Manege Eindhoven gezocht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjuh
Berichten: 72
Geregistreerd: 22-02-07
Woonplaats: Eindhoven

Manege Eindhoven gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-07 23:40

Hallo allemaal

Ik ben op zoek naar een manege/rijvereniging in de buurt van Tongelre (paardje staat tussen tongelre en geldrop dus geldrop zou ook nog wel kunnen...
Liefst binnen een straal van 3 a 4 km)
Ik zoek dus iets waar ik met m'n eigen paard les kan krijgen
Ik heb de "vereniging eindhovense manege" al gevonden maar die is ongeveer 5 km weg ('k wil liever een manege op "loopafstand")
En Nuenen is ook te ver....
'k heb al flink gezocht maar ik hoop dus dat ik er een over het hoofd heb gezien

'k hoop dat jullie d'r nog een in de buurt weten....

Groetjes!

Anoniem

Re: Manege Eindhoven gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 23:42

Volgens mij ligt er aan die kant van eindhoven niet echt een manege, en die in geldrop is ook weer net aan de andere kant van geldrop...
Ik zou het niet echt weten...

Ludora

Berichten: 5168
Geregistreerd: 15-07-02

Re: Manege Eindhoven gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 23:45

Tsja.... Tongelre en Nuenen is te ver ?? Geldrop is weer de andere kant op en de manege ligt in de bossen, aan de uiterste kant van Geldrop, dus dat zal ook te ver zijn.

In eindhoven het je V.d. Pol en Van Dongen. Die liggen practisch langs elkaar. Verder zijn er geen maneges in Eindhoven. Son zal ook te ver zijn...

Met andere woorden, ik kan je ook niet verder helpen !!

krumel
Berichten: 1663
Geregistreerd: 12-09-05

Re: Manege Eindhoven gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 23:46

op de knhs site kun je verenigingen zoeken, in veldhoven is een rijvereniging en 2 maneges, in eindhoven zijn 2 maneges, in geldrop is er 1 (hele leuke manege trouwens), in waalre is een rijvereniging, in son is een manege, in nuenen een rijvereniging.
Dat zijn ze ff die ik zo uit mijn hoofd ken, maar er zijn er heus nog wel meer Lachen

marloezzke
Berichten: 5560
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: mierlo

Re: Manege Eindhoven gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 00:01

bij de rijvereniging van nuenen, lessen ze net over het spoor bij eeneind in een hal, een stukje verderop ligt manege cahama daar kun je binnnendoor naar toe.

Sjuh
Berichten: 72
Geregistreerd: 22-02-07
Woonplaats: Eindhoven

Re: Manege Eindhoven gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-07 00:01

krumel schreef:
in geldrop is er 1 (hele leuke manege trouwens)


Welke is dat dan in Geldrop? bedoel je niet die in Heeze?
Laatst bijgewerkt door Sjuh op 01-03-07 00:07, in het totaal 1 keer bewerkt

krumel
Berichten: 1663
Geregistreerd: 12-09-05

Re: Manege Eindhoven gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 00:02

meulendijks

Anoniem

Re: Manege Eindhoven gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 00:03

Ik denk dat ze bedoeld manege Meulendijks! Ligt alleen achterin geldrop, nog achter de Coevering!
Idd een heele leuke manege!

De RV in Nuenen, kan je idd binnendoor heen, maar dit is wel s'avonds Marloes (iig in de tijd dat ik er reed), dus lijkt me ook niet geheel verstandig!

Sjuh
Berichten: 72
Geregistreerd: 22-02-07
Woonplaats: Eindhoven

Re: Manege Eindhoven gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-07 00:07

marloezzke schreef:
bij de rijvereniging van nuenen, lessen ze net over het spoor bij eeneind in een hal, een stukje verderop ligt manege cahama daar kun je binnnendoor naar toe.



Hey,

'k heb geloof ik de website gevonden van de rijvereniging van nuenen: http://www.rijversintclemens.nl/ maar echt info staat er niet op... weet jij toevallig hoe 't daar gaat en wat 't kost etc? of rijd je er zelf niet?

Groetjes Sanne

Sjuh
Berichten: 72
Geregistreerd: 22-02-07
Woonplaats: Eindhoven

Re: Manege Eindhoven gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-07 00:09

Robijntjah schreef:
Ik denk dat ze bedoeld manege Meulendijks! Ligt alleen achterin geldrop, nog achter de Coevering!
Idd een heele leuke manege!

De RV in Nuenen, kan je idd binnendoor heen, maar dit is wel s'avonds Marloes (iig in de tijd dat ik er reed), dus lijkt me ook niet geheel verstandig!


Ja Meulendijks had ik al gevonden, maar dat is 5 km enkele reis... das niet elke week te doen met m'n paardje 10 km en ook nog een les... Boos!

Anoniem

Re: Manege Eindhoven gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 00:13

Dan denk ik dat Nuenen ook erg ver voor je is Knipoog

Sjuh
Berichten: 72
Geregistreerd: 22-02-07
Woonplaats: Eindhoven

Re: Manege Eindhoven gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-07 00:14

Hey Robijntjah,

Nuenen is ook 5 km Boos!

