Foto's Deel 2

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tallie1979
Berichten: 22776
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 21:47

Hmm.. Tong uitsteken

Leuke foto's hoor Tony.. Is er ook nog iemand die foto's van Tony heeft zonder pet??

Hij was zo SCHATTIG zonder pet ( en dat vond hij niet leuk ) *LOL*

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 23:41

Zooo damn... hoe bedoel je : Ik kan niet normaal op foto's staan?!!!

Op de 1e foto: vette lol *LOL* En op die andere foto beetje stoned.... Nerd

Volgens mij bestaat er geen 1 foto die gewoon 'normaal' is met mij erop Gaaaap Haha!

joshua
Berichten: 1176
Geregistreerd: 07-12-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 01:41

Haha met mij hetzelfde geval hoor ben gewoon niet fotogeniek en ben daarom heel goed in het wegduiken.Om de een of andere reden is het alitjd zo een slechte foto dat ik er depri van word Knipoog

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 10:20

Leuke foto's en ja ik was die avond ook niet echt fotogeniek Haha! Het was wel erg gezellig!! En de privémeeting van de 3 musketiers was ook top Haha! Ik ben wel een beetje gaar vandaag Schijnheilig

Ja waar zijn die foto's van Tony zonder pet Verward Zag er wel erg kjoet uit hoor Knipoog

Tallie1979
Berichten: 22776
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 12:20

Hehe, heb je op die ene foto mijn kop gezien, tjeez wat keek ik vaaag zeg! *LOL*

Beetje zuinig Tallie?? *LOL* Zal eens kijken of ik het eruit kan knippen strax *LOL*

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 13:51

Ik heb foto's van Tony zonder pet volgens mij *LOL* *LOL* Iedereen was t nog meer met mij eens dat Tony kjoet is (slowchat topic ergens) Haha!
Ik zal eens zien of ik ze op de compu kan krijgen vandaag of morgen

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 15:49

Ja ja echt waar... ik ging vrijwillig... De schade valt mee Haha!
Maar ik was echt het slachtoffer daar hoor, maar ik heb hele goede foto's (die ik nogsteeds niet op bokt kan zetten) Die komen zsm...

Sterre schreef:
En Noot, die foto is echt cute!!! (zie ik het goed, drink jij chocomel bij je eten?? Je lijkt ´n broer(tje) wel *LOL* !! Chocomel... bij de fonue... hoe verzin je het *LOL* !!!)

Chocomel is zo'n beetje het enige wat ik lus en tsja... ik moest toch wat drinken (jullie kennen me Schijnheilig )

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 22:32

joshua schreef:
Haha met mij hetzelfde geval hoor ben gewoon niet fotogeniek en ben daarom heel goed in het wegduiken.Om de een of andere reden is het alitjd zo een slechte foto dat ik er depri van word Knipoog


, heb ik ook Schijnheilig Haha!
Maar ach... nu krijgt iedereen zo'n lekker fout beeld van mij, dan kan ik IRL alleen nog maar meevallen Sigaar *LOL*

Ethelate

Berichten: 21123
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 22:39

grassie"]
[quote="joshua schreef:
Haha met mij hetzelfde geval hoor ben gewoon niet fotogeniek en ben daarom heel goed in het wegduiken.Om de een of andere reden is het alitjd zo een slechte foto dat ik er depri van word Knipoog


, heb ik ook Schijnheilig Haha!
Maar ach... nu krijgt iedereen zo'n lekker fout beeld van mij, dan kan ik IRL alleen nog maar meevallen Sigaar *LOL*
[/quote]
klinkt bekent in de oren... Schijnheilig

Noot, ik zeg je nu al, niemand wil 100 eva-die-bowlt-foto's zien...