kosten beslag voor

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
elasthiekj
Berichten: 298
Geregistreerd: 20-08-06
Woonplaats: Zutphen

kosten beslag voor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-07 17:11

Hallo,

Zoals het er nu naar uit ziet zal mijn pony helaas voor op ijzers moeten. We rijden redelijk veel buiten en komen veel op van die 'sluip' paadjes zegmaar dus daar liggen heel veel boomwortels op de ondergrond waar hij op loopt. En natuurlijk kun je je stappen op zo'n paadje.. maar ook draven! Vind m'n pony dus super leuk.. als het maar zo hard mogelijk gaat en ik zo veel mogelijk takken tegen m'n hoofd krijg dan ist al snel goed Tong uitsteken Maar helaas trapt hij daardoor de rand van z'n hoeven kapot..

Dus ik zou graag willen weten hoeveel het ongeveer kost hem voor op ijzers te zetten.

Iemand verstand van? Mijn smid is Koen Scheltema, mischien heeft iemand anders die ook en weet hoeveel hij ervoor vraagt?

olga

Berichten: 1762
Geregistreerd: 28-08-01
Woonplaats: Nederweert

Re: kosten beslag voor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 18:45

Bij mijn hoefsmid kost het € 58,50. Maar er zit wel veel prijsverschil tussen hoefsmeden onderling.

Urielle

Berichten: 50081
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Re: kosten beslag voor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 18:51

Kun je dan niet gewoon je hoefsmid bellen?
Bij mij is vierkant beslaan 60 Euro.

Lynn_Nikita

Berichten: 25539
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Re: kosten beslag voor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 18:53

geloof iets van 45 euro alleenvoor. Ik doe altijd alle 3 de paarden gelijkertijd dus weet nooit precies wat het kost omdat ik ook vaker gematst word, maar geloof rond de 45 euro, kappen 20