aanhangvermogen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
cissy

Berichten: 19862
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: hut in Heicop

Re: aanhangvermogen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 10:34

denk dat ikke denkt dat je het over een vrachtwagentje hebt ipv een personenauto, splaakvelwalling Lachen

bterlaan
Berichten: 810
Geregistreerd: 30-08-06
Woonplaats: zuidduitsland

Re: aanhangvermogen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 14:19

De verhoudiong van de gewichten van de trekauoto en de aanhanger is niet aleen een kwestie van wat MAG, het is vooral een kwestie van veiligheid. En dat speelt voroal in noodsituatiies een rol. Iedereen die "niet kijkt p 50 kg overbelading" is , in mijn ogen, onverantwoord bezig. De paarden verdienen beter.

cissy

Berichten: 19862
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: hut in Heicop

Re: aanhangvermogen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 14:38

dat zijn nou de wannabee combi's waar we in de diverse topics over trailers praten Lachen

Valina

Berichten: 2195
Geregistreerd: 02-05-05
Woonplaats: Etten-Leur

Re: aanhangvermogen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 14:51

ik ben ooit 1x met een soort van wannabee combi op pad geweest omdat het echt ff niet anders kon en het paard naar de kliniek moest,.. maar ik voelde mezelf echt niet happy.
Het is fijn als je wat vermogen "over" hebt.

cile205
Berichten: 1033
Geregistreerd: 29-12-06

Re: aanhangvermogen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 18:50

Bedankt Bedankt! Haha! Gelukkig denken er mensen verder, net als ik.
Ik heb geen zin in een discussie over een vrachtwagenrijbewijs halen :S Hetgeen ik ook niet eens vermeld had in het begin van de topic maar goed.

Idd, ik werk op een advocatenkantoor. Ik denk niet dat ze daar iemand met een C rijbewijs nodig hebben.

Ach, verschillen van meningen blijf je houden. Ik zal nooit mijn C rijbewijs halen, zie hier totaal het nut niet voor in. Ik heb 1 paardje die ik rijd, en puur voor de hobby mee mag naar de rijvereniging.

Als ik nou een handelsstal had. Tja dan had het een optie kunnen zijn.

Daarbij de audi weg doen is ZEKER geen optie. Ten eerste: Vriend boos! Verdrietig en ten tweede: Ik zie me al gaan met me vrachtwagen naar de super of naar mijn werk.

Wie weet als er ooit een geldboompje in mijn tuin groeit he Pling