Chantalleke's Onstwedde avontuur

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Chantalleke's Onstwedde avontuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-03 18:14

Ik had met Supersmurf afgesproken dat ze zou bellen wanneer ze in Alkmaar was. Ze zou namelijk mt de trein naar Schagen komen en ik zou haar daar oppikken. Ik moest zoiezo al naar Schagen en stond dus rond 1 uur op het perron. De trein van 13:16 had 25 minuten vertraging en later werd gemeld dat ie helemaal niet reed. uiteindelijk kwam er eens een trein om 13.55 en daar zat geen SuperSmurf in. Verward Deze trein kon niet meer verder in verband met technische storingen. Lang leve de NS
. Toen belde SuperSmurf op dat ze op Uitgeest stond en dat ze zo de trein in zou stappen. Ik heb haar gemeld dat ze maar in Heerhugowaarderuit moest. Omdat die in Schagen nog steeds stil stond en geen kant op kon. Dus ik weer naar Heerhugowaard met de auto. Ik liep het perron op en daar kwam de trein ook al zodat ik niet hoefde te wachten. Haha! Wij in de auto en rijden maar. Norrd-Holland is netjes op snelheid gereden. Maar als je kijkt dat we rond half drie uit Heerhugowaard vertrokken zijn en dat we 10 voor vier in Leek stonden dan kun je de snelheid wel uit op maken. In Leek zouden wij naar Divoza gaan gewoon omdat SuperSmurf en ik wel benieuwd waren hoe dat was. Nou NIETS aan Boos! . Maar na evengoed sporenbandjes, elastiekjes en een liksteen gekocht te hebben zijn we richting Onstwedde gegaan.

Voorbij Assen kreeg ik een ruzie met een eend ( een eend auto dus Clown )
Die man kon absoluut bniet rijden en was vreselijk irritant. Aangezien ik een "heer "( in mijn geval een vrouw) ben was ik heel netjes om er achter te blijven. Ik kon me eigen wel opvreten. Maar daar zagen we de bordje al van een woonplaats dat ik niet uit kan spreken. Gasselte bla bla bla ofzo. Dus we waren er vlakbij. En jah hoor daar was Onstwedde. Dus wij zoeken naar de straat en die hadden we ook zo gevonden. Compliment aan MarijR voor de goede routebeschrijving Ze heeft deze namelijk al twee keer gestuurd naar mij.
Even later zaten we in de tuin maar al naar 5 minuten zitten kopnden we verkassen naar een stukje waar het zonnig bleef.
Al na een kleine 30 minuten was het al raaak met eenwaterpistool. Lang leve de speelgoedwinkels. Even later gingen we BBQen en dat ws super de super voor elkaar. Met salade's (lust ik niet maar evengoed), stokbrood, fruitjes in een sappie (ik weet niet hoe je het noemt) en natuurlijk het vlees. Na gezellig gegeten hebben. en nog een avontuurtje met een brandslang te hebben overleefd zijn we naar de jaarlingen en oudje toe gelopen. Dit is namelijk een tijdje lopen naar hun land.
Op de terugweg wilden we nog liften maar de boeren waren ons te slim af. Terug gekomen bij MarijR gingen we gezellig met elkaar babbelen en nog foto's bekeken. De fakkels waren aangestoken en toen het echt donker was hebben we met zijn allen nog een kaarsje voor Dorine aangestoken.
Op een gegeven moment moesten Dr_jacksel en ik naar de WC. Dus MarijeR legde het even uit waar het was. En aar stonden maar liefst *LOL* 2 *LOL* Computers. En we zijn geen bokters zonder er op te gaan om te bokten. Dus gelijk het eerste verslag afgerond. Helaas gingen later een paar mensen weg die niet bleven slapen. Een uurtje later had iedereen wat op Bokt gezet en zatemn we bij MarijR binnen. Nadat sommige hun oogjes dicht hadden gedaan enw eer open ( gelukkig) gingen we onze bedjes opzoeken. Voor ons ( Ed, Buitenzorg, Berdientje, pooh, Chatelaine, SuperSmurf en mij) was ht erg gemakkelijk we sliepen namelijk in ht stro. Schrobby, Rinnie1982, Cassidy, Gwen en MarijR sliepen boven. We werden die nachten door drie dingen geplaagd Boos! Een snurkende ED , Vliegen die op onze hoofd gingen zitten
en de tik tak stroom machine om knetter van te worden. Maar na enige tijd wakker te hebben gelegen ben ik toch in slaap gevallen waarna ik 's ochtends met een waterstraal uit de supersoaker nat werd gespoten(MarijR nog bedankt Het ontbijt was klaar en we konden zo aanvallen. Na nog even Samson buiten zien te rennen hebben wij ( SuprSmurf en IK) afscheid genomen. Om ongeveer........heb ik SuperSmurf op het station in Schagen gezet waarna ik huiswaarts ben gegaan. OM gelijk achter de computer te duiken om de foto's te zien.

marijR het was super gezellig en erg bedankt

EN tot de volgende keer
Laatst bijgewerkt door Chantalleke op 02-06-03 18:43, in het totaal 2 keer bewerkt

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 18:27

Gasselternijveenschemond?

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-03 18:30

Jah die jah

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 19:19

Yootha schreef:
Gasselternijveenschemond?


U zegt Haha! Haha! Haha! ... Hoe komen ze erbij???????? Verward

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-03 19:26

Dat vraag ik me ook af dacht dat het een tik fout was maar dus niet

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 16:55

Wij Drenthen zijn gewoon heel origineel.

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-03 18:23

Huh is dat zo??? Wist ik niet dat jullie orgineel zijn. Maar jul;lie brengen wel Norrd-Hollander in de war Haha!