Wat voor afspraken heb jij met je sponsor?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
naresha
Berichten: 311
Geregistreerd: 06-03-06

Wat voor afspraken heb jij met je sponsor?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-06 19:09

titel spreekt voor zich....

cissy

Berichten: 19845
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: hut in Heicop

Re: Wat voor afspraken heb jij met je sponsor?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 11:24

ik zou willen dat ik een sponsor hád! Lachen

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Re: Wat voor afspraken heb jij met je sponsor?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 11:24

Mijn stal sponsord o.a. wedstrijdruiters op bonte warmbloedpaarden Bloos en wij worden zelf gesponsord.

De wedstrijdruiters die door ons gesponsord worden komen in aanmerking voor chabrakken/pads, rijkleding of statiedekens voorzien met onze naam of stallogo. Onze eigen amazone`s worden ook gesponsord. De enige afspraak die wij hebben is dat ze rijden in sponsor-artikelen.

Voor twee mensen, waaronder 1 amazone die voor onze stal rijd, heb ik kuren op muziek gemaakt. Met hen heb ik de afspraak dat wanneer de kuren verreden worden dit gebeurd in de door ons gesponsorde pads voorzien met stalnaam en wedstrijdnaam. Bij het omroepen van de tekst voor de kuren wordt onze stalnaam genoemd. Dat is gewoon extra reclame Haha!

Zelf hebben wij ook sponsors die ons in alles voorzien. Zolang zij artikelen sponsoren zullen wij die gebruiken en uitdragen. Verder natuurlijk een hoop positieve mond tot mond reclame. Wij hebben meerdere sponsoren en het is eigenlijk goed gegaan. Geen moeilijke afspraken, maar dat is ook omdat ik ze persoonlijk ken, ze weten hoe ik werk en als ik ergens heel positief over ben, ik dit ook overbreng op anderen wat voor hen weer gunstig is. Heb ze al heel wat nieuwe klantjes geleverd en dat is weer in hun voordeel.