Maar je zei dat ze in eeneind trainen? das 3 km dus dat is goed te doen Lachen

Kan jij me misschien wat info geven over de manege? (jij hebt d'r toch gereden?)
Beviel 't? kwaliteit lessen? kwaliteit hal etc?

marloezzke
Berichten: 5560
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: mierlo

Re: Manege Eindhoven gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 00:15

nee klopt de site is niet erg up to date, de baas van de ruitersportzaak in nuenen waar ik werk zit in het bestuur van die vereniging, weet niet wat het kost kun je het beste even contact opnemen met het secretariaat. wel een leuke vereniging overigens!

ze lessen altijd achter eenhode (tenminste zo heete dat ooit) weet niet of je dat kent dat is zo'n recreatie plas, daar achter heeft karin retera en sib ouwekerk hun bedrijf gevestigd en beschikken er over een rijhaal, daar lest de vereniging altijd.

Anoniem

Re: Manege Eindhoven gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 00:15

Manege of rijvereniging?
Heb op beiden gereden!

Sjuh
Berichten: 72
Geregistreerd: 22-02-07
Woonplaats: Eindhoven

Re: Manege Eindhoven gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-07 00:17

Rijvereniging Knipoog (die trainen toch in Eeneind? dat zou wel te doen zijn om heen te gaan met "m'n" paardje... paardje is niet van mijzelf Knipoog)

marloezzke
Berichten: 5560
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: mierlo

Re: Manege Eindhoven gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 00:18

Citaat:
ze lessen altijd achter eenhode (tenminste zo heete dat ooit) weet niet of je dat kent dat is zo'n recreatie plas, daar achter heeft karin retera en sib ouwekerk hun bedrijf gevestigd en beschikken er over een rijhaal, daar lest de vereniging altijd.


ze lessen dus daar. cahama is trouwens maar een stukje verder.

Anoniem

Re: Manege Eindhoven gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 00:21

Rijvereniging:
Rijhal vind ik errug fijn! fijne bodem, je kan binnen opzadelen etc.
Ik weet niet van wie ze nu les krijgen, maar wij kregen iig in 2 of 3 verschillende groepen les (afhankelijk van aantal rijdende leden).
Dat was altijd wel goed geregeld.

Over de administratieve kant: tjah, hier heb ik persoonlijk niet echt heeele goede ervaringen mee. Waarom kan je over pb-en!

Die recreatie plas heet dus enode Knipoog

Sjuh
Berichten: 72
Geregistreerd: 22-02-07
Woonplaats: Eindhoven

Re: Manege Eindhoven gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-07 00:24

Hey Robijntjah,

'k wil graag een pb'tje over dat administratieve... misschien kan ik d'r dan rekening mee houden voordat 't mij overkomt?

Staat die hal waar ze lessen dat "naast" de recreatieplas enode? of staat die in Eeneind? het zou fijn zijn als iemand voor mij een adres heeft dan kan ik 't even opzoeken Lachen

Anoniem

Re: Manege Eindhoven gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 00:25

Het is zo'n 300 m verder als het enode. Ipv linksaf richting enode, rijd je rechtdoor het zandpad op, en dan zie je het vanzelf aan je linkerkant!

Pb-tje komt eraan!

marloezzke
Berichten: 5560
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: mierlo

Re: Manege Eindhoven gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 00:25

Robijntjah:

inmiddels is de administratie nu anders geregeld er is een ander bestuur en secretariaat, dus waarschijnlijk is het nu beter geregeld.

ps volgens mij ken ik jou, heb je weleens voorgelezen volgens mij Tong uitsteken

Sjuh
Berichten: 72
Geregistreerd: 22-02-07
Woonplaats: Eindhoven

Re: Manege Eindhoven gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-07 00:28

hmm nou das 4km maar alleen rustige wegen volgens mij dus dat is wel te doen Lachen
nu maar wat info gaan zoeken over wat 't allemaal gaat kosten (tja ben studente....)

Anoniem

Re: Manege Eindhoven gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 00:31

marloezzke schreef:
Robijntjah:

inmiddels is de administratie nu anders geregeld er is een ander bestuur en secretariaat, dus waarschijnlijk is het nu beter geregeld.

ps volgens mij ken ik jou, heb je weleens voorgelezen volgens mij Tong uitsteken


Daar ben ik van op de hoogte Knipoog
Heb ik ook heel duidelijk in het pb-tje gezet, dat ik niet weet hoe het nu loopt, en dat dat TOEN was!
Kan wel kloppen ja, en ik ben regelmatig bij jullie in de winkel geweest, nog steeds wel af en toe trouwens!

marloezzke
Berichten: 5560
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: mierlo

Re: Manege Eindhoven gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 00:32

ik geloof dat het nu wel een stuk beter is, de gene die het nu doet, heeft heel de zooi opnieuw doorgenomen en alles omgegooit.

Anoniem

Re: Manege Eindhoven gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 00:34

Weet ik, heb B. aan de telefoon gehad Knipoog
Dus dat is ook zeker weer een pluspunt, maar wel jammer dat ik dan nog een hele hoge rekening krijg na anderhalf jaar, die nog onduidelijk is ook Clown

Edit: Om rellen te voorkomen: Ik neem niemand iets kwalijk wat dit betreft, gewoon jammer dat het zo moet lopen!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 01-03-07 00:34, in het totaal 1 keer bewerkt

marloezzke
Berichten: 5560
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: mierlo

Re: Manege Eindhoven gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 00:34

hmz dat is minder!