mensen in Utrecht?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lagavita

Berichten: 181
Geregistreerd: 29-11-06

mensen in Utrecht?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-07 20:03

Hallo allemaal,

Van mijn 15e tot mijn 20ste heb ik mijn eigen paard gehad. Dat heb ik toen verkocht en ik ben een geheel ander leven gaan leiden een lange tijd. Nu ben ik 27 en ben weer gaan rijden. Als bijrijder. Maar al snel begon een eigen paard weer te kriebelen. Omdat ik niet zoveel tijd had en mijn ambities ook wel in de fok liggen heb ik een veulentje van Manzuna Arabians gekocht van een half jaartje oud.
Nu lijkt het mij leuk (gezien niemand in mijn vriendenkring iets met paarden heeft) om wat mensen van rond dezelfde leeftijd te leren kennen bij mij in de buurt om samen leuk mee over paarden te babbelen zo af en toe. En natuurlijk over heel veel meer. Misschien wel samen in het voorjaar of de zomer de veluwetrail te kunnen doen. Ik ben vrij om te doen en laten met mijn bijrijdpaardje dus dat moet kunnen.

Ik heb zelf altijd western gereden en natuurlijk maar ook engels. Ik ben geen wedstrijdtype maar meer van de lange afstandsritten of buitenritten. Zelf heb ik een egyptische arabier maar ik vind alle paarden wel leuk: van tinkers tot engels volbloeds. Rassen die ik met name mooi vindt naast arabieren: merens, fries, andalusiers/lusitano's, welsh cobs, tinkers. Ik houd dus wel van wat stevige paarden en dus moet een arabier voor mij ook niet te fragiel gebouwd zijn.

Lijkt het je wat laat wat van je horen!