trailerstalling

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
paars

Berichten: 5588
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Noord-Holland

trailerstalling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-06 01:34

Hoe hebben jullie je trailerstalling geregeld? Ik ben op zoek in de buurt van Alkmaar/Schagen maar kan vooralsnog niks vinden. Bij de stal is helaas geen ruimte.
Ben benieuwd hoe jullie dat hebben opgelost. Staat ie ergens in een stalling? Wat kost dat ongeveer? Of staat ie thuis in de woonwijk Knipoog en zitten de hangjongeren op de wielkasten Haha! ? Of mocht je 'm bij een manege stallen waar je zelf níet in pension staat? Ik hoop op ideeën!

Jobbeltje
Berichten: 2799
Geregistreerd: 29-12-01

Re: trailerstalling

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 18:01

Die van mij staat gewoon op de oprit, midden in een woonwijk.
Oké wij hebben dan wel een redelijke oprit, en hij staat behoorlijk van de weg af. Mensen hebben denk ik niet eens door dat er een trailer staat.
Ik wilde 'm niet op stal hebben staan ivm gehang en gemuts rond de trailers. Dus dan maar thuis.
Nu nog een afdak bouwen (*kijkt paps nog maar es lief aan*) en dan staat ie perfect Haha!

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Re: trailerstalling

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 18:33

Wij hebben genoeg bergruimte in de loods. Alleen omdat we hem dagelijks vaak meerdere keren gebruiken staat hij meer buiten dan onderdak Bloos

Plukje
Berichten: 1655
Geregistreerd: 22-06-05
Woonplaats: Veluwe

Re: trailerstalling

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 15:01

Die van mij staat bij Manege Molendijk in Heerhugowaard voor 15 euro per maand. Mijn paard staat een kilometer verder op.

paars

Berichten: 5588
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Noord-Holland

Re: trailerstalling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-06 00:02

Dat is mooi dichtbij! Ze doen dat dus wel.Op zich wel een pittig prijsje, maar je trailer staat wel op beton en je kan daar makkelijk manouvreren.
Caravanstallingen zijn volgens mij nite zo blijmet paardentrailers die toch meerdere keren per jaar gepakt moeten worden.

friesiszwart

Berichten: 10172
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: pendelend tussen GLD, Overijssel en ZH

Re: trailerstalling

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 11:58

Op stal en kosteloos. Ja en indien daar geen ruimte zou zijn wordt het moeilijk. In woonwijken en openbare weg krijg je zo wie zo problemen met de gemeente.
Kijk een naar de veroderning, een caravan mag ook maar enkele dagen voor het huis staan.

friesiszwart

Berichten: 10172
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: pendelend tussen GLD, Overijssel en ZH

Re: trailerstalling

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 11:59

veroderning moet natuurlijk verordering zijn.

Jobbeltje
Berichten: 2799
Geregistreerd: 29-12-01

Re: trailerstalling

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 12:39

Ja maar dan heb je het over vóór het huis. Trailer op de oprit is nooit een probleem. Heeft niemand last van. En in mijn geval issie vanaf de weg ook nauwelijks zichtbaar Haha!