zaterdag 12uur (savonds) nog niks gehoord heb of je vervoer hebt of niet, dan gaan ik en Lautjuh123 niet mee (en ik denk Melissa ook niet?). Mijn vader moet ook optijd weten of hij ons nog moet brengen of niet Lachen

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 00:23

Anders ben je blond
Ik heb geen vervoer geregeld Verward

Sommige mensen zijn echt dom! Ik dus....Lips are sealed

Ik ga morgen ff heeeel lief mijn pa aankijken, en anders kom ik er wel heengestapt (slechts twee uurtjes *LOL* ) maar daar is het vakantnie voor Lachen

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 00:54

hahaha, doosje! Tong uitsteken
maar goed, wat stef dus zegt: dan kan ik ook niet mee..dus regel maar heeel snel vervoer Haha!

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 00:54

Hahah Haha!

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 08:59

Napoleon,

Ymke heeft nog niks van haar laten horen.

Zullen wij het zo afspreken (mits jij dat oke vindt).
Dat wij zowieso met onze eigen paarden het wel door laten gaan (verzamelen bij stal Arends tussen 9.30 en 10.00 uur).
Het zou jammer zijn als het namelijk niet doorgaat (terwijl ik wel een trailer heb geregeld *LOL* ).

Laten we het vandaag maar anders eventjes afwachten, ymke moet volgens mij vandaag werken (volgens mij zie je haar vandaag bij Arends). Vanavond om 8 uur ben ik op bokt, kijken of er op het laatste moment wat geregeld is.

Misschien een optie dat wij met onze eigen paarden naar de boschoeve rijden, en het clubje van de manegepaarden daar oppikken?

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-03 10:02

Oke, wij laten het in ieder geval met de eigen paarden wel doorgaan. We kunnen eventueel de andere ophalen bij de manege maar dan veranderd het wel de plannen aangezien ik dan niet nog eens uren ga rijden en vervolgens de andere weer op de manege ga afzetten. Het is namelijk vanaf stal Arends ong. 1 uur rijden naar de Boshoeve, dan zullen de ruiters met gehuurde paarden zelf de weg terug moeten rijden vanaf de dagcamping.

Ik zie Ymke vanmiddag wel op stal en zal dan even vragen wat nu precies de bedoeling is van het verhaal. Laten we afspreken dat we vanavond rond 8 uur even op bokt zijn om dit af te ronden Knipoog

Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 10:38

ha, misschien kom ik jullie wel tegen in de Vuursche bossen.

Met rijden heb ik altijd mijn Bokt pet op, dus dan kan niet missen Sigaar

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 19:05

Ik moest vanmorgen werken en vanmiddag mijn eigen dikkie doen dus ik ben nu pas online!

We hebben echt een gigantisch probleem!!!
Ik ben vandaag naar de boshoeve geweest om de paarden te reserveren. Maar helaas tot mijn grote spijt krijgen we geen paarden mee i.v.m harde ondergrond ofzoiets Verward . Ik had eventueel vervoer kunnen regelen maar door dit heb ik dus niks meer gezocht. Ik heb ongeveer gesmeekt of ik paarden mee kon krijgen maar hoe ik het ook probeerde, het is niet gelukt. Ze willen geen ongelukken!
Ik ben i.i.g. vanavond om 20.00u online en dan kijken we wat we doen. Sorry, ik heb alles geprobeert maar ik weet zo gauw geen andere oplossing voor diegene die paarden zouden huren. Scheve mond

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 19:12

He wat ontzettend jammer! Scheve mond Huilen
Maarja, niks aan te doen, kan het van hun kant ook wel begrijpen.

We kunnen wel doen dat degene met eigen paarden wel gewoon gaan rijden (of ook niet Haha!), en dat we dan savonds alleen pannekoeken ofzo gaan eten? (is maar een idee)

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 19:15

He jeetje wat jammer.

Zo op verheugt Verdrietig
Weer Ymke niet meeten en bram & tiko & nappie & de rest :'(

mammasan

Berichten: 365
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Muiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 19:59

Wij kunnen ook niet mee, Naziri hoest weer behoorlijk. Hij heeft natuurlijk net twee maanden stil gestaan dus ik heb net Napoleon gebeld om te zeggen dat wij niet komen. Volgens mij gaan Dynamiek, Napoleon en Tiko wel, dus ik hoop dat zij in ieder geval lekker weer hebben.

Misschien kunnen we een nieuwe datum prikken?

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 20:02

of we spreken op de dagcamping af om te picknicken ofzo Schijnheilig

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 20:02

Ja, een nieuwe datum moet er zeker ook komen!

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 20:03

Weet jij waar de dagcamping is dan? Tong uitsteken