25 januari LAN-Party update

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Karin

Berichten: 65337
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 15:17

Nee hoor Mike, het was positief bedoeld: het station van Rijssen ligt 10 km verderop en dus heb je 20 km om te racen.

Overigens vinden er wel snelheidscontroles plaats op de provinciale weg tussen Nijverdal en Rijssen. Haha!

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 18:50

Maar daar heeft Mike toch geen last van. Hij hoeft ze niet te betalen.

sietssie

Berichten: 442
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Kraggenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 21:19

Nimber schreef:
hey leuk mark ook nog iemand die ik niet ken Lachen

had ik al gezegd dat ik er zin in heb?
Ik weet nog niet hoelaat ik kom maar neem misschien sietsi ook mee!


wat leuk dat ik dat soort dingen ook altijd weet Verward
maar hoelaat wou je weg gaan dan?? want ik moet ff kijke met me stage of ik kan.

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 22:29

Karin"]
Nee hoor Mike, het was positief bedoeld: het station van Rijssen ligt 10 km verderop en dus heb je 20 km om te racen.

[size=9]Overigens vinden er wel snelheidscontroles plaats op de provinciale weg tussen Nijverdal en Rijssen. Haha![/size]
[/quote]

Sommige mensen begrijpen je dan toch Haha!

Je hoort het Roy! Het is makkelijker dus Rijssen! Extreme duivel

[quote="Yootha schreef:
Maar daar heeft Mike toch geen last van. Hij hoeft ze niet te betalen.


Breng me nou niet op ideeen Haha!

Moeten er trouwens nog stekkerblokken, UTP kabels enz. geregeld worden? De vorige LAN ging dat nog maar net goed *LOL*

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-03 22:43

Ik denk dat ik toch maar ff met je mee ga naar het station in Rijssen Mike! Haha!

Hubjes, kabels en de hele mikmak heb ik vandaag kunnen regelen via *tromgeroffel* IME!!!! Al het spul van de vorige LAN staat nog bij Karin en we hebben permissie om zijn spul te gebruiken. Stekkerblokken hoef je niet persé mee te nemen, die hebben wij ook wel liggen. Voor alle zekerheid mag je ook zelf een netwerk-kabeltje meenemen Haha!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 23:05

Nee ik pak nijverdal anders moet ik 40-50 minuten op deventer gaan wachten en daar heb ik niet echt zin in... Moet toch wel lukken of niet?

ikke

Berichten: 37648
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 00:14

Maarten, ik moet helaas afhaken. M'n vriendin heeft kaartjes voor de western-experience en verwacht dat ik ook meega. Nou ja, ik wil ook wel weer eens lachen om al die uitgedoste types *LOL* *LOL* Volgende keer beter.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 00:20

Dan weet ik ook voldoende en kom ik dus zeker met de trein. Tony, zou ik dan jouw extra pc mogen gebruiken? Ik hoop dat ik op tijd vrij kan krijgen zodat ik ook met opbouwen nog kan helpen eigenlijk Lachen

MarkKH
Berichten: 551
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 10:13

hmmmm had het idee om ook nog een pctje mee te nemen, echter enkele duistere sujetten hebben gisterenmorgen een einde aan die ilusie gemaakt. Cylinder uit de deur gebroken, hele huis overhoop, drie desktops en een laptop gestolen.... De heren waren alleen zo dom geweest om hun breekijzer en een aansteker achter te laten.

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-03 19:42

dames en heren (appelen en peren) Haha! Ik merk het al weer, de sfeer zit er goed in... dat wordt een uitermate gezellig weekend!! maareuh... ik raak de draad een beetje kwijt in dit topic. Ik had eigenlijk gehoopt om dit topic een beetje 'zakelijk' te houden en alleen officiele medelingen te doen hiero, dus mag ik jullie verzoeken naar onderstaand topic te verhuizen als jullie willen 'infeesten'? Thanx! Haha!

[BM] Sleepover-LAN-winter-bbq op 25 januari!

Oh ja... nog even wat zakelijks:

ik wilde voorstellen dat de minimale bijdrage (meer mag natuurlijk ook als jullie dat graag willen Schijnheilig ) voor het weekend 7.50 euro is als je geen drinken of snacken meeneemt en 5 euro als je wel wat te drinken e.d. mee neemt.

vvtjuh

Berichten: 2347
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Boven de bomengrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 20:52

Ik dacht dat het savonds was?
Is het alleen overdag?

