Fotomeeting paarden Noorderbos Stadskanaal [GR]

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Fotomeeting paarden Noorderbos Stadskanaal [GR]

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 20:18

Hehe, nog een meeting in het noorderbos, sorry maar het is een ideale plek voor mij op 10 minuten fietsen en het is er nu zo mooi.

Hoi allemaal!

Ik organiseer weer een fotomeeting in het Noorderbos en het zal plaats vinden in mei. Dus het is al snel, heb vaak gehad dat als je vroeg tijdig een topic maakt dat na een tijdje mensen toch niet meer willen of kunnen of niet meer meelezen omdat het topic ver-oud is.

Het Noordbos ligt dichtbij het Refaja ziekenhuis in Stadskanaal. Dus erg makkelijk te vinden.
Het bos is niet heel groot maar wel groot genoeg om er een meeting te organiseren, er is ook een meertje waar de paarden ook in kunnen, heb ik al vaker met de paarden gezwommen en er ligt meestal ook geen gevaarlijke dingen in het water zoals glas/plastic of dergelijke.
Ik wil graag 8 fotografen hebben en 4 modellen, de fotografen werken dan in groepjes van 2, het schema word nog gemaakt als er genoeg fotografen enzo zijn.

Het zou leuk zijn als er een bepaald thema was per paard, hoeft niet perse maar stel je hebt nog iets leuks voor jezelf / je paard liggen zou het top zijn.

Modellen:
- Believe - Appaloosa shetlander - Naamloos :') - http://i61.tinypic.com/seyqdw.jpg
-
-
-
Reserve modellen:
-
-
-
-

Fotografen:
-
-
-
-
Reserve fotografen:
-
-
-
-

Belangrijk voor modellen:
Zorg ervoor dat je paard er schoon en netjes uit ziet, zorg voor een net en schoon hoofdstel / halster en neem een extra touw mee voor de zekerheid, ook een borstel is wel handig en wat lok dingetjes zoals koekjes / plastic zakjes om je paard zijn aandacht te trekken.

Belangrijk voor fotografen:
Zorg ervoor dat je genoeg geheugen en accu mee hebt, ook een lunchpakket en een tas voor je camera zou handig zijn.

De rest komt nog, schema ben ik mee bezig. Vragen? Vraag ze.

Anoniem

Re: Fotomeeting paarden Noorderbos Stadskanaal [GR]

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 20:22

De pony die ik heb ''ingeschreven'' gaat ovb mee, moet eerst nog overleggen met eigenaar of zij het goed vind en of de pony dan nog op de boerderij staat, gaat meestal in mei naar het grote land een heel stuk verderop maar als ik even overleg misschien dat ze haar dan op de boerderij wil laten staan.

Jolliej

Berichten: 3371
Geregistreerd: 24-09-09
Woonplaats: Firdgum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 20:47

Ik zou me onder voorbehoud van de datum en het ontvangen van mijn nieuwe lens :p wel op willen geven als fotograaf!

Anoniem

Re: Fotomeeting paarden Noorderbos Stadskanaal [GR]

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 21:02


Ineke_Britt

Berichten: 1187
Geregistreerd: 25-12-05
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 21:17

Ik wil wel meedoen met Romy een kwpner. Heb leuke setjes liggen.

Ik krijg via mijn tel geen foto op bokt. Komt zo snel mogelijk
Laatst bijgewerkt door Ineke_Britt op 04-05-14 21:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Fotomeeting paarden Noorderbos Stadskanaal [GR]

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 21:19

Leuk Ineke zag al leuke foto's op Facebook!
Heb je ook even een foto in een link voor mij?

Modellen:
- Believe - Appaloosa shetlander - Naamloos - http://i61.tinypic.com/seyqdw.jpg
- Ineke_Britt - KWPN - Romy
-
-


Fotografen:
- Jolliej
-
-
-

eiber
Berichten: 478
Geregistreerd: 11-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 21:25

hoi, ik wil graag 2 deelnemers opgeven: mijn dochter en haar paard Bibi en een vriendin met haar paard Roxanne. Paarden zijn moeder (zwart, KWPN , 1.69, voormalig Gronings Kampioen Stermerries ) en dochter ( zwartbruin, 1.69) . Dit is wel onder voorbehoud van de datum. We hebben vervoer en wonen dichtbij de locatie.

Ineke_Britt

Berichten: 1187
Geregistreerd: 25-12-05
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 21:26

Hihi komt eraan. Als goed is morgen.

Ja zag je oproep op fb en heb nog niet veel foto's van room.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 21:29

eiber schreef:
hoi, ik wil graag 2 deelnemers opgeven: mijn dochter en haar paard Bibi en een vriendin met haar paard Roxanne. Paarden zijn moeder (zwart, KWPN , 1.69, voormalig Gronings Kampioen Stermerries ) en dochter ( zwartbruin, 1.69) . Dit is wel onder voorbehoud van de datum. We hebben vervoer en wonen dichtbij de locatie.


Leuk dat je ze opgeeft, heb je ook een foto van de paarden, en welke is de moeder en welke is de dochter haha?
Zou je het zo kunnen op schrijven?

- eiber - dochter - ras - naam paard - foto
- eiber - vriendin dochter - ras - naam paard - foto

Is wat overzichtelijker namelijk! ;)

Is goed Ineke! Ik wil ook wel 1 van je facebook afhalen als je dat goed vind?

anniekasaur

Berichten: 838
Geregistreerd: 03-02-12
Woonplaats: Delfzijl

Re: Fotomeeting paarden Noorderbos Stadskanaal [GR]

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 21:37

Ik wil me ook wel opgeven ovb datum en vervoer!

anniekasaur - Chuckie - shetlander - foto komt zsm! Zit nu op mijn telefoon

Anoniem

Re: Fotomeeting paarden Noorderbos Stadskanaal [GR]

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 21:39

Leuk! Ik zet je op de reserve lijst!

Anoniem

Re: Fotomeeting paarden Noorderbos Stadskanaal [GR]

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 21:41

Modellen:
- Believe - Appaloosa shetlander - Naamloos - http://i61.tinypic.com/seyqdw.jpg
- Ineke_Britt - KWPN - Romy -
- eiber's dochter -
- eiber's dochter's vriendin -

Reserve modellen:
- anniekasaur - shetlander - Chuckie

Fotografen:
- Jolliej
-
-
-

Ineke_Britt

Berichten: 1187
Geregistreerd: 25-12-05
Woonplaats: Stadskanaal

Re: Fotomeeting paarden Noorderbos Stadskanaal [GR]

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 23:00

Ja hoor Nikki dat is gord

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 09:44

Believe schreef:
Modellen:
- Believe - Appaloosa shetlander - Naamloos - http://i61.tinypic.com/seyqdw.jpg
- Ineke_Britt - KWPN - Romy - http://i60.tinypic.com/256wsnt.jpg
- eiber's dochter -
- eiber's dochter's vriendin -

Reserve modellen:
- anniekasaur - shetlander - Chuckie

Fotografen:
- Jolliej
-
-
-


Ik betwijfel of het wel zo handig is eiber dat jij praat over 2 modellen zeg maar, weet jij alle dingen over het paard van de vriendin van je dochter en kan je snel aan informatie komen? Want we moeten natuurlijk weten of het paard over bruggetjes durft, bang is voor honden, liever niet met andere paarden in contact wil of dergelijke, en of het paard los kan en of de vriendin ook rijfoto's wil enzovoort.

Gydja

Berichten: 3010
Geregistreerd: 12-06-09
Woonplaats: Drenthe

Re: Fotomeeting paarden Noorderbos Stadskanaal [GR]

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 11:17

Ehmn ik zou wel graag met mijn paard of als fotograaf mee willen. Alleen ik heb nog nooit een fotomeeting gedaan of er bij aanwezig geweest. Kan iemand mij vertellen wat er precies de bedoeling is, wat er gedaan word en hoe? Verder vraag ik me ook nog af of er kosten aan verbonden zijn?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 16:42

Ik ga een datum kiezen, graag invullen wat jullie het beste uitkomt!

Citaat:
Zaterdag 10 mei (erg vroeg maar misschien lukt het?)
Zaterdag 17 mei
Zondag 18 mei
Zaterdag 24 mei
Zaterdag 31 mei


Gydja: Zou fijn zijn als je als fotograaf mee ging! Nou je komt aan op de locatie waar we met z'n allen gaan verzamelen, dan gaan we naar de locatie zelf en zoeken we leuke plekken op om foto's te maken, de fotografen werken in 2 en dan gaan de fotografen steeds per model 15 minuten foto's maken, en zo gaat het door, dus eigenlijk gewoon een fotoshoot maar dan met meerdere paarden.
Er zijn geen kosten aan verbonden behalve voor jezelf de reiskosten als je naar de locatie moet komen. Dus het is gratis.

eiber
Berichten: 478
Geregistreerd: 11-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 18:31

Citaat:
Ik betwijfel of het wel zo handig is eiber dat jij praat over 2 modellen zeg maar, weet jij alle dingen over het paard van de vriendin van je dochter en kan je snel aan informatie komen? Want we moeten natuurlijk weten of het paard over bruggetjes durft, bang is voor honden, liever niet met andere paarden in contact wil of dergelijke, en of het paard los kan en of de vriendin ook rijfoto's wil enzovoort.


De beide paarden zijn van mij. Mijn dochter rijdt op Bibi, en een verzorgster, in dit geval Judith, rijdt op Roxanne. Bibi is Parellli beleerd, zonder bit en een heel relaxed paard. Ze durft in het water, over bruggetjes etc. Roxanne, haar moeder, is wat heter. Beide paarden zijn niet bang van honden.Eventueel zou ik ook onze beide honden ( een jack russel en een boerenfox) mee kunnen nemen. Beide dames zouden wel graag rijfoto's willen.

Anoniem

Re: Fotomeeting paarden Noorderbos Stadskanaal [GR]

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 18:46

Oh tof! Komt je dochter op de shoot ook zonder bit? Lijkt me nog gaver ook al fotografeer ik dit keer niet haha!
Ik denk niet dat we nog meer modellen nodig hebben en aangezien we bijna geen fotografen hebben haha.
Zou je het rijtje hierboven even je naam achter de data's kunnen zetten dat jullie het beste uitkomt?
Zoek ik even meer fotografen!

Anoniem

Re: Fotomeeting paarden Noorderbos Stadskanaal [GR]

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 18:47

Modellen:
- Believe - Appaloosa shetlander - Naamloos - http://i61.tinypic.com/seyqdw.jpg
- Ineke_Britt - KWPN - Romy - http://i60.tinypic.com/256wsnt.jpg
- eiber's dochter - KWPN - Bibi -
- eiber's dochter's vriendin - KWPN Roxanne -

Reserve modellen:
- anniekasaur - shetlander - Chuckie

Fotografen:
- Jolliej
- Gydja (?)
-
-

En heb je nog een foto van de paarden voor mij eiber?

Gydja

Berichten: 3010
Geregistreerd: 12-06-09
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 20:12

Dan wil ik wel graag mee als fotograaf :) Als het maar wel graag in het weekend is want anders kan ik niet in verband met school :'D of ik moet net een leuk rooster hebben :P

Hebben jullie nog voorbeelden nodig?

eiber
Berichten: 478
Geregistreerd: 11-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 20:22

Afbeelding

Va links naar rechts: de kont van Vinni :P ,( zoon van Rox), Roxanne (moeder) en Bibi (dochter).

eiber
Berichten: 478
Geregistreerd: 11-07-05

Re: Fotomeeting paarden Noorderbos Stadskanaal [GR]

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 20:24

Beide paarden worden bitloos gereden, Bibi op een touwhalster, Roxanne op een bitloos hoofdstel. Wij hebben voorkeur voor de zondag, 18 mei, daar Judith altijd moet werken op de zaterdagen.

mandy_8

Berichten: 1086
Geregistreerd: 22-02-11

Re: Fotomeeting paarden Noorderbos Stadskanaal [GR]

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 19:59

hee, ik zou wel mee willen als fotograaf.

zijn de datums die je hebt genoemd definitief? Anders kan ik geen enkele dag i.v.m examens. Ik weet niet of meerdere hiermee zitten anders is een maandje of een paar weken later misschien een beter plan? (:

anders gaat het over ;p

Anoniem

Re: Fotomeeting paarden Noorderbos Stadskanaal [GR]

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 21:04

Jep het word echt een van de data's anders kan de pony die ik mee neem niet meer mee.

Gydja

Berichten: 3010
Geregistreerd: 12-06-09
Woonplaats: Drenthe

Re: Fotomeeting paarden Noorderbos Stadskanaal [GR]

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 09:30

Wat zijn de tot nu toe genoemde datums?