Vragen over rietjes veiling?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MizzMontana

Berichten: 5680
Geregistreerd: 05-08-08

Re: Vragen over rietjes veiling?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-22 16:00

Leuk topic en goed dat je zo veel informatie hier over deelt. Ik ga even speuren of er wat bij zit voor dit jaar of volgend jaar.

Antonius

Berichten: 2319
Geregistreerd: 30-01-07
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-22 17:30

Hoe zit dat met vb chacco blue II: als ik eens google zie ik dat die ook aangeboden wordt via ollandhorses en daar staat dan dat rietjes niet mogen doorverkocht worden, spreken zelfs dat je een briefje van de eigenaar van de hengst mag verwachten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-22 19:32

kiki1976 schreef:
Zijn er weer genoeg


Klopt het is weer een hele lijst.
Ook weer verschillende nieuwe namen in verschillende prijsklassen en in verschillende richtingen.
Blijft altijd weer een uitdaging om zo'n collectie bij elkaar te krijgen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-22 19:33

MizzMontana schreef:
Leuk topic en goed dat je zo veel informatie hier over deelt. Ik ga even speuren of er wat bij zit voor dit jaar of volgend jaar.


Bedankt en veel succes met speuren.
In elk geval weer op alle rietjes een jaar gratis opslag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-22 19:45

Antonius schreef:
Hoe zit dat met vb chacco blue II: als ik eens google zie ik dat die ook aangeboden wordt via ollandhorses en daar staat dan dat rietjes niet mogen doorverkocht worden, spreken zelfs dat je een briefje van de eigenaar van de hengst mag verwachten?


Dat is natuurlijk een goede opmerking.
Ollandbiz verkoopt zijn rietjes via een andere constructie.
Als hun voorwaarden zijn dat de rietjes niet mogen worden doorverkocht dan moet dat natuurlijk ook niet gebeuren.

Wij hebben echter andere rietjes die niet beperkt zijn in het gebruik en ook gewoon door verkocht mogen worden.
Omdat de rietjes duidelijk anders zijn (kleur, opdruk e.d.) ontstaat er gelukkig geen verwarring.

Ik was een van de eerste in Nederland die Chacco blue II aanbood, al voor Ollandbiz.
Het is een hengst die pas een paar jaar grotere aantallen merries dekt, maar zelf ben ik zeer gecharmeerd van zijn nakomelingen.

Antonius

Berichten: 2319
Geregistreerd: 30-01-07
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-22 08:23

Kan en mag elk sperma ook naar België verzonden worden? Of staat dat op een bepaalde manier aangeduid in het kavel?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-22 09:04

Antonius schreef:
Kan en mag elk sperma ook naar België verzonden worden? Of staat dat op een bepaalde manier aangeduid in het kavel?


Dat staat per kavel aangegeven.
Bij twijfel stuurt u mij het beste een mailtje (jeroenstik@live.nl)