Boktmeeting in 't Gooi (23 februari)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Op welke dag gaan we de Gooimeeting houden.......

Zaterdag 15 Februari
2 (11%)
Zondag 16 Februari
1 (5%)
Zaterdag 22 Februari
1 (5%)
Zondag 23 Februari
13 (76%)

Totaal aantal stemmen: 17


Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 00:09

Hij is zeker hoor. Dus wat dat betreft kan hij in de kalender. Ik denk dat we Napoleon het beste kunnen aan houden als organisator. Oorspronkelijke topic was dacht ik van Ditta, maar die laat zich hier niet zo veel meer zien. We spreken af op een dag camping. Preciese adres weet ik niet.


Owja, en Napoleon...de 'eigenpaarden' moeten naar stal arends komen toch??

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 01:52

Op mij na! Aangezien ik meerijdt met de gehuurde paardengroep!

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-03 08:32

Tiko schreef:
Hij is zeker hoor. Dus wat dat betreft kan hij in de kalender. Ik denk dat we Napoleon het beste kunnen aan houden als organisator. Oorspronkelijke topic was dacht ik van Ditta, maar die laat zich hier niet zo veel meer zien. We spreken af op een dag camping. Preciese adres weet ik niet.


Owja, en Napoleon...de 'eigenpaarden' moeten naar stal arends komen toch??


Ik ben dus de organisator Verward Haha! Is prima hoor Knipoog

Aangezien de Boshoeve dus niet zoveel ruimte heeft voor trailers kunnen de mensen die met een trailer komen dus het beste bij Stal Arends parkeren op het grote parkeerterrein. Iedereen die met zijn eigen paard komt kan me een pb-tje sturen zodat ik zeker weet op wie we allemaal moeten rekenen.

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-03 23:19

Laten we om 11 uur vertrekken vanaf beide opstap-plaatsen, dus: Om 10 uur verzamelen bij de Boshoeve of Stal Arends, daarna voorrijden (voor diegene die een paard gaan huren) en opzadelen en om 11uur vertrekken richting de dagcamping. Zijn we om 11.30uur op de dagcaming en kunnen we samen rijden, daarna terug naar onze opstap-plaatsen en rond 15uur samen lekker een pannekoek eten.

Vanaf Stal Arends heb ik nog wel een plekkie in de auto voor 2 a 3 mensen en desnoods nog 2 in de achterbak }> Knipoog

Ok, als iedereen het er mee eens is dan houden we het dus op 11 uur vertrekken vanaf beide opstapplaatsen............ Dan kan Karin dat dus bij de "rest" noteren Knipoog

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 00:20

napoleon schreef:
daarna voorrijden (voor diegene die een paard gaan huren) en opzadelen en om 11uur vertrekken richting de dagcamping.


Zullen we eerst opzadelen en dan voorrijden, gaat misschien iets beter Haha!
Maar lijkt mij prima hoor!

Nog een poging: Is er iemand met een plekje over in de auto, zodat ik vanaf de boshoeve mee kan rijden naar de pannenkoekenhut?

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 18:04

Bij mij past het niet meer!
Ik kan eventueel regelen dat mijn vriend ook meegaat. (niet paardrijden, hij vind auto's leuker) Maar die moet dan wel verplicht mee pannenkoeken eten Tong uitsteken

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 13:48

Ik heb er zo'n zin in.
Helaas zit ik niet op patsia maar ik weet niet welke dagcamping jullie bedoelen Haha!

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 22:18

Dus wij spreken om 10 uur af bij de boshoeve met Ymke, wachten we vooraan oprijdpad op elkaar of rijden we allemaal gewoon door en zien elkaar daar ergens wel?

Ik heb er ook zin in! Na het zoveelste gooitmeetingtopic komt er eindelijk een beetje schot in Lachen
alleen jammer dat we niks meer van ditta horen! Scheve mond


Wie neemt er allemaal een digi mee? Ik wel! Maar aangezien er op mijn digi maar 40 foto's kunnen moeten er natuurlijk wel nog meer mensen zijn met digi's Haha! Melissa? Schijnheilig

Cryssie
Berichten: 2642
Geregistreerd: 10-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 22:26

he dames,
ik ga niet mee. me paard is helemaal niet in orde, dus ik ga helaas niet mee Huilen . veel plezier en ik hoor het wel hoe het is gegaan

groetjes meghann

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 22:44

Is er buiten #Ymke# niemand die met de auto naar de boshoeve komt?
Ik kan wel kijken of ik de digi van m'n vader mee kan krijgen...

mammasan

Berichten: 365
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Muiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 14:11

Ik neem mijn digi ook wel mee!

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 15:16

Echt even een blonde Actie! Ik ben net aan het rekenen! Ik denk SH*T, ik moet werken de 23e. Dan werk ik tot 13.00 en kan ik dus niet mee!
Ik helemaal Depri, hoe moet ik dit uit gaan leggen. Ga ik in m'n agenda kijken, is de 23e op een zondag en ik moet dus op zaterdag werken
Ik ben verder helemaal niet blond, als ik nou eerst in m'n agenda had gekeken inplaats van meteen te gaan panieken. Frusty Verward Schijnheilig

Even voor de goede orde (ik moet altijd alles 100% zeker weten Haha! )

We verzamelen rond 10.00 bij De Boshoeve! Zorg dat je op tijd bent! Dan kunnen we alles op ons gemak doen en hoeven we niet te haasten! Ik moet i.i.g. voorop. Zowieso omdat ik de weg weet en omdat bram anders gaat flippen! Diegene die naast mij rijdt zien we dan wel, 1 stuk moeten we toch achter elkaar rijden omdat het te smal is. We zorgen dat we om 11.00u bij de camping zijn.Dat betekent dat we om uiterlijk 10.30 moeten vertrekken! Ik wissel met Napoleon woensdag ofzo wel even mobiele nummers uit en spreken we het precies af. Wil diegene die voor de zekerheid zijn mobiel ook meeneemt mij even PB voor zijn/haar nummer, want 2 mobiele nummers is handiger dan 1, aangezien mijn mobiel nog wel eens raar kan doen!

Ik ga even een lijst maken!

Verzamelen op de Boshoeve

- Ymke - eigen paard
- Tiko - eigen paard
- Sanja - eigen paard
- Melissa - manegepaard
- Steffi - manegepaard
- Lautjuh - manegepaard
- Richtje - manegepaard
- Ditta - manegepaard
(dan heb ik ook nog Ross staan, wat doe jij?)


Verzamelen op stal Arends

-Napoleon
- Dynamiek
- Mammasan


Aangezien Meghann heeft afgezegd kan ik Richtje mee in de auto nemen naar het pannenkoekenhuis!
Bij mij in de auto:
Steffi
Melissa
Lautjuh
Richtje

Wil alleen nog even weten wie er allemaal mee gaan pannenkoeken eten want dat was nog wat onduidelijk!

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 19:09

Ymke blond Bloos ik schrok al toen ik dit stukje zag: "Ik denk SH*T, ik moet werken de 23e. Dan werk ik tot 13.00 en kan ik dus niet mee!
Ik helemaal Depri, hoe moet ik dit uit gaan leggen".. maar gelukkig een blonde actie Haha!

Ross gaat volgens mij niet mee! (dat zei Lautjuh), dus daar hoeven we niet op te rekenen.

Ymke ik zal je even mijn mobiele nummer pben, voor als we elkaar kwijtraken bij de boshoeve Tong uitsteken

Ik, Melissa en Lautjuh gaan iig. mee pannenkoeken eten!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 19:39

Ik zal je ook even mijn 06-nummer pb-en.
Ik dacht alleen dat Myrthe (Tiko) op stal arends zou starten.
Wat is trouwens precies het adres van de Boshoeve? En waar verzamelen we, is er ergens een plek om af te spreken zodat we elkaar makkelijk kunnen vinden?

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 21:24

Adres van de boshoeve kan ik niet vinden in de Gouden Gids Haha! Dus dat moet Ymke even melden Haha! Het was geloof ik de jachthuislaan!

Ja dat vroeg ik ook al, of we ergens vooraan afspraken, in de kantine, of gewoon bij de parkeerplaatsen ofzo. Is wel handig om te weten Haha! Dat niet straks de ene helft vooraan staat te wachten en dat de andere helft al in de kantine zit te wachten Tong uitsteken

Hoe lang moeten we ongeveer voorrijden? Want als we daar om 10:00 moeten zijn, en om 10:30 wegmoeten, hebben we niet zo heel erg veel tijd!

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-03 22:02

Steffi schreef:
Hoe lang moeten we ongeveer voorrijden? Want als we daar om 10:00 moeten zijn, en om 10:30 wegmoeten, hebben we niet zo heel erg veel tijd!


Het is idd de Jachthuislaan en het voorrijden zit niet in de huurtijd inbegrepen Knipoog

Iedereen die naar Stal Arends komt kan me een pb-tje sturen, krijgen jullie mijn mobiele nummer voor als er wat aan de hand mocht zijn onderweg......

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 23:31

ross gaat idd niet meer mee!
ik zei dat ze ff alles moest gaan regelen en toen zei ze: laat maar Haha!

ik ga mee pannekoeken eten *jeuh* Haha!
en ik neem mn vaders digi mee!

Kan je pinnen op de boshoeve? Haha!

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 10:35

napoleon schreef:
Het is idd de Jachthuislaan en het voorrijden zit niet in de huurtijd inbegrepen Knipoog


Nee maar kijk Haha! Als we daar nou om 10 uur zijn, paardjes zoeken, poetsen, opzadelen (laten we zeggen 10:20 klaar), en als ze dan willen dat we een half uur voorrijden (wat me sterk lijkt Haha! ) dan komen we in tijdnood, zo bedoelde ik het Tong uitsteken

mammasan

Berichten: 365
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Muiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 10:44

Ik denk niet dat ik mee ga pannenkoeken eten. Ik ga met de trailer naar stal Arends, het ljikt me niet z'n goed idee om Naz op de wagen te zetten en rustig pannenkoeken te gaan eten. Met het reizen enz zullen we wel twee of drie uurtjes onderweg zijn. Ik ben bang dat mijn trailer dan aan digellen ligt al ik terug kom. Ik wil hem dus eerst op stal zetten, en moet dan even kijken hoe lang dat allemaal duurt. Tegen die tijd kan altijd even met iemand bellen om te kijken of het nog zin heeft om langs te komen.

mammasan

Berichten: 365
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Muiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 10:45

Ik hoop trouwens dat het tegen die tijd een beetje dooit, want de paden zullen wel bevroren zijn.

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 17:53

Ja, ik hoop ook dat het nu niet meer gaat vriezen.
De paden in het spanderswoud vielen vandaag trouwens hardstikke mee, alleen een heel enkel stukje wat nog een beetje hard was!

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 19:21

dus we betalen pas vanaf het moment dat we vertrekken?
Dus van half elf tot half 1?

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 21:51

Als het goed is wordt het eind deze week iig wat warmer, dat is dan vast en begin Lachen, moet het alleen nog doorzetten....

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 20:44

Je moet ongeveer 10 min. voorrijden.


Ik heb nu een heel groot probleem. Ik dacht dat iemand van stal mee zou rijden en die gaat nu ineens niet meer mee. Ik ben dus trailerloos - vervoerloos . Is er iemand die toevallig nog een plekje in de trailer heeft en langs mij kan rijden??? (vlak aan de snelweg richting boshoeve) . Mijn paard is heel erg braaf op de trailer en in de trailer tegen andere paarden. Als niemand een plekje heeft moet ik iets anders zien te regelen. Ik ga geen manegepaard huren aangezien ik buiten een bange poeperd ben en alleen alles durf op mijn bollie omdat ik die ken.
Ik probeer als een gek vervoer te regelen of een trailer te lenen!!

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 20:50

Ik kan om een of andere duistere reden mijn berichten niet meer wijzigen! Dus moet ik maar een nieuw bericht openen!

Voor de goede orde, dit is het nieuwe (ik hoop goeie Tong uitsteken lijstje)

Verzamelen op de Boshoeve

- Ymke - eigen paard
- Melissa - manegepaard
- Steffi - manegepaard
- Lautjuh - manegepaard
- Richtje - manegepaard
- Ditta - manegepaard

Verzamelen op stal Arends
-Napoleon
- Dynamiek
- Mammasan
- Tiko

dit is het nieuwe Lijstje, Sanja heb ik eruit gehaalt bij *verzamelen Boshoeve* en Tiko staat nu bij stalArends.