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 21:03

hahaha nee vvtjuh, allebei. Maargoed, Maarten ik kom met de trein en ik heb zaterdag vrij dus ik ben er ook al redelijk vroeg (vroeg genoeg om te helpen opbouwen waarschijnlijk), dus een uurtje of 1 a 2 denk ik. Van wie heb ik het foonnummer nodig om me van het station op te halen? Bloos

Tallie1979
Berichten: 22776
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 23:57

ik weet nog niet hoe laat ik er ben Lachen

Hopelijk een beetje bijtijds Lachen

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 13:27

Je hebt mijn nummer toch duh... en Mike zou je ophalen.....

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 16:39

Jurga schreef:
Je hebt mijn nummer toch duh... en Mike zou je ophalen.....


En als ik er nou eens eerder ben als jullie? Als ik tenminste niet naar Lunteren kom eerst Tong uitsteken

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 17:00

Hmmmz moeilijk... als je eerder hier bent kunnen we Mike uitschakelen en hoeven we geen Blof aan te horen... (twee bijna autorijbewijsbezitters kunnen samen vast wel door voor een, niet dan?) OF ik heb Mike niet meer 4en hele heenreis voor mij alleen... *zucht, moeilijk...*

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-03 00:51

Nog even iets... kunnen de mensen die hebben aangegeven een matras te willen lenen even melden of ze wel of geen slaapzak en kussen oid meenemen? Dan kan ik daar ook rekening mee houden...

Morgen ga ik vlees bestellen voor de bbq, ik zit te denken aan spare-ribs, worstjes, speklapjes en hamburgers. Daarbij diverse salades, sausjes en stokbrood en kruidenboter. *smul*

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 02:48

Ik neem een slaapzak + kussen mee Haha!

Hmm, wat lust ik wat op het menu staat... spare-ribs, worstjes, speklapjes en hamburgers... salades, sausjes, stokbrood, kruidenboter... verrek, alles dus *LOL*

Hmm, dit verbaast mij........ niet Tong uitsteken

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 02:50

Voor mij.. is het allemaal nog onduidelijk.. maar ik neem deze week nog wel even contact met je op. Knipoog
Wat evt. eten betreft... ik leef tegenwoordig op broodkruimels.. dus daar hoef je je geen zorgen om te maken.

MarkKH
Berichten: 551
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 10:46

Maarten schreef:
Nog even iets... kunnen de mensen die hebben aangegeven een matras te willen lenen even melden of ze wel of geen slaapzak en kussen oid meenemen? Dan kan ik daar ook rekening mee houden...

Morgen ga ik vlees bestellen voor de bbq, ik zit te denken aan spare-ribs, worstjes, speklapjes en hamburgers. Daarbij diverse salades, sausjes en stokbrood en kruidenboter. *smul*


Wat slapen betreft neem ik alles mee.....

Dat menu ziet er vreselijk lekker uit! Kwijl Ook gewoon tof om in de winter te BBQ-en, zo van het is al weer bijna zomer!
*LOL*

Is heb der zin in, en ben benieuwd om iedereen te ontmoeten!

MarkKH
Berichten: 551
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 10:55

O ja Maarten, heb je nog wat aan een 20 poorts switch en een stoot netwerkkabels? Dat hebben de heren van het "gilde" niet meegenomen bij ons thuis Haha!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 15:04

Oh ja Maarten ik mis de saté en de drumsticks Haha! Vingers aflikken

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 15:21

Sleur mijn dekbed mee en kussen, dus dat matras zal goed misbruikt worden Haha!

Menu ziet er goed uit, al zal ik zelf weinig aan eten toekomen vrees ik! Ik neem aan dat er Grolsch geschonken word? Zelf neem ik nog een krat Hertog Jan mee en wat rooie stieren om 's middags te ontwaken Haha!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 16:38

Ik kan ook wel slaapzak en kussen meenemen denk ik. Slaapzak iig zeker, verder zal ik even kijken wat ik nog kan dragen en de trein mee in kan nemen Haha!

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 17:03

Hehe ik eindelijk ook weer eens online, mijn pc is overleden al 3 maanden ongeveer dus nu mis ik alle voorpret!!
Ik neem mijn eigen slaapspullen mee.
Ik haal voor die tijd Joleen op en dan komen we samen die kant op.
Ik ben daar weleens geweest tijdens de almelose ruiterdagen, toen deed maarten mijn was bij zijn ouders, geweldig is hij he?!)
Maar of ik het nog weet te vinden